• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik zit in de aula, maar er is verder niks leuks aan. Ik sta op en loop richting de kluisjes. "Hey Danny!" Groet ik vrolijk.

    Danny Dial.

    "Bij jou blijkbaar niet," Zegt ze waarna ze even naar me glimlacht, maar slaat haar ogen al weer snel neer. "Nou.." Zeg ik met een plagende glimlach op mijn gezicht. "Hey Danny!" Groet Jason me vrolijk, terwijl hij uit de aula loopt. "Hee," Zeg ik, kijk nog even naar Hayley en grijns dan weer naar Jason. "Hoe is het nu tussen jou en Blanda?" Vraag ik en wiebel even met mijn wenkbrauw. Ik vind ze wel leuk bij elkaar, maar of het lang aanblijft? Ik heb zo mijn twijfels.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Nou..' zegt Danny met een plagende glimlach. 'Hey Danny!' hoor ik Jason dan ineens zeggen. Dag dag rustig gesprek. 'Hee,' begroet Danny Jason, 'Hoe is het nu tussen jou en Blanda?' vraagt hij aan Jason terwijl hij met zijn wenkbrauw wiebelt. Ik rol even met mijn ogen, 'jongens,' mompel ik waarna ik maar wat in mijn kluis ga rommelen om mezelf een beetje een houding te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    "Hee," Begroet Danny me. "Hoe is het nu tussen jou en Blanda?" Ik kijk hem verbaasd aan. "Goed, ik heb haar nog niet veel gesproken.. Hoezo?" Vraag ik en laat mijn blik over Hayley glijden. Gleek. "Jongens," Mompelt Hayley. "Wat is er met jongens?" Vraag ik aan Hayley.

    Danny Dial.

    "Goed, ik heb haar nog niet veel gesproken.. Hoezo?" Vraagt hij en kijkt even naar Hayley. "Gewoon, geïnteresseerd" Antwoord ik grijnzend. "Wat is er met jongens?" Vraagt Jason aan Hayley, nadat ze 'Jongens' mompelde.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Wat is er met jongens?' vraagt Jason. Ik draai me om en kijk ze even aan. Ik voel me echt een dwerg naast hun. Ik haal mijn schouders op, 'gewoon, jullie zijn typische jongens. Denken alleen maar aan eten en meisjes,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Gewoon, jullie zijn typische jongens. Denken alleen maar aan eten en meisjes," Beantwoord ze Jason zijn vraag, nadat ze even nonchalant haar schouders heeft opgehaald. Ik grinnik even en kijk dan weer naar Jason, wachtend op zijn reactie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    Uiteindelijk ben ik degene die de kus verbreekt
    "Zullen we eerst alle spullen maar weg brengen?, we hebben vanavond nog de hele avond om ons uit te leven tijdens jou geweldig feest" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pandora McMallen
    Ik kijk even naar de gitaar en pak hem losjes vast. Ik tokkel een paar snaren en zet mijn vingers even goed. Ik graaf even in mijn geheugen en probeer me een simpel deuntje te herinneren als ik begin met spelen.


    Cookies!

    Jason Ruben Holyfield.
    "Gewoon, geïnteresseerd.." Mompelt hij. "gewoon, jullie zijn typische jongens. Denken alleen maar aan eten en meisjes." Ik kuch even overdreven en hoor Danny grinniken. "Ik ben geen vreetzak, zoals meisjes. Als er iets aan de hand is eten ze zakken chocolade leeg en dan zeuren dat ze dik zijn." Zegt ik en sla mijn armen over elkaar.

    Danny Dial.

    "Ik ben geen vreetzak, zoals meisjes. Als er iets aan de hand is eten ze zakken chocolade leeg en dan zeuren dat ze dik zijn." Zegt Jason tegen Hayley en slaat zijn armen over elkaar heen. "Tja, daar heb je wel ene punt" Geef ik toe.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    Danny grinnikt en Jason kucht een beetje érg overdreven. 'Ik ben geen vreetzak, zoals meisjes. Als er iets aan de hand is eten ze zakken chocolade leeg en dan zeuren dat ze dik zijn,' zegt Jason waarna hij zijn armen over elkaar slaat. 'Tja, daar heb je wel ene punt,' geeft Danny toe. 'Dat Blanda dat doet betekent niet dat alle meisjes dat doen,' zeg ik, 'Ik zou juist blij zijn met wat extra kilo's,' flap ik er dan uit. Oeps, dat had ik niet willen zeggen. Ik kijk snel weg zodat ze hopelijk mijn rode wangen niet kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    "Tja, daar heb je wel een punt." Geeft Danny toe. "Dat Blanda dat doet betekent niet dat alle meisjes dat doen." Zegt Hayley en ik word woedend. "Wat zei je?!" Schreeuw ik tegen Hayley en doe een stap naar haar toe. Ik ben zeker een hele kop groter. "Ik zou juist blij zijn met wat extra kilo's." Flapt ze eruit. "Nou, vreet dan meer."

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:46 ]

    Danny Dial.

    "Dat Blanda dat doet betekend niet dat alle meisjes dat doen." Zegt ze en ik zei aan Jason zijn gezicht, dat hij dat niet niet zo leuk vond. "Wat zei je?!" Schreeuwt hij tegen haar en doet een stap naar haar toe. "Nou, vreet dan meer." Zegt hij nog tegen haar. "Jason, rustig gast" Zeg ik rustig en duw hem een stukje bij Hayley vandaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Wat zei je?!' schreeuwt Jason terwijl hij een stap naar mij toe zet, 'Nou, vreet dan meer,' zegt hij er achteraan. 'Jason, rustig gast,' zegt Danny kalm waarna hij Jason een stukje bij mij vandaan duwt. Snel doe ik mijn kluis dicht en gooi de sleutel in mijn tas. Ik wil niet weer opgesloten worden in mijn kluis. Daarna kijk ik Jason aan en haal even diep adem, 'je hoorde wel wat ik zei,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered