• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Praten? Er valt niets te praten. Niet met hun,' zegt Danny. Ik zucht even, hoe koppig kan iemand zijn. 'Danny,' begin ik, 'je kan het toch op zijn minst proberen?' stel ik voorzichtig voor, 'Misschien zijn ze veranderd'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    Ik volg het gesprek tussen Ivy en Chrissie. Het voelt alsof iemand met de minuut de knoop in mijn buik nog een strakken aantrekt.
    "Gaan we dan ook samen naar het feest?" vraag ik om het onderwerp te veranderen.
    Ik heb al twee jaar niet meer met een ontbloot bovenlichaam gelopen. Altijd was het bedekt, zelfs bij cheerleading. Het idee dat ik zometeen in een bikini moet lopen benauwd me.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivy Florance Devlin
    'Ik zou liefst eerst kijken voor een bikini. Daarna zien we wel,' zegt Chrissie. 'Kan ik me vanavond bij jou omkleden?' vraagt ze erna. Ik knik, 'geen probleem, mijn ouders zijn vanavond toch niet thuis. Je kan anders ook zeggen dat je bij mij blijft slapen,' zeg ik, 'tenzij je plannen hebt om bij Danny te gaan slapen,' lach ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Noa Lise Wing.

    "Die gek daar is is Noa" Lacht Devon, "Noa, dit is Pandora.". "Hooi, Pandora" Zeg ik glimlachend en kijk naar de gitaar die Devon aan haar heeft gegeven.

    Danny Dial.

    "Danny," Begint ze, nadat een zucht haar mond heeft verlaten, "Je kan het op zijn minst proberen?" Stelt ze voorzichtig voor. "Misschien zijn ze veranderd" Zegt ze er nog achter aan. "Misschien had ik erover nagedacht als ik vanavond geen feest had gehad, maar ik ga daar niet heen vanwege hun" Zeg ik vastbesloten. Ik ga niet met ze praten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Misschien had ik erover nagedacht als ik vanavond geen feest had gehad, maar ik ga daar niet heen vanwege hun,' zegt Danny koppig. 'Weet je dat zeker? Er komen nog wel meer feesten maar als je je ouders kwijt raakt kan je ze niet meer terug krijgen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Weet je dat zeker? Er komen nog wel meer feesten, maar als je je ouders kwijt raakt kan je ze niet meer terug krijgen," Zegt Hayley dan. Van binnen doen die woorden me pijn, maar ik weet gewoon dat het niet goed komt tussen mijn ouders en mij. Ik voel me gewoon beter in het pleeggezin, maar dat zal zij toch nooit begrijpen. Dat zal níemand ooit begrijpen. "Ik weet het zeker," Zeg ik, sluit de gedachte over mijn ouders af en verzet dan mijn gedachte naar het feest.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik loop echt te veel achter :) is er iets belangrijks gebeurt?]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Chrissie

    "Gaan we dan ook samen naar het feest?" zegt Blanda.
    "Natuurlijk," zeg ik met een glimlach. Dan zegt Ivy weer iets en ik kijk haar aan.
    "Geen probleem, mijn ouders zijn vanavond toch niet thuis. Je kan anders ook zeggen dat je bij mij blijft slapen. Tenzij je plannen hebt om bij Danny te gaan slapen," lacht ze.
    Ik geef haar lachend een elleboogstoot.
    "Zo makkelijk ben ik niet," zeg ik met een knipoog. "Valt het zo op dan?" vraag ik nog met een lichte blos.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hayley Celine Grey
    'Ik weet het zeker,' zegt Danny. 'Okee dan,' zucht ik, 'je moet het zelf weten,' vervolg ik. Er valt even een stilte. 'Zijn je ouders dan echt zo verschrikkelijk?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Blanda
    "Valt het zo op dan?" vraagt Chrissie.
    "Nee, valt best mee," lach ik sarcarstisch.
    Zelfs een blind iemand zou het kunnen zien!
    Ik laat mijn ogen over de lichamen van de andere meiden glijden.
    Ze zijn dun, perfect.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ivy Florance Devlin
    Chrisse geeft mij een elleboogstoot. 'Zo makkelijk ben ik niet,' zegt ze met een knipoog, 'Valt het zo op dan?' vraagt ze iets later. Ik haal mijn schouders op, 'nee hoor. Maar ik denk dat je beter wel voorzichtig kan zijn. Je kent Danny, hij houdt het meestal niet lang bij dezelfde,' waarschuw ik Chrissie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Okee dan," Zucht ze. "Je moet het zelf weten" Vervolt ze, waarna er een stilte valt. "Zijn je ouders dan echt zo verschrikkelijk?" Vraagt ze zacht. "Jep, je kan het je vast niet voorstellen hea?" Zeg ik en haal een hand door mijn wilde, zwarte haren.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Jep, je kan het je vast niet voorstellen hea?' zegt Danny waarna hij met zijn hand door zijn haar gaat waardoor het nog warriger zit. Ik lach zachtjes als ik zie dat een plukje rechtovereind staat. 'Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen,' geef ik iets later toe, 'en ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit hetgene was waardoor je vakantie niet leuk was,' ik zwijg eventjes, 'Ik eh had eerder iets verwacht van dat je een meisje niet in bed had kunnen krijgen,' mompel ik er achteraan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "Dat kan ik me inderdaad niet voorstellen" Geeft ze toe, nadat ze even zachtjes lachte. "En ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat dit hetgene was waardoor je vakantie niet leuk was," Ze pauzeert eventjes voor dat ze verder gaat, "Ik eh, had eerder iets verwacht van dat je een meisje niet in bed had kunnen krijgen," Mompelt ze erachteraan. Ik kan het niet laten om even te grinniken, "Tja, het leven draait niet altijd om meisjes hé" Zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    Hij grinnikt eventjes. 'Tja, het leven draait niet altijd om meisjes hé,' zegt hij met een lichte grijns. 'Bij jou blijkbaar niet,' zeg ik waarna ik voorzichtig naar hem glimlach. Dan bedenk ik me weer dat hij een footballer is en dat ik in de Gleeclub zit en sla ik snel mijn ogen neer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered