• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    [Aboooo! Jeuj ! ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    [Aboooo! Jeuj ! ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Als je braaf bent dans ik vanavond wel een keertje met je," Fluistert Chrissie grijnzend in mijn oor, wanner ze op haar tenen is gaan staan. "Ik ben altijd braaf," Fluister ik terug, met een uitdagende grijns op mijn gezicht.

    Noa Lise Wing.

    "Ik mag niet klagen, jij?" Vraagt ze wanneer ze haar schouders even heeft opgehaald. "Vreselijk" Antwoord ik en kijk naar Hayley die ook aan komt lopen.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:51 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Wat heb ik gemist?]


    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik ben altijd braaf," fluistert hij uitdagend.
    Ik moet luidop lachen, leg een hand op zijn borstkas en duw er heel zachtjes tegen.
    "Als er één iemand is waarvan ik dat niet geloof, dan ben jij het wel Dial," zeg ik lachend. Ik kijk hem ondeugend aan en voeg er nog zo stil dat alleen hij het kan horen aan toe, "Niet dat ik bezwaren heb."
    Ik knipoog ongemerkt.

    Devon

    "Vreselijk," antwoordt Noa.
    Voor ik kan antwoorden is Hayley al haar beklag aan het doen.
    "Als voortaan elke dag zo gaat ga ik dood. Ik heb weet ik veel hoe lang gezeik moet aanhoren over een of ander feest," zegt ze.
    Ik trek een wenkbrauw op en omhels haar even.
    "Niet aantrekken. Wat dacht je ervan om na het shoppen een filmavond bij mij thuis te houden?" vraag ik met een glimlach aan beide meisjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Valerie

    "Alyson even terug naar dat loser-plan want ik heb de perfecte kanidaat die ons kan helpen en dan kan het nog is beter gaan dan verwacht"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Noa Lise Wing.

    "Niet aantrekken. Wat dacht je ervan om na het shoppen een filmavond bij mij thuis te houden?" Vraagt ze met een glimlach. "Super!" Zeg ik enthousiast.

    Danny Dial.

    Ze lacht even hardop en plaats haar hand dan op mijn borstkas, waarmee ze er zachtjes tegen duwt. "Als er één iemand is waarvan ik dat niet geloof, dan ben jij het wel Dial," Zegt ze lachend. "Niet dat ik bezwaren heb" Zegt ze zo stil, dat alleen ik het kan horen en knipoogt even onopgemerkt. "Wat verwacht je dan van mij?" Vraag ik en kijk haar gedurfd aan. Ik heb Chrissie altijd wel gemogen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    "Alyson even terug naar dat loser-plan want ik heb de perfecte kanidaat die ons kan helpen" zegt Valerie. 'Wie?' vraag ik. Ik heb opeens een leuke outfit gevonden. 'Wat vind je van deze?'.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Devon omhelst me even, 'Niet aantrekken. Wat dacht je ervan om na het shoppen een filmavond bij mij thuis te houden?' vraagt ze met een glimlach.'Super!' zegt Noa. Ik knik, 'lijkt me een leuk idee,' zeg ik ook met een glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Valerie

    "Super" zei ik toen ze een outfit liet zien.
    "Wat dacht je van Tristan die weet toch wat we van plan zijn en misschien kunnen we de 4 populaire uit 4b terug krijgen in onze klas en de losers uit onze klas naar 4b en dit is 4b " en liet het bericht dat ik van Tristan had gekregen

    4B

    1. Tristan Star
    2. Meghean Sky Fields
    3. Quinn Roselyn Raintwist
    4. Christina Ortiz
    5. Alexander James Michealson
    6. Devon Allie Willows
    7. Victoria Grey
    8. Dean James Sadler
    9. Dave Harvey Leathers
    10. Lova Aurora Reyes


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Kan, wat heb jij trouwens voor outfit?' vraag ik. 'En je broer is best leuk weet je dat?'.


    El Diablo.

    Blanda
    Met een half oor luister ik naar het geflirt van Crissie en Danny.
    Als je iemand leuk vindt stap je er toch gewoon op af?
    Ik zucht zachtjes en klem mijn handen om mijn middel. Ze komen al dichterbij dan één maand geleden. Toch blijven de woorden van de verkoopster door mijn hoofd spoken. Nee meisje, maatje 32 wordt hem niet. Probeer 34 dat lukt zeker!Ik voel de tranen weer branden.Wat dacht die Bitch wel niet? Volgende week pas ik zeker in 32 al moet ik niets meer eten!Ik veeg een traan van mijn wang. Wie er aan mijn gewicht komt, komt aan mij!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Deze" en hield een goud met zwart jurkje omhoog
    "En vindt je dat echt"

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 18:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eten :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    "Wat verwacht je dan van mij?" vraagt hij met een gedurfde blik.
    Ik trek een peinzend gezicht en laat hem even op een antwoord wachten.
    "Vertel ik niet," zeg ik met een mysterieus lachje. Als ik meteen toegeef ben ik voor hem maar het zoveelste speeltje en zo zit ik niet in elkaar. Plots schiet er me iets te binnen en paniekerig grijp ik Ivy's arm vast.
    "Ik heb helemaal geen bikini. Iemand die me straks even wil helpen een leuke uit te kiezen?" zeg ik tegen de meisjes.

    Devon

    Ze reageren beide zo enthousiast dat ik er even moet om lachen. Onwillekeurig laat ik mijn blik naar Tristan glijden. Ik zucht en kijk dan maar weer naar Noa en Hayley. Niet voor jou, Devon, denk ik bij mezelf.
    "Zouden er veel nieuwelingen bij Glee komen?" vraag ik een beetje overbodig omdat ik het antwoord toch wel ken. Nee.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.