• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Spyclon schreef:
    (...)[En offer je jezelf op met een granaat om het te beschermen zeker? xD]


    [ik vind het best zolang je maar een ding anders doet: laat de hond leven O_O]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:00 ]


    Cookies!

    [Lol ThePineapples reactie xD. K laat ons wel landen.]
    Jade
    Ik voelde hoe het vliegtuig zijn wielen uitklapte en de grond raakte. We waren er. Ik wou gillen huilen en hysterisch doen maar hield me in. Relax. De deur ging open en de muffe lucht waaide naar binnen. Ik pakte mijn rugzak. (neem aan dat we rugzakken hebben) en trok Jayden mee naar buiten. Warmte omringde me en ik voelde me plots een stuk energieker. Jayden had ook zijn rugzak mee. Ik pakte zijn hand. 'Een nieuw begin.' Begon ik zachtjes en keek in Jaydens Bruine ogen. 'Een nieuw einde.' Fluisterde hij zachtjes.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hayley
    Het vliegtuig schokt even als het op de grond terecht komt. Aangezien alles is verwoest, dus ook de vliegvelden, moet we zo meteen met een trappetje naar buiten. Ik haal een pistool uit mijn rugzak en loop achter en een jongen en meisje aan naar buiten.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik luister wven naar de instructie van een man en stap het vliegtuig uit via een trap, 'Adjeu goede leven en welkom Amerika,' zeg ik als ik over de drempel van het vliegtuig stap. Ik open mojn rugzak en zie er onder andere wat wapens in liggen, ik bevestig de AK op mijn rug met een soort bandje en bevestig ook een mes met een gordel aan mijn broek.


    I only miss you when I'm breathing

    Amy Wolf Franklin
    Ik liep kalm en angstig het vliegtuig uit zoals iedereen. Ik was doods bang voor de toekomst. De irritante zon scheen in mijn ogen. Op de zee was het nog mooi, maar nu al had ik er een hekel aan. Ik keek rond en zag allen oude huizen staan , gelukkig geen Zombie's. Toen we allemaal eruit waren steeg het vliegtuig op. Ik wilde schreeuwen en smeken om weer terug te gaan, maar we waren hier niet vrijwillig. We moesten blijven.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hayley
    Iedereen kijkt maar een beetje angstig om zich heen dus ik besluit maar een kaart uit mijn tas te halen. Ik zucht even als ik zie hoe ver het wel niet is van Washington naar San Francisco. 'Okee, wat gaan we doen?' vraag ik aan de anderen, 'eerst hier een beetje rondkijken en een plaats zoeken om te overnachten of gelijk maar op weg naar San Francisco?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik kijk even op naar het meisje wat nu een soort van de leiding nam, 'Ehm, misschien eerst een overnachtings plek zoeken. Het is al laat,' zeg ik terwijl ik ook een paar delen van een sniper rifle in mijn tas zie die je in elkaar moet zetten. Ik pak de drie delen eruit en zet het geweer in elkaar, ik haal de AK van mijn rug en plaats de Sniper daar in het riempje. De sniper had ik waarschijnlijk minder vaak nodig en de AK kon ik ieder moment nodig hebben.


    I only miss you when I'm breathing

    Hayley
    'Ehm, misschien eerst een overnachtings plek zoeken. Het is al laat,' zegt een jongen waarna hij een Sniper Rifle in elkaar zet. 'Goed,' zeg ik, 'op zoek naar een overnachtingsplek dan maar,' vervolg ik waarna ik even me heen kijk. 'Ik ben Hayley trouwens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    May
    Ik wachte niet op zijn antwoord en begon te rennen. Ik wist waar hij ongeveer neer kwam. Nou ik dacht het te weten. Ik hield mijn Ak47 nog in mijn hand. Maya rende naast me. Als er zombies kwamen schoot ik die dood. Net zo simpel waren ze sloom ze konden niet rennen. Ik zag een groepje staan. Ze keken bang. Het vliegtuig stond er naast. Ik rende een huis in en rende de zolder op. Er waren hier nauwelijks zombies. Ik stond nu alweer op het dak. Ik bekeek de mensen. Hoe kon ik hier wegkomen? Ik kon in dat vliegtuig nemen maar ze zouden me nooit laten meegaan. Nu moest ik alweer wat bedenken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Zuchtend stapte ik uit het vliegtuig en sloot me aan bij het groepje andere tieners. Ik lachte schamper toen een meisje en een jongen overlegden wat ze eerst zouden doen. 'Wat maakt het ook uit. Bij ieder van de drie keuzen komen we onze favoriete vrienden de zombies tegen.' Zei ik kil. Nee, ik ging mezelf niet voorstellen. Nee, ik was geen bitch. Ik was gewoon vermoeid en kon niet uit staan dat juist ik moest gaan vechten tegen een stelletje brein eters.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:38 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jayden
    Ik liet mijn rugzak zakken en besloot ook mijn wapens in elkaar te zetten. Een Commando en een Scorpion. Ik was er vrij blij om. Het waren mijn favoriete wapens. Ik bond ze om mijn rug zodat ik ze ieder moment kon pakken en liet de kogels ook over mijn schouders vallen. Zo kon ik ze altijd pakken. Granaten maakte ik goed vast aan mijn riem waar ook een doodnormaal pistool inzat en messen. Ook jade haar wapens zette ik in elkaar. Ze had de Ak47 en Mp ook vrij Nice. Ik keek om me heen en zag dat iemand een Sniper had. Gelukkig. Ik keek op toen ik iemand zag. Een meisje. Haar haren wapperde in de wind. Ze stond op het dak en aan haar kleren te zien kwam ze van hier. Ze had leger kleren aan. Haar buik was zichtbaar en zehad een legergroene broek. Ook had ze geweren en was zwaar bewapend. Waarom stond ze hier?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ivar

    Ik kijk het ene meisje wat schamper lachte even aan, 'Oke als je hier toch niet wilt zijn jaag dan maar meteen een kogel door je kop, anders ben je ons alleen maar tot last.' zeg ik kil terug en richt me dan weer op Hayley, 'Ik ben Ivar,' stel ik me voor


    I only miss you when I'm breathing

    Tamerin

    'Dat zou me een plezier zijn.' Siste ik terug. Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. Alsof hij hier voor zijn plezier was.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Hayley
    'Wat maakt het ook uit. Bij ieder van de drie keuzen komen we onze favoriete vrienden de zombies tegen.' zegt een meisje kil. 'Oke als je hier toch niet wilt zijn jaag dan maar meteen een kogel door je kop, anders ben je ons alleen maar tot last.' zegt een jongen kil terug. 'Ik ben Ivar,' zegt hij dan tegen mij. 'Dat zou me een plezier zijn.' sist het meisje dan tegen Ivar. Ik knik even en kijk dan naar het meisje. 'Denk je dat ook maar iemand van ons hier wil zijn? Ik help je wel even met het antwoord: Nee. We hebben deze opdracht gekregen omdat we immuun zijn voor het virus. Het is een ontzettende klote opdracht maar de mensen in Europa en in andere landen vertrouwen op ons en ik ben niet van plan om zo maar op te geven.'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 22:47 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tamerin

    'Zei ik dat ik op zou geven dan? Ik persoonlijk heb eigenlijk wel zin om een paar zombies neer te knallen.' Antwoordde ik droogjes.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'