• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    "Weet je zeker dat je ouders al weg zijn" vroeg Tristan. Ik keek op mijn mobiel naar de tijd. 17:45. "Uhhuh, ze zijn al 3 uur weg, hoe ik dat weet? Dit smsje' zeg ik. En laat een smsje van mijn vader zien.

    Hey Al, je moeder en ik staan nu bij de gate, we gaan over een kwartier wegvliegen naar Spanje. xx Pap


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Als je zo graag dood wil, regel ik dat wel. Dan houden ze nog meer van me krijg ik terug. Je doet je best maar, als je maar weet dat jullie niet welkom zijn op de begrafenis.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    "En wat zie jij dan als perfect? Een meisje met Cup C die alleen maar cheerleader uniformen draagt? Dan hebben we duidelijk een verschillend beeld van 'perfect'." Begint ze. Ik grijns breed. "En chearleader pakje hoeft niet, maar een paar lekkere borsten zijn niet slecht." Grijns ik. "En het zou wel erg laf zijn als je een meisje zou slaan." Ik haal mijn schouders op. "Ben jij een meisje dan? Borsten heb je niet.." Ik haal mijn iPhone uit mijn broekzak. Vanavond feestje bij mij om half 9!! En voor de losers.. Jullie zijn ZO niet uitgenodigd!! Smst Alyson. Ik kom, moet ik nog sterke drank halen? Wat is het thema? Stuur ik terug.

    Tristan

    Uhhuh, ze zijn al 3 uur weg, hoe ik dat weet? dit smsje zei Alyson en snel las ik het bericht

    Hey Al, je moeder en ik staan nu bij de gate, we gaan over een kwartier wegvliegen naar Spanje. xx Pap

    "Ah oke en een ding weet ik zeker dit wordt een onvergetelijk avond en vooral met jou aan mijn zijde" zei ik toen

    Wie had gedacht dat het schooljaar zo goed zou beginnen

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:42 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik kom, moet ik nog sterke drank halen? Wat is het thema? stuurt Jason. Ja neem maar mee!! En het thema is hawaii! Drescode voor guys: Zwembroek en sneakers, en dresscode voor girls: cocktailjurkje en bikini! verstuur ik.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'En chearleader pakje hoeft niet, maar een paar lekkere borsten zijn niet slecht,' grijnst Jason, 'Ben jij een meisje dan? Borsten heb je niet..' vervolgt hij waarna hij op zijn iPhone kijkt. Ik kijk hem boos aan en geef hem dan een harde klap in zijn gezicht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Ah oke en een ding weet ik zeker dit wordt een onvergetelijk avond en vooral met jou aan mijn zijde" zei hij. 'En met jouw, aan mijn zijde natuurlijk!" zei ik, en legde mijn hoofd op zijn schouder.


    El Diablo.

    Tristan

    'En met jouw, aan mijn zijde natuurlijk!" zei Alyson, en legde haar hoofd op mijn schouder.
    "Altijd" zei ik en gaf haar snel een kus

    Ik bedacht vast een plan hoe ik vanavond het best kon aanpakken

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Mag ik een samenvatting? Hihi^^]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Alyson en Tristan regelen hun feest, Valerie kookt thuis. En Hayley gaf Jason een klap in zijn gezicht ^^]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:53 ]


    El Diablo.

    [Haha thanks]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik keek naar buiten, mijn boek voor Wiskunde of toch Nask? Ach ja dat maakt niet uit lag naast me, ik was moe en ik leerde al de hele tijd. Een of andere populair wijf gaf een feest, misschien moest ik wel opdagen zodat ze eens geschokt zouden zijn. Of zou dat me alleen drank in me gezicht opleveren?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [btw @xMinaj, Hayley had nog gereageerd op Alyson's smsje a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jason Ruben Holyfield.
    Ze kijkt me boos aan en slaat me dan in mijn gezicht. "Damn, nu ging je echt te ver!" Roep ik hard, pak Hayley bij haar heupen en til haar op. "Volgens mij is er aan de zijkant een sloot. Een vieze. Een perfecte plek waar jij thuis hoor." Ik grinnik en en hou haar stevig vast.

    Hayley Celine Grey
    'Damn, nu ging je echt te ver!' roept Jason waarna hij me optilt. 'Volgens mij is er aan de zijkant een sloot. Een vieze. Een perfecte plek waar jij thuis hoor,' grinnikt hij. 'Godverdomme! Laat me los!' schreeuw ik, 'Het spijt me dat ik je een klap heb gegeven okee?!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered