• Toen er in Noord- en Zuid Amerika een Virus uitbrak sloot Europa en Azië hun Grenzen. Het Virus verspreidde zich snel en de rest van de wereld nam voorzorg maatregelen, maar voor Noord- en Zuid Amerika was het al te laat. Het virus was ontsnapt uit een lap en snel werd overgedragen aan mensen. Mensen werden door vreemde opeens gebeten. Na een halve dag kregen ze hoge koorts. Ze vielen flauw en zodra hun hart stopte begon de hel snel uit te breken. Het verspreidde zich zo snel dat de leiders in alle landen niet wisten wat ze moesten doen. De rest van de wereld had geluk, maar alles ging ten onder daar. Tientallen jaren werd er ontdekt dat bepaalde mensen immuun waren voor het virus. Toen hun kinderen ook immuun waren kregen ze snel een plan. Als ze oud genoeg waren zouden ze naar Amerika gestuurd worden om daar het mensen leven weer op te bouwen en de Zombies uitroeien.
    Maar de tieners die daar naar toe worden gestuurd zijn niet zo normaal als ze denken. Ze komen er snel achter dat ze iets speciaals kunnen, want dat zouden ze nodig hebben om te overleven.

    Actie's die Europa en Azië hebben ondernomen:
    Ze hebben alle mensen in Noord- en Zuid-Amerika niet geholpen. omdat ze bang waren het virus mee te nemen naar het 'vaste' land. De grenzen gingen dicht en iedereen die binnen kwam werd grondig onderzocht. Voor de toeristen die vast zaten in bijvoorbeeld Amerika hadden pech. Niemand zou ze reden. De meeste steden zien er oud en rommelig uit.
    Verloop van het verhaal:
    De overleefde zwerven allen of met elkaar rond in Amerika dichtbij Washington. De tieners zijn getraind en worden naar Washington gevlogen. het verhaal begint ook in het vliegtuig samen met de andere. Ze kennen elkaar ook niet, maar ze weten wel dat hun ouders bestand waren tegen het virus en hun het hebben overgenomen, omdat het erfelijk is. In Washington krijgen ze dan al snel te maken met de Zombie's. Ze ontdekten daar dat ze allemaal wat speciaals kunnen. De tieners moesten van Washington naar de andere kant van Amerika gaan naar San Francisco, door de woestijnen. Daar zouden ze namelijk spullen krijgen om een nieuwe leven op te bouwen. Onderweg ontmoeten ze mensen die het overleefd hebben.

    Wapens+ andere spullen:
    De overlevende kunnen van alles bij zich hebben. Van een simpele kaart tot een wapen dat je nauwelijks kunnen dragen. Ze hebben geen auto's of motors, want er is gewoon nergens meer brandstof alles is al geplunderd. Rijden word dan moeilijk. De tieners krijgen 2 simpele wapens waar verschillende soorten kogels in kunnen. Hun krijgen voorraden 9-mm mee. Ze krijgen allemaal een scherpe mes en een rugzak vol basis dingen zoals EHBO spullen (verband, jodium, enzo..), gedroogde voedsel en een flesje water die ze kunnen vervangen door nieuwe water in te doen. Voor de rest zitten er nog spullen in die hun zelf hebben mee genomen.


    Regels in het verhaal:
    -Mensen kunnen een relatie hebben met elkaar, maar niet met een Zombie. Behalve als je opgegeten wilt worden en hersenloos wilt zijn(cat)
    -Als de overlevende word gebeten door een Zombie veranderd die ook snel in een zombie. Je kan hem dan niet meer spelen en ben je 'officieel' dood.
    - Je mag ruzie hebben binnen het verhaal, maar je mag niemand dood/Gewond schrijven als die persoon het zelf niet wil. (gebeten door Zombie geld ook )
    - Geen overdreven 16+ dingen. (Een beetje mag, maar hou het algemeen. Dus 1 zinnetje en niet meer graag D:.)
    Schrijf regels:
    - Geen *-schrijfstijl(Bijv: *pakt pen en papier en schrijft wat op*
    - Naam van je persoon in [b.][./b]
    - Schrijf je niet aan je persoon? [] :'D
    - meer dan 3 regels schrijven.Als j geen inspiratie heb kun je het altijd vragen.

    Rollen:
    Tieners
    -Jade Sky Bright,HurtedHeart
    -Amy Wolf Franklin,RainbowDay
    -Amber Wiley, CookAholic
    -Tamerin Sara Wright,Sweetest
    -Hayley Celine Grey , LovingStyles
    -Ivar Chesule,Spyclon
    -Jayden Jason Bright,HurtedHeart
    -Mick Driessen, Lola13

    Overlevenden:
    -Aya Prince,thePineapple
    -May Madison Prins,HurtedHeart
    -Liam Jesse Base, LovingStyles
    -Iral Valerio AllDiapal
    -Jonathan Elmer Cummings,RainbowDay

    Rollen Topic


    En een leuk nummer dat ik erbij vond passen:


    Veel plezier in het RPG ^^


    Voor ik het vergeet. Als er een nieuwe Topic moet worden geopend en ik ben niet Online, gewoon even wachtten tot ik Online bent en graag niet zelf openen, anders ben ik het overzicht kwijt :3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 16:23 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jade
    Ik was weer helemaal opgeladen. Ik hoorde zombi! En keek om me heen. Een groepje kwam eraan en hij was niet bepaald klein. Ik concentreerde me op hartslagen en voelde een Gele laag van me afgaan. Over iedere har talig kwam mijn energie veld. Zolang ik energie hadkonden de zombies er niet doorheen. Je kon ze nu vermoorden door de krachtvelden heen, maar zij konden ons niets doen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tamerin

    Terwijl mijn zicht langzaam terug kwam, zag ik een van de overlevers een geweer pakken. Direct liep ik naar hem toe en pakte het ding van hem af. 'O alsjeblieft, je hebt niet eens een geweer nodig, het zijn maar kleintjes. Let op.' De eerste zombie die er aan kwam keek ik direct in de ogen aan. Opnieuw begonnen mijn ogen wit te stralen. Het begon minder zeer te doen. 'Stop. Sla eerst je zombievriendjes dood, en daarna jezelf.' Direct na ik mijn woorden had gesproken voerde hij uit wat ik hem beveeld had. 'Zie je?'

    [ bericht aangepast op 20 feb 2012 - 17:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Mick
    Plotseling hoorde ik iemand Zombie's roepen. Ik stond op en keek om heen, eerst zag ik ze niet, maar toen ik beter keek zag ik ze staan. 'Niet weer mompelde ik'. Ik stond op en pakte mij AK47 en was klaar om te schieten.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Amy Wolf Franklin
    Van angst rende ik zo snel als ik kon. iemand deed iets waardoor de zombie's niet door heen konden. Ik was blijkbaar nog steeds aan het rennen. Ik voelde iets raars door mijn lichaam heen gaan. En voordat ik het wist stond ik op 4 poten. Voor iedereen die het niet door had, het waren echt 4 poten. Verbaasd keek ik. Ik wilde zeggen dat er iets raars was, maar er kwam allen maar een gebrom uit mijn mond. Geïrriteerd ging ik bedenken hoe ik terug kon, maar dat was simpeler dan ik dacht.Ik veranderde terug en keek verbaasd om me heen. 'Oké, dat maak je ook niet iedere dag mee.' Zei ik droog.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jonathan Elmer Cummings
    Geamuseerd zat ik op het dak een paar appels op te eten. Ik lachte om iemand die Zombie gilde. Ondertussen hoorde ik iets achter mij. Ik schoot en hoorde iets vallen. Ik keek om. Het was een zombie en had hem geraakt in het hoofd. Ik keek snel weer naar de beginners.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aya Prince
    Ik keek het meisje dat mijn wapen afpakte kwaad aan. Ze had weliswaar iets dat de zombie's elkaar liet uitmoorden, maar toch griste ik het wapen kwaad uit haar handen. Ik schoot er een zombie mee door zijn romp en nijdig deed ik het wapen weer om mijn rug. Waarom heb ik uberhaubt de tijd genomen om hierheen te komen? Ze mochten dat dan wel kunnen, ze hadden school niet eens afgemaakt! Hoe wilden ze hun kinderen lesgeven? Mensen hier zouden nooit kunnen lezen! Misschien was het wel gewoon een vracht probleemkinderen met gaven. Ze hadden veel beter allang de landmacht kunnen laten uitrukken.


    Cookies!

    Tamerin

    'Goed, neem je wapen maar terug. Je zal het toch niet meer nodig hebben.' Ik glimlachte gemaakt vriendelijk. Bitch. Hoe durfde ze ons groentjes te noemen.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Ze dacht alleen maar dat het groentjes waren he, ze zei niets ;D]


    Cookies!

    Jade
    Ik zag hoe een zombie de andere zombies aanviel. Oke rare natuur hier. Helaas werd de zombie die bij ons hoorde vermoord. Uit elkaar gescheurd. Ze bonsde op mijn energieveld. De kracht die vrijkwam gaf me energie, maar niet genoeg. Hoelang ging ik dit nog volhouden? Ik daging door mijn knieën n begon te mediteren. Zo werd ik energieker en rustiger. Ik moest zo min mogelijk energie gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    thePineapple schreef:
    [Ze dacht alleen maar dat het groentjes waren he, ze zei niets ;D]

    [Ow, nou ja, dan kon haar blik boekdelen spreken. xD Ik ben te lui om te veranderen.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ivar

    Ik staar voor me uit en kijk naar de zombi's die elkaar vermoorden, tss ik wil ook nog wat lol hebben. Ik doe een paar stappen naar voren en dwing mijn messen in mijn kokkels naar buiten te gaan, na een aantal keren te hebben geprobeerd lukt het en voel ik een fractie lang de pijn. Ik trek me er niet veel van aan en storm op een zombi af.


    I only miss you when I'm breathing

    Jayden
    Ik zuchte. Ik haate ruzie tussen meisjes het was altijd om niets. 'Laat haar haar werk doen. Ze leeft hier ze weet wat ze doen.' Zeg ik sussend tegen Tamerin. Ik kijk even naar Aya en knik als bedankt naar haar. Fijn dat iemand met ervaring hier was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aya Prince
    Met grote passen liep ik weg. Ik hoefde niet te letten op de zombies, die verscheurden elkaar al dus ach, wat zou ik nu nog te vrezen hebben. Ik botste tegen een jongen op en keek hem kwaad aan. Mijn blik was dodelijk en ik keek hem recht ik zijn ogen aan.


    Cookies!

    Mick
    Opeens boste een meisje tegen me aan. Ik struikelde half en zei:'kan je niet uitkijken'. Ik wilde het meisje overeind helpen maar ze keek me aan of ik haar iets verschrikkelijks had aangedaan.


    We make our own future ~ Dean Winchester

    Tamerin

    'Ja, en dat weet ze net iets te goed ben ik bang.' Zei ik nu iets rustiger. 'Maar ach, de zombies zijn weg.'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'