• Gegevens.
    naam; Liesch
    verjaardag; 15-03-1996
    Woonplaats; Een pittoresk dorpje in het kleine België.
    over mezelf; Ik ben een meid van 16 lente's jong. Mijn hobby is naar concerten gaan van de meest death metal bands die je kunt bedenken en ik zit ook in een toneel vereniging. Meeste mensen op mijn school kennen me via mijn uiterlijk, ik durf wel eens een beetje 'gaga' te gaan met mijn kledij en haar. Op school volg ik een richting die me een vakkenpakket vol met kunstvakken verschaft. Cultuur en kunst boeien me dan ook enorm.

    Stories.
    Fanfiction.

    Beëindigd
    Ireland's Call ft. One Direction
    31115 woorden, 41 hoofdstukken. Het is mijn oudste fanfiction op deze Q-account.

    Beëindigd
    This girl called May • Larry Stylinson
    24236 woorden, 65 hoofdstukken.

    Beëindigd
    Offside • Niam
    17976 woorden, 30 hoofdstukken.

    Beëindigd
    Unsaid || Larry Stylinson
    12915 woorden, 23 hoofdstukken.


    Lopend
    Vintage Roses - Ziall
    Niall is gelukkig. Hij heeft al anderhalf jaar een vriendje, Beppe. Die hij op een zonnige dag in Italië aan de haak sloeg. Wat als een mysterieuze jongen plots in beeld komt?



    Stand Alones/ One Shots.

    Open up • Lilo
    Een erg lange one shot over de 'bromance' tussen Liam en Louis.
    Het is fout gelopen tussen de twee jongens en praten al 2 jaar niet meer, hopelijk kunnen ze het goed maken.


    Leave, Come Back - Larry Stylinson
    Het koppel moet afscheid nemen, beide denken ze eerst dat ze het wel zouden trekken, maar al snel is duidelijk dat dat niet gaat.

    Laatste Druppel -Ziall
    Niall besluit zijn gevoelens te tonen aan Zayn.

    Heaven awaits me |SA|
    Mijn eerste niet-fanfiction SA op Q.

    Solution - Dramione [1/..?][2/...?]
    Draco en Hermione spelen een gevaarlijk spel door zich te laten leiden door de liefde.

    Collide - Ziall
    Zayn en Niall zijn verwikkeld in een ruzie, maar Zayn heeft al langer gevoelens voor Niall en uit het opeens uit het niets. [REQUEST]

    Confession - Ziall
    [REQUEST]

    Breathing, Beating - Ziam
    [REQUEST]

    It Is Real - Zarry
    [REQUEST]

    Note: Ik begrijp hoe ik nu een geobsedeerde fan-girl lijk, natuurlijk zit daar ook een stukje waarheid in. Alluwel ik ook al heb overwogen om een fantasy of een fanfiction over Harry potter te schrijven.
    Hopelijk kan ik binnenkort wat leuke niet-1D dingen toevoegen aan het lijstje.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 20:37 ]


    Love is louder.