• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tamerin

    Ik zakte in elkaar en kwam weer overeind. 'Sorry, sorry! Dat ging niet expres... Ik had je niet meteen recht aan moeten kijken.' Voorzichtig ging ik weer staan. 'Blijkbaar is jou gave nu nog sterker dan de mijne. Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.' Zei ik uitdagend.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 15:59 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Waar is iedereen dan? Waar kan ik inspringen? :S]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Je kan in een hoepel springen...]


    I only miss you when I'm breathing

    [Bedankt voor je hulpvolle opmerking, Spyclon. We zijn gewoon in de woestijn. Doe maar bijv: Iedereen had gaves. Wat zou de mijne zijn? Blablabla. zoiets.]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:00 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    [Gewoon in de woestijn. Doe maar bijv: Iedereen had gaves. Wat zou de mijne zijn? Blablabla. zoiets.]


    [Als ze in de woestijn zijn kan May niet bij Aya zijn omdat die vlak bij een "jungle" woont in een oude woonwijk..]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:04 ]


    Cookies!

    May
    Ze was menselijk, maar Maya begon hard te grommen. Zeker door de aap. 'Ik ben May. En dit is Maya.' Zeg ik nog steeds achterdochtig. Ik doe mijn Ak weer op mijn rug en hurk even neer bij de trap trede. Ik trek hem er zonder moeite uit en haal er een paar blikken eten uit. 'Ik ga maar weer, als je wilt mag je mee.' Zeg ik vriendelijk. In haar ogen te zien was ze de hoop hier verloren. 'Ik zal je wat zeggen. Dit keer zijn de verlossers er echt.' Zeg ik serieus


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Denk je aan haakjes? En ik weet het ook niet meer, we zijn gewoon ergens. Maakt het uit?]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [@Spyclon: Wat ben je toch weer grappig. Ik denk niet dat jij het fijn zou vinden als je zoveel pagina's van het verhaal mist.
    @Sweetest: Bedankt, maar Iral is een overlevende. ;)]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aya Prince
    Mijn ogen werden groot.
    'Je bent bij de verlossers?' Zei ik. Wat was er in godsnaam mis met dat kind? Ze komt binnenstampen in het huis waar ik al twee weken woon, ze vraagt me om mee te gaan en zegt dan alsof het niets is dat de verlossers hier zijn? Ze knikte en ik dacht even na.
    'Kan ik daarna hier nog terugkomen? Mijn wapens en spullen liggen op zolder.' Zeg ik.


    Cookies!

    Diapal schreef:
    [@Spyclon: Wat ben je toch weer grappig. Ik denk niet dat jij het fijn zou vinden als je zoveel pagina's van het verhaal mist.
    @Sweetest: Bedankt, maar Iral is een overlevende. ;)]


    [Ow, ja, klopt. Grapje. x'D]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    'Sorry, sorry! Dat ging niet expres... Ik had je niet meteen recht aan moeten kijken.' Voorzichtig ging ze weer staan. 'Blijkbaar is jou gave nu nog sterker dan de mijne. Ik weet niet of ik dat wel leuk vind.' zei ze nu uitdagend. Ik grijns. Het klopte ook wel. Ik was sterker ik voelde de pijn bij haar niet. Ik wist niet op ik haar pijn kon laten voelen, niet dat ik dat wou. Ik was de baas over mijn lichaam. Ik kon pijn manipuleren en was geweldig sterk. 'Misschien had ik wel beginnersgeluk.' Zeg ik nu ook uitdagend. Mijn ogen blonken omdat ik ondeugend was. Als een klein jongetje die een lolly had gestolen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Sweetest schreef:
    (...)

    [Ow, ja, klopt. Grapje. x'D]

    [Waar kan ik dan inspringen? :X]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Misschien dat je de tieners tegen komt?


    I only miss you when I'm breathing

    May
    'Je verstopt wapens in mijn voedselopbergplaats?' Zeg ik nu lichtelijk verbaasd. Mijn blik gaat naar de wijnfles. Darn it. Die had ik verzameld. Ik hield van oude wijn en nu had ze had opgedronken lekker. 'Pak ze anders nu meteen. Ze zijn hier blijkbaar met een missie.' Ga ik verder.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    'Laten we het daar op houden. Weet je, ik vraag me af ik jou ook zou kunnen hypnotiseren. Bij die zombie werkte het wel.' Grijnzend zette ik mijn handen in mijn zij. 'Dat zou grappig zijn.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'