[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ] “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.
Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
Verloop van het verhaal:
De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.
Wapens+ andere spullen:
De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.
Regels in het verhaal:
-Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
-Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
- Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
- Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag .)
Schrijf regels:
- Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
- Naam van je persoon in [b.][./b]
- Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
- meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.
Rollen:
Tieners
-Jade Sky Bright,HurtedHeart
-Amy Wolf Franklin,RainbowDay
-Amber Wiley, CookAholic
-Tamerin Sara Wright,Sweetest
-Hayley Celine Grey , LovingStyles
-Ivar Chesule,Spyclon
-Jayden Jason Bright,HurtedHeart
-Mick Driessen, Lola13
Overlevenden:
-Aya Prince,thePineapple
-May Madison Prins,HurtedHeart
-Liam Jesse Base, LovingStyles
-Iral Valerio AllDiapal
-Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay
Rollen Topic
En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:
Veel plezier in het RPG ^^
Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt
- Home
- Forum
- Speeltopics
- [RPG] ZombieLand~1
[RPG] ZombieLand~1 - Speeltopics
-
19 feb 2012 - 20:1720 feb 2012 - 16:26
RainbowDay schreef:
(...)
[Oke, dan kan ik beginnen met schrijven, maar jullie zijn nog in de stad?]
[jep, volgend mij is iedereen in de stad][ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:28 ]
Cookies!
20 feb 2012 - 16:29Amy Wolf Franklin
Ik werd langzaam wakker. Ik lag op de grond en mijn hoofd tolde. Het was het zelfde gevoel als iemand had die te vast sliep. Ik ging rustig zitten en keek om me heen. Het was geen droom. Ik zag andere mensen bezig zijn met dingen.Normaal kon ik de hele nacht op blijven, maar ik zakte helemaal in. 'heb ik iets gemist?' vroeg ik duidelijk.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
20 feb 2012 - 16:33Jayden
Ik grinnikte. Ze wou niet tuttig klinken, maar dat mislukte. Ik keek op maar het meisje. 'Ja we kunnen allemaal wat gaafs. Het is echt gaaf.' Zeg ik enthousiast. Ik kijk naar de auto naast me en til hem op. 'Kijk maar.' Zeg ik nu grijnzend.
May
Ik hoorde haar iets tegen haar moeder zeggen. Ook dood dus. Ik kende die pijn. Ik had een rugzak gepakt en er en zooitje eten in gepakt. Ik stond op. Er zaten altijd veel kogels rond mijn middel als riem. Granaten eraan vast gemaakt en de Ak47 en de Commando achter mijn rug. Ik stond al bij de deur. 'kom je we moeten ze niet laten wachten.' Zeg ik vriendelijk. Ja deze harde bitch kon ook lief zijn.I'm finally back, Finally after a Year break
20 feb 2012 - 16:38Aya Prince
Ik klom naar beneden. Ik was opgewekter dan anders. Nogal logisch, ik had al zes jaar geen ander mens meer gezien.
'We kunnen!' Zeg ik en ik was benieuwd hoe de verlossers eruit zouden zien. We liepen de deur uit en het was zeer moeilijk om te lopen met al mijn wapens. Meestal dumpte ik ze ergens op een hoop en bracht ik ze niet allemaal tegelijk mee.Cookies!
20 feb 2012 - 16:39Amy Wolf Franklin
Ik staarde verbaasd naar de auto die omhoog ging. Ik stond zelf op en keek ernaar. 'Hoe? Wat.......Wtf zit er soms iets anders op dit land?' Zei ik en staarde nog steeds met mijn el blauwe ogen naar de auto. Ik dacht na. 'Zouden ze ons daarom hier naar toe hebben gestuurd?' Vroeg ik nieuwsgierig.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
20 feb 2012 - 16:41Tamerin
'Waarschijnlijk. En in ieder geval zal je niet missen dat Jay zich enorm uitslooft, want daar maakt hij echt serieus werk van.' Ik grijnsde en stak mijn tong pesterig naar Jayden uit. In een poging hem toch te hypnotiseren keek ik hem diep in zijn ogen aan. Het was heel moeilijk, maar mijn ogen begonnen lichtgrijs te worden en langzaam wit te kleuren. Dus het werkte een klein beetje! 'Uhmm... zeg dat mijn gave cooler is dan die van jou.' Probeerde ik lachend.[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:41 ]
If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'
20 feb 2012 - 16:42Jonathan Elmer Cummings
Vanaf een dak keek ik naar de mensen uit Europa. Ik had geen zin om naar ze toe te gaan. Ik wist niet waarom ze hier waren en precies waarom. Ik zag dat er opeens een auto in de lucht vloog. Ik ging staan en keek ernaar. 'Wat the....' Kon ik allen uit brengen. Ik pakte een appel uit mijn tas en at de appel en staarde er nog steeds naar. Ze moesten geluk hebben dat er gen zombies in de buurt waren.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
20 feb 2012 - 16:46Hayley
Ik laat mijn ogen even over de gebouwen glijden. Dan zie ik iemand op een dak staan. Mijn blik blijft even op de gestalte hangen waarna ik weer naar de rest kijk. 'Zullen we maar eens een plek zoeken waar we kunnen overnachten?'To the stars who listen — and the dreams that are answered
20 feb 2012 - 16:46Jayden
Ik grom zachtjes door Tamerin. Ze kreeg witte ogen en ik voelde me licht worden in mijn hoofd. Net op het randje van gehypnotiseerd worden haalde ik har zicht weg. Zonder ogen geen gave. Ik liet de auto zachtjes weer opee grond komen en grinnikte even. Ik was een vrouwen man. Ik hield van hun aandacht, maar ik had nog geen vriendin gehad. Ik was Single. Ik wachte op mijn meisje. Inwachtte op haar want ik wist dat ze de ware was voor me.I'm finally back, Finally after a Year break
20 feb 2012 - 16:48May
Ik liep voor haar uit en stapte de laadplaats van de nieuwelingen op. Eten in mijn rugzak klonk zacht. 'Eten.' Zei ik grijnzend. Als er zombies zouden komen wat dan? Nou ik was hier met super. Kinderen en geweren. Dus veel kon er niet gebeuren. Ik keek op de daken en zag Jonathan. Ik. Hief mijn hoofd omhoog en knikte even als teken van begroeting.I'm finally back, Finally after a Year break
20 feb 2012 - 16:50Aya Prince
Ik verstijfde bij het zien van de mensen. Waren dit de verlossers? Jongeren waarvan sommigen nog jonger dan mij waren? Ik verstijfde.
'Jullie zijn de verlossers?' Vroeg ik en ik wachtte niet op antwoord. Verslagen liet ik een geweer uit mijn handen vallen en ik ging even verderop zitten. Zij.Cookies!
20 feb 2012 - 16:50Tamerin
'Erg kinderachtig hoor Jay! Het was me bijna gelukt,' mopperde ik. 'Geef terug!' Ik tastte met mijn hand naar de plek waar hij stond en gaf hem een klap tegen schouder.[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:51 ]
If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'
20 feb 2012 - 16:52Amy Wolf Franklin
'Ik heb echt wat gemist vannacht! wat kan de rest?' vroeg ik, terwijl ik rond keek. Ik zag iemands ogen wit worden. Iemand keek weg en ze werden weer normaal. Ik vond het een beetje creepy. Ik wild een stukje lopen en hoorde mijn maag knorren.Ik liep een stukje van het groepje weg en ging een gebouw in.Misschien was het stom, maar dat maakte mij niet uit. het gebouw was van beton en oud. Ik liep rustig door de deuropening en liep veder het gebouw in. veder in het gebouw hoorde ik iets. ik draaide me om, maar zag niks. Toen ik besloot wat terug te lopen stond opeens iemand voor mijn neus, maar dat was niet zomaar iemand. Ik trok mijn wapen en schoot meteen. Hij viel neer en ik schoot 2 x voor de zeker heid. Ik rende snel wee terug. 'Zombie's!' Zei ik hijgend.“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
20 feb 2012 - 16:53May
Ik voelde Aya verstijven en liep achter haar aan. Ik deed mijn hand op haar schouder. 'Rustig. Ik weet dat ze jong zijn. Volgens mij is er zelfs 1 13, maar ze kunnen iets magisch. De een heeft metaal in zijn knokkels de nader is super sterk. Ik heb nog nooit zoiets gezien. Ik zag ze eerst als Groentjes, maar deze kinderen zijn speciaal.' Zeg ik een beetje sussend. Het was wel zo. Dit waren de verlossers. Ik stond meteen op toen ik geweersschoten hoorde. Nu kwamen er meer. Ik rende naar de groep en zag een meisje terugrennen. Ik hield haar tegen. 'Rustig. Niet schieten op ze je bent immuun en je kan iets speciaals. Ten tweede. Als je schiet komen er meer dus bereid je maar voor.' Zeg ik een beetje sussend. Ik kijk verschrikt als ik in de verte al een groepje aan zie komen.[ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:56 ]
I'm finally back, Finally after a Year break
20 feb 2012 - 16:55Aya Prince
Sissend van woede draaide ik me om toen ineens iemand gillend naar buiten kwam rennen.
'Zombie's!' Riep ze. Ik sloeg mijn hand tegen mijn voorhoofd en pakte het grootste geweer dat op mijn rug zat. Groentjes.Cookies!