• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [My topics]


    I only miss you when I'm breathing

    [Mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [mijn topics]


    We make our own future ~ Dean Winchester

    [Mijn topics]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Mijn topics.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    May Madison Prime
    Ik hield mijn mes in mijn zak en hd mijn Ak47 op mijn rug de kogels zaten rond mijn heupen als een riem en een Pistool had ik in mijn hand. Als je een zombie ziet moet je hem in zijn ogen schieten en dan richting zijn hart. Minimaal 5 kogels gebruiken. Gelukkig waren ze sloom, maar ik was niet Imuum. Ik was van plan een middeltje te maken ertegen, maar niets lukte. 'Maya.' Gromde ik. Ze kwam snel naar me toe gerend. Ze huilde altijd als ze Zombies zag. Ik hurkte en hielt mijn Sniper die ikook meehad op mijn schouder rusten. Ik richte op een hert die ontsnapt was uit de zoo ofziets. Ik schoot erp en meteen viel hij om. 'Halen Maya.' Ze ik terwijl ik har over haar koppie aai. Ze rent erheen en trekt het hertje mee. Hoe konden ze mij nou achteraten. Ik tilde het hert op en liep met maya terug naar huis. Opeens huilde ze. Ik draaideme op greep mijn Ak47 en schoot meteen. De Zombie achter me was er niet meer. Ik rende snel naar huis.Dat was deenige plek waar ik veilig was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik begin wel met tikken]
    Amy Wolf Franklin
    Ik zat rustig in het vliegtuig. Ik hoorde het geluid van de motor en zag door het kleine raampje de oceaan die erg rustig was. De zon scheen er mooi op. Ik zat met andere mensen van de zelfde leeftijd of ouder in het vliegtuig. We kende elkaar niet , maar we wisten wel wat we moesten doen.

    [Btw nog vergeten bij te zeggen. Ze hebben allemaal een wapen uitrusting, een soort pakket. Die zte ik nog even in het topic.]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    HurtedHeart schreef:
    May Madison Prime
    Ik hield mijn mes in mijn zak en hd mijn Ak47 op mijn rug de kogels zaten rond mijn heupen als een riem en een Pistool had ik in mijn hand. Als je een zombie ziet moet je hem in zijn ogen schieten en dan richting zijn hart. Minimaal 5 kogels gebruiken. Gelukkig waren ze sloom, maar ik was niet Imuum. Ik was van plan een middeltje te maken ertegen, maar niets lukte. 'Maya.' Gromde ik. Ze kwam snel naar me toe gerend. Ze huilde altijd als ze Zombies zag. Ik hurkte en hielt mijn Sniper die ikook meehad op mijn schouder rusten. Ik richte op een hert die ontsnapt was uit de zoo ofziets. Ik schoot erp en meteen viel hij om. 'Halen Maya.' Ze ik terwijl ik har over haar koppie aai. Ze rent erheen en trekt het hertje mee. Hoe konden ze mij nou achteraten. Ik tilde het hert op en liep met maya terug naar huis. Opeens huilde ze. Ik draaideme op greep mijn Ak47 en schoot meteen. De Zombie achter me was er niet meer. Ik rende snel naar huis.Dat was deenige plek waar ik veilig was.
    [Echt niet van I'm Legend hé xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Hayley Celine Grey
    Met een zucht ga ik naar het volgende liedje op mijn iPod. Ik had hem echt even moeten opschonen voordat we weg zouden gaan. De helft van de liedjes falen. Als ik eindelijk een leuk liedje heb gevonden kijk ik uit het kleine raampje en zie de oceaan. Zonder dat ik het door heb tik met mijn voet mee op de maat van het liedje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aya Prince
    Ik zat op de stoffige zolder van een typisch Amerikaans huis. Het was gemaakt van wit hout en had een grote tuin, grenzend aan het woud. Het had een stoffig rond zolderraam en ik woonde hier al ongeveer een week. Ik zat gehurkt voor het raam en keek gespannen naar de ene zombie die aan kwam lopen. Na hem grondig te hebben bestudeerd stond ik op en klom ik over de stoffige planken die overal in de zolder verspreid lagen. Ik kwam bij een plek waar ik al mijn wapens op een hoop had gegooid. Het was al een aardige verzameling. Ik keek naar de verschillende soorten geweren en besloot een bazooka-achtig wapen te nemen. Ik klom terug toen ik ineens een geritsel boven me hoorde.
    'Hey Spranky.' Zei ik grijnzend. 'Deze show mag je weer eens niet missen.' Ik nam mijn plek voor het raam weer in en maakte het open. Ik zette het geweer op mijn schouders en keek naar de zombie. Ik richtte goed, hield mijn vinger bij de trekker en schoot. Het was een raak schot, maar een was niet genoeg bij een zombie. Er klonken luide knallen en ik werd nogal fanatiek. De zombie zakte op zijn knieën, maar het was een volhouder. Ik schreeuwde en spande mijn spieren aan. Spranky sprong opgewonden op en neer. 'Aaah, die bitch, die!' Schreeuwde ik en ik schoot keer op keer tot zijn ledematen die nodig waren voor voortbeweging eraf lagen. Tevreden legde ik het wapen weeer weg en Spranky nam plaats op mijn schouder.


    Cookies!

    Mick Driessen
    Daar zat ik dan op weg naar Amerika. Naast me zat een meisje ik wist haar naam niet maar ze leek me aardig. Haai ik ben Mick zei ik tegen het meisje. Ze keek mee eerst raar aan maar daarna schudde ze vrolijk m'n hand en zei:'Haai ik ben Amber'.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Jade Sky Bright
    Jaren lang was ik getraint om dit te doen. De mensen in Amerika te helpen samen met Jayden. Wij waren Imuum werd gezegt. Oke leuk, maar ze konden ons misschien niet verdedigen tegen 100en zombies. Ik zuchte en stapte het vlieguig. Het vliegtuig dat ik verachte. Het vliegtuig dat ons naar een verwoesting bracht. Ik ging op een luxe stoel zitten. Kregen we wel wapens mee iets om ons te verdedigen. Ergens was ik bang, maar ik wist dat ik dat niet moest laten merken.

    Jayden
    Ik liep achter Jade. Wat ik nu wel wist is dat ik mijn ouders vast nooit meer zou zien. We werden weggevoerd. Naar Amerika. Er waren daar Zombies ofzoiets en ij waren imuum. Ze konden ons alsnog opvreten. Hoe gingn we eten of drinken? Hoe moesten we ons verdedigen. We haddn training gehad ja dat wel, maar dat zei nog niets. We waren niet met heel veel en at verontruste me. Ik was bang en net als Jade liet ik dat niet merken. Ik ging naast Jade zitten en pakte haar hand vast. Wij bleven bij elkaar. We hadden elkaar nodig. Wij waren altijd 1 als we elkaar hadden waren we gelukkig. Dat was zo. Het leek soms net alsof we verliefd waren. Dat waren we niet, maar we hadden zo een sterke band. Onbeschrijvelijk. Nooit te breken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Iral

    Geruisloos sluip ik door de straten van Washington. Overal ligt puin, en ik moet heel erg voorzichtig sluipen om ervoor te zorgen dat al die steentjes niet onder mijn voeten knerpen. Dan zou ik de aandacht van zombies krijgen, en ik wil alles behalve dat.
    Ergens in de verte hoor ik schoten van een geweer. Volgens mij een AK47.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Spyclon schreef:
    (...) [Echt niet van I'm Legend hé xd]
    [Eigelijk wel xD. Mijn meisje is op Will Smith gebaseerd xD. Alleen is ze vrouwelijker sneller en iets minder voorspebaar. En Maya gaat niet dood denk ik xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break