• begint thuis gelijk het gezeik. Een jongen die altijd al vervelend deed op school vond het schijnbaar nodig om me op hyves ook nog even in de zeik te zetten. Ugh.
    Ook zuslief kon het even niet laten om gebruik te maken van mijn lichtgeraaktheid.
    Nu zit ik me ook helemaal druk te maken over morgen, want dan moet ik naar de psycholoog. Ik hoorde mijn zus zeggen dat die psycholoog vond dat ik een onvoorspelbaar persoon was. Nu kunnen vinden dat ik misschien overdrijf, wat misschien ook wel zo is, maar ik vond dat echt *lelijk woord* rot dat ik dat zo gehoord heb en nu zie ik er gewoon zo erg tegenop ):
    Kan iemand me opvrolijken?


    26 - 02 - '16

    Sorry ik kan je niet opvrolijken
    Ik heb een kut weekend
    Maar denk aan alle goede dingen?
    Think positive and you look positive and people treat you positive


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Sorry ik kan je niet opvrolijken
    Ik heb een kut weekend
    Maar denk aan alle goede dingen?
    Think positive and you look positive and people treat you positive


    Dit+Succes/sterkte.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik had een leuk weekend tot ik er achter kwam da mijn achter neefje ernstig ziek is :c (hij is 11 jaar en weegt 11 kilo , hij heeft zo'n zeldzame ziekte)


    Shoganai i ne~

    Je zus kan dat niet weten want de psycholoog heeft beroepsgeheim. Misschien vrolijkt dat je wat op.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Je zus zit je waarschijnlijk te stangen, wat Pollux zegt klopt namelijk.
    Ik weet uit ervaring dat het lastig is om als je je klote voelt, dingen van een positieve kant te bekijken. Schrijf alles op en zet het op een rijtje, is voor mij altijd de beste manier. Of ga iets doen wat je leuk vindt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    soms moet je eens leren foert zeggen in het leven
    en zoals Pollux zegt die shrink heeft beroepsgeheim


    Sticking needles in people is fun. Matt <3

    Het klopt wat Pollux zegt en het is een kutopmerking. Wees gerust, je bent niet de enige met zo'n zus (de mijne is namelijk net zo erg).
    Ehhh, hoe kan ik je opvrolijken? Ga een grappig verhaal lezen ;] Ik weet niet of je van Harry Potter houdt, maar Alohomoraize heeft een aantal hele grappige ;]

    En anders: ga reacties op je verhalen lezen; dat vrolijkt mij ook altijd op ;]
    Veel sterkte!


    Deep inside, I've never felt alive

    De gedachte dat ik morgen naar de tandarts moet maakt me al pissed of laat staan de gedachte dat ik naar een psychologe moet ;(

    Maar in zo'n gevallen denk ik altijd: Het kan nooit erger (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Pollux schreef:
    Je zus kan dat niet weten want de psycholoog heeft beroepsgeheim. Misschien vrolijkt dat je wat op.


    ^ this.


    Olive