• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    [ach pech xD]
    Girl 002
    Okee. 17 had het dus ook gezien. 'misschien stond je hand in de fik?' opper ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Misschien stond je hand in de fik?' oppert 2.
    'Maar... ik denk dat ik het dan uit krijs in plaats van een vent te bespieden,' zeg ik logisch.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    'okee, dat is inderdaad veel logischer,' zeg ik,'maarja, sorry, ik ben blond. Kan er niks aandoen,' lach ik erachteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Oké, dat is inderdaad veel logischer. Maar ja, sorry, ik ben blond. Kan er niks aan doen,' lacht ze.
    Ik grinnik. 'Zullen we nu schaduw gaan zoeken? Misschien zijn er wel meer mensen, want ik heb zo'n gevoel dat wij drie niet de enige hier zijn...'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 005

    'Nee, geen fakkel... En je hand stond ook niet in brand. Je had een soort van vlam, op je hand. Maar je hand ging niet in vlammen op, het zat gewoon... op je hand.' Ik kon het niet goed uitleggen. Verward stond ik weer op en klopte mijn kleding af. 'Is goed, we gaan verder.'

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 10:53 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Boy 017

    'Nee, geen fakkel,' zegt 5. 'En je hand stond ook niet in brand. Je had een soort van vlam, op je hand. Maar je hand ging niet in vlammen op. Het zat gewoon... op je hand.'
    'Hmm...' zeg ik nadenkend. 'Heb je dat wel vaker? Dat je ogen zo raar doen?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 005

    'Nee, nog nooit gehad.' Opperde ik. 'Maar laat ook maar, we gaan schaduw zoeken.'

    [Moet gaan, mijn kamer opruimen... Zucht. D:]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Girl 002
    'okee, welke kant gaan we op?' vraag ik. Ik kijk even richting de zon maar doordat die helemaal boven aam de hemel staat kan ik niet goed zeggen want nou oost en wat nou west is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jammer... Later.]

    Boy 017

    'Oké, welke kant gaan we op?' vraagt 2. Ze tuurt naar de zon.
    'Geen idee. Laten we op ons intuïtie vertrouwen.' Ik heb wel eens gehoord dat je aan de stand van de zon kon weten waar het het noorden of oosten is of zo, maar ik begrijp daar niets van.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 002
    Ik kijk even om me heen en zie aan de linkerkant iets meer vage vormen. 'zullen we naar links gaan?' stel ik voor. Dan kijk ik even naar het witte shirt dat ik draag en scheur de mouwen er vanaf.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat is Esti's gave eigenlijk? Staat niet in de beginpost.]

    Boy 017

    'Zullen we naar links gaan?' vraagt 2. Daarna begint ze de mouwen van haar shirt eraf te scheuren, waarschijnlijk omdat ze het te warm heeft. Weer vind ik het vreemd dat ik het helemaal niet heet heb.
    'Ja, is goed,' zeg ik maar en ik begin in die richting te lopen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ze kan het weer manipuleren a.]
    Girl 002
    'heb jij het niet warm?' vraag ik aan 17 als we de linkerkant op lopen, 'echt, ik zweer het je: als je een meisje was geweest had ik nu gewoon mijn shirt uitgetrokken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'Heb jij het niet warm?' vraagt 2 aan me. 'Echt, ik zweer het je: als je een meisje was geweest, had ik nu gewoon mijn shirt uitgetrokken.'
    'Nee, eigenlijk helemaal niet,' antwoord ik met een lichte frons. 'En over dat shirt uittrekken: van mij mag het hoor. Ik beloof het, ik zal niet gluren.' Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 005

    'Wauw, we kennen elkaar ook al zo goed dat we elkaar zonder shirt willen leren kennen.' Grinnikte ik

    {zit op mijn nintendo, daar kan ik ook mee op internet.}

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 11:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    girl 002
    'Nee, eigenlijk helemaal niet. En over dat shirt uittrekken: van mij mag het hoor. Ik beloof het, ik zal niet gluren.' zegt hij met een kleine grijns. 'Dat is je geraden ook,' grinnik ik, 'ik ben dan wel een meisje maar dat wil niet zeggen dat ik niet hard kan slaan'. Voordat ik mijn shirt uittrek kijk ik eerst nog even wat voor een bh ik aan heb. Gewoon zwart blijkbaar, misschien wel een beetje aan de sexy kant maar pech. Ik kijk 17 nog even aan en trek daarna snel het shirt over mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 11:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered