• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons.
    Girls:
    001 (Katelyn Valentina Caputo - IHEARTNIALLx - Gedachten en gevoelens waarnemen)
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.

    Map.


    Ware Grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 16:11 ]

    [Mag ik al iemand gaan ontmoeten? Zo ja, wie?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Mij misschien?]

    [Hebben ze eigenlijk schoenen aan?]

    Boy 017

    Ik vermaan mezelf tot rust en dwing mezelf om een paar kleine vraagjes te beantwoorden. Vraag één: Wie ben je?
    Bij nader in zien, laat die vragenlijst maar zitten. Ik kom niet verder dan de eerste vraag.
    Als ik om me heen kijk zie ik alleen maar een droge vlakte. Ik leg mijn kin op mijn borst en bekijk mezelf van top tot teen. Nou ja, min of meer.
    Ik heb een verwaarloosde spijkerbroek aan en een verschrikkelijk lelijk wit t-shirt waar een nummer op geborduurd staat.
    Naast me staat een kleine tas. Gretig duik ik er op af, rits hem open en houd hem ondersteboven.
    Er vallen een paar spulletjes uit, maar daar let ik helemaal niet op. Ik wil alleen maar water. Ik sla de fles dan ook in één keer achterover als ik hem vind. Het frisse water stroomt door mijn keel. Zo erg heb ik nog nooit genoten van drinken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Boy 018

    Ik open mijn ogen die ik meteen weer sluit, een paar gekleurde vleksjes verschijnen in het zwart van mijn oogleden. Ik knipper even en merk dat het geleidelijk weg ging. Ik kom iets met mijn hoofd op en kijk rond me heen. Ik was aan de rand van een soort kale vlakte, aan een bos. Had ik alweer een kater ofzo?
    Ik voel iets later na me iets te hebben ge-orieënteerd te hebben een brandend gevoel van dorst in mijn keel. Ik kijk achter me en zie een rugzak staan. Snel open ik de tas en vind een flesje dat vol zit met water, ik open het flesje en neem gulzig wat slokken. Ik laat ongeveer de helft over, misschien had ik dat nog een keer nodig.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 22:30 ]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ja, ze hebben schoenen aan.]

    [Ow shit moet gaan, film begint. Doei.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Doegh !]

    Je mag elkaar gaan ontmoeten, maar laat ze met zijn tweeën. Maak geen groepen.

    Girl 008

    Ik pakte het elastiekje. Ik maakte mijn haar in een vlecht en deed het elastiekje eromheen. Ik keek naar de veer. Het was geen veer van een gewone vogel. De veer had wat versiering. Ik stak de veer bij het elastiekje bij in. Ik liet het water en de rest nog in de tas zitten. Voorzichtigjes ging ik staan en deed de tas op me schouder. Ik wist niet wat het briefje bedoelde, of wie het schreef. Ik begon te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 002
    Ik zie nu pas dat er een rugzak naast me staat maar ik heb nu geen zin om te kijken over iets in zit. Dan schraap ik mijn keel, 'HALLOOOOO?!' schreeuw ik, 'IS HIER IEMAND?!' vervolg ik nog steeds schreeuwend.

    Girl 007
    Mijn bed voelt hard en als ik om me heen kijk zie ik waarom. In plaats van in mijn bed lig ik in een of andere woestijn. Okeee....


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik wil ook gezelschap. * miepmiep*]

    Girl 009
    Ik loop en loop, wat nog niet zo makkelijk is in de kokende zon en zonder water. Uiteindelijk kwam ik uit bij een bos. Een bos, midden in een zoutvlakte of zo. Logisch.
    Ik ging tegen een boom aan zitten en genoot van de koelte van de schaduw.

    IHEARTNIALLx schreef:
    Je mag elkaar gaan ontmoeten, maar laat ze met zijn tweeën. Maak geen groepen.

    Mag je dan door de hele RPG alleen één iemand ontmoeten?

    Boy 015.

    Nadat ik een tijdje heb gelopen, zie ik in de verte een paar bomen verschijnen. Zou daar misschien een teken van leven zijn? Denk ik en begin iets sneller te lopen.

    Boy 014.

    Zuchtend sta ik op en leg de rugzak over mijn schouder, waarna ik begin te lopen. Lopen naar een plek, wat ik wél herken. Lopen naar een plek waar ik wél tegen mensen kan praten. Lopen naar een plek waar ik wél bij mijn vrienden en familie kan zijn, maar ik heb zo'n vermoede dat dat nog heel lang kan gaan duren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Boy 017

    Voordat ik het weet is het flesje leeg. Boos gooi ik het van me af en leg gefrustreerd mijn handen op mijn wangen. Mijn dorst is nog niet gelest.
    Als ik mezelf weer een beetje gekalmeerd heb begin ik tussen de andere spulletjes te neuzen. Er zit wat gedroogd vlees bij, maar dat lijkt me echt helemaal niet lekker. Er is ook een primitieve zaklamp. Jippie, dit verbeterd mijn humeur echt heel erg...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    Na een tijd gelopen was de omgeving niet echt veranderd. Ik keek even omlaag om er zeker van te zijn dat ik niet op een roltrap of zoiets liep. Ik zuchtte. Ik wou weten waar ik was! Sterker nog ik wou weten wie ik was. Ik probeerde na te denken, maar het enige wat ik nog wist is, was het geen wat er in de afgelopen minuten was gebeurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you