• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    May
    Oke het waren geen groentjes. Maar de verlossers. Mijn ouders hadden over hen verteld. Ze zouden ons redden. als zij het waren kon ik ze gebruiken en ik hen. Een had pijn en hypnose. De andere iets met energie. Harley weet ik niet en Ivar messen uit zijn knokkels. Wat THE hack?

    Jayden
    Er gebeurde zoveel stap Jade allemaal Kon was onbeschrijfelijk. Ik voelde opeens pijn in mijn knokkels, maar het was weer weg. Lekker iedereen had iets gaafs en ik voelde ander mans pijn. Dat was vast heel handig. Sarcastische gedachte. Ik liep naar Jade toe maar werd tegengehouden. 'Jade.' Zeg ik zuchtend. Ik druk tegen de wand aan. Godsamme. Dit was zo geweldig, maar niet heus, Ik kon niet naar Jade toe. Ik zuchte en duwde grommend een auto weg. Wacht een auto? Ik gooide zonet een auto weg. Mijn ogen waren groot. Ik was sterk, mijn spieren voelde sterker te zijn geworden. Ik liep naar een andere auto en tilde hem op. Het voelde als een boekentas. Wat gebeurde er met ons?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik ga Arya verrassen Mays voedsel voorraad zit in het Witte Huis]
    May
    Ik liep even naar een meisje toe. (Tamerin) ik glimlach naar haar. 'Ik had jullie verkeerd ingeschat, maar jullie zien er hongerig uit. Als jullie even hier blijven haal ik wat eten van me uit het witte huis.' Zeg ik vriendelijk. Ik veer me op en trek me op het dak waar ik naar het huis ren. Ik zet me af op het hek en loop mijn/ het huis voorzichtig in. ik hoor opeens een bonk en grijp razend snel naar mijn Ak47. Er was hier iets niet pluis.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 15:32 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aya Prince
    Ik neuriede een wijsje en klom naar beneden. Ik gooide een paar balken opzij en hoestte van het stof. Ik opende een luik en keek even naar binnen. Complete duisternis. Ik kwam weer even omhoog en pakte de kaars die ik al aan had gestoken. Ik hield hem het gat in en keek rond. Toen ik zeker wist dat er geen zombies waren klom ik naar beneden. Ik stond in de wijnkelder en keek naar de etiketten op de flessen. Ik stopte bij een rode wijn uit 1960 en pakte hem uit het rek. Die leek me wel best. Ik pakte hem vast en wilde naar boven lopen toen mijn blik weer viel op het stuk karton dat in de wand zat. Daarachter was een van de weinige ingangen van the underground. Niemand behalve mijn familie wist van the underground en voor zover ik het wist was ik de enige van mijn familie die nog leefde. The underground was een stelsel van tunnels die onder heel Amerika doorliep. Ik heb hem maar een keer gebruikt, toen ik van San Fransisco naar hier kwam. Ik trok de kurk uit mijn fles wijn en zakte neer op een oude krat. Ik dacht terug aan vroeger. Toen ik voor het eerst over the underground hoorde.


    Cookies!

    [O, sorry, dat las ik net niet voor ik mijn vorige stuk schreef, in elk geval, ze is in de wijnkelder]


    Cookies!

    Tamerin

    Ik kwam weer omhoog en keek May aan. 'Echt, dat is...' Bah, ik was hier niet goed in. 'Aardig van je.' Ik glimlachte even. May liep het huis in en ik keek opzij. 'O MIJN HEMEL!' Riep ik uit. 'Jayden, jij... een auto, h-hoe?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 15:39 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ivar

    'Het zou ook best wel cool kunnen zijn, nooit kunnen worden vermoord.' grinnik ik. Ik staar daarna weer even naar mijn handen, zou ik zelf ook helemaal die messen eruit kunnen krijgen? Misschien moest ik ermee oefenen, net zoals een baby moet oefenen met lopen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Sommige tieners hebben ontdekt wat voor gaven ze hebben. Ivar en Hayley weten het al goed, maar Tamerin en Jayden zijn er nog maar net in aanraking meegekomen. Vooral Tamerin weet niet zo goed dat ze eigenlijk kan hypnotiseren en pijnigen met haar ogen.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Yeahhhh menn ik was gewoon freaking strong. Ik grijnsde en pakte zonder moeite nog een auto erbij. Het voelde zo gemakkelijk terwijl het zo zwaar leek. Ik zette het weer rustig neer en Hoorde opeens iemand iets roepen naar me. 'O MIJN HEMEL!' Riep Tamerin Naar me. Logisch ik kon dit nooit. Wacht niemand kom dit. Vrij Awesome dus. 'Jayden, jij... een auto, h-hoe?' zegt ze stameld. Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik veel ik was boos en het ging so makkelijk. Blijkbaar mijn gave.' Zeg ik grijnzend. Dit was ontzettend gaaf.

    May
    Ik hoorde geluid uit de kelder en ging zacht naar beneden met Maya aan mijn zijde. Ik zag een meisje ze was vrij groot. Was ze soms een nieuwe zombie. Ik hou haar onder schot, maar ben ver genoeg vandaar weg zodat ze me niet onderuit ofzoiets kom halen. 'Wat is je naam.' Zeg ik emotieloos, maar toch streng en sissend. Maya had mijn rug er kon niets misgaan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jade
    'Dit put wel uit.' Zeg ik vermoeit. De gele waas vertrekt en de zon laad me op. 'Ik werk op zonnenenergie.' Zeg ik grinnikend. Ik wou weten wat ik nog meer kon. Zou ik nog iets meer kunnen. Ik voelde dat mijn maag knorde. en keek om me heen. Hier was niet echt eten en zover ik wist ging ik geen zombie eten. Ik schrok toen ik iets hards tussen mijn vingers voelde. (Niet doordenken). Ik keek naa mijn hand en zag een droog broodje. No way Kon ik freaking manifeseren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Van verwarring begon ik gewoon te lachen. 'Wauw, dat is... best wel awesome.' Gaf ik goedkeurend toe. Plotseling veranderde mijn stemming wat te snel van chagrijnig naar geschrokken van verward naar goedkeurend. Het werd me nét iets te veel en toen ik Jayden recht aan keek, werden mijn ogen zwart. Opnieuw voelden mijn ogen alsof ze in vuur werden gestoken. O mijn god, de vorige keer dat dat gebeurde zakte de zombie in elkaar... Zou het ook bij Jayden werken? Onmiddelijk probeerde ik er mee te stoppen.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 15:52 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    HurtedHeart schreef:
    Jade
    'Dit put wel uit.' Zeg ik vermoeit. De gele waas vertrekt en de zon laad me op. 'Ik werk op zonnenenergie.' Zeg ik grinnikend. Ik wou weten wat ik nog meer kon. Zou ik nog iets meer kunnen. Ik voelde dat mijn maag knorde. en keek om me heen. Hier was niet echt eten en zover ik wist ging ik geen zombie eten. Ik schrok toen ik iets hards tussen mijn vingers voelde. (Niet doordenken). Ik keek naa mijn hand en zag een droog broodje. No way Kon ik freaking manifeseren?
    [Als je dat zegt gebeurt het juist xD]


    I only miss you when I'm breathing

    Mick
    Ik was nog een beetje verblufd van het gevecht dat net had plaatsgevonden. Alles was ineens zo.. Echt. Het was begonnen, al vanaf het moment dat de wielen van het vliegtuig de grond raakten. Ik keek naar de anderen. Sommigen leken me ook erg verbaasd.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Aya Prince
    De fles wijn was net op toen ik ineens een stem hoorde. Ik veerde op. Het was een, een menselijke stem! Hoelang geleden was dat wel niet geweest. Ik keek met een wazige grijns naar het meisje dat me onder schot hield. Spranky krijste naar de hond achter haar en ik stond op. Ik strompelde een beetje, maar kwam toch goed overeind.
    'Ik ben Aya.' Zeg ik en ik kijk haar eens goed aan. Het was te lang geleden dat ik een mens heb gezien en de reden dat ik niet sociaal gestoord was geworden was Spranky.


    Cookies!

    Jayden
    Ik voelde opeens een pijn door mijn lichaam gaan, maar mijn zenuwen stopte met de seintjes te geven. Ik kon pijn stoppen. Het werd steeds gaver. Taxeren had nog steeds haar ogen zwart gekleurd ik had het dus zelf gestopt. 'Tamerin stop.' Zeg ik rustig. Ik zie dat ze in elkaar zakt. (Jayden verlamd haar). Nu kijk ik verschrikt op. Kon insoes pijn manipuleren?


    I'm finally back, Finally after a Year break