• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Tristan

    Alyson haar hoofd lag nog steeds op mijn schouder.
    "Darling we zijn er" zei ik tegen haar en parkeerde de auto

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik ga gewoon! Ik neem het risico en ga gewoon, ook al hoor ik daar niet thuis. Leven zonder risico's? Dat is gewoon saai.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Godverdomme! Laat me los!" Schreeuw ze. "Het spijt me dat ik je een klap heb gegeven okee?" Ondertussen loop ik naar buiten. "Tuurlijk en je slechte opmerking over Blanda?" Vraag ik terwijl we achter de school staan. Naast mij is een vieze, blubberige sloot.

    Alyson

    "Darling we zijn er" zei Tristan. 'Oke schatje' zei ik, en stapte uit. Ik snam een van de dozen, en liep naar mijn tuin. Waar net de laatste hand aan mijn waterval werd gelegd. Het was een waterval, waarvan je kon duiken het zwembad in. En je kon er boven op staan.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Tuurlijk en je slechte opmerking over Blanda?' vraagt Jason terwijl we al achter de school staan. 'Dat spijt me ook! Wil je me alsjeblieft niet in de sloot gooien?' vraag ik smekend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    'Oke schatje' zei Alyson, en stapte uit

    Zelf stapte ik ook uit en pakte een doos van de achterbank en liep achter Alyson. Haar tuin was echt super.
    Ik keek rond en het enige wat ik kon zeggen was "Wow"
    Ik ben benieuwd hoe het binnen was als dit als super was
    Zelf woonde ik met Valerie in het huis dat vroeger van onze ouders was en dat was niet veel bijzonders maar het was ook niet klein

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:15 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennifer 'Jenny' Avery Mccathy
    Ik haal snel mijn favoriete zwarte bikini uit een lade en ik pak een zwart cocktail jurkje om eroverheen te dragen. Ik kleed me straks wel om, want zoveel haast heeft het niet. Ik pak mijn haarborstel en haal hem door mijn korte, bruine haren. Ik bekeek mezelf in de spiegel en zette snel wat eyeliner en mascara, ik bekeek mezelf weer en het viel me op, ik zie er eigenlijk niet zo slecht uit. Ik ben misschien niet het mooiste meisje, maar ik voel me wel mooi, voor een avond.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    'Wow' hoorde ik hem zeggen, ik grijnsde. 'Als je dit al 'wow' vindt' zei ik mysterieus.


    El Diablo.

    Tristan

    'Als je dit al 'wow' vindt' zei Alyson mysterieus
    Ik knikte en bereidde me voor op wat er komen gaat


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jason Ruben Holyfield.
    "Dat spijt me ook! Wil je me alsjeblieft niet in de sloot gooien?" Vraagt ze smekend. Ik denk na, kan ik Hayley vertrouwen? Ik schud mijn hoofd. Ik kan geen risico's nemen en grijns breed. "Hmm.." Brom ik en maak aanstalten om haar in het water te gooien, maar doe het niet.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik pakte een telefoonboek en zocht de naam van Alyson, het meisje dat het feest gaf en superpopulair was, maar dat ben je zekers wanneer je cheerleader-captain bent. Ik vond eindelijk haar nummer en toetste het nummer in. Ik drukte op het knopje bellen en wachtte tot ze opnam.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    Ik lachte om Tristan's reactie, en hoorde toen 'international love' uit mijn broekzak komen. Ik pakte mijn Blackberry, en nam op. 'Met Alyson!' zei ik.


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    'Hmm,' bromt Jason en als hij aanstalten maakt mij in het water te gooien begin ik te gillen. Wanneer ik merk dat hij het toch niet doet zucht ik opgelucht, 'dankje' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik begon nerveus te worden, straks reageert ze als een bitch!
    "Hey Alyson, je spreekt met Jenny," zei ik.
    Ze kent me hopelijk als loser Jennifer, dus niet als vage Jenny! Ugh, waarom maak ik me eigenlijk zorgen over dit?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.