• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Jason, rustig gast." Zegt Danny en duwt me een stukje bij Hayley vandaan. "Danny, shut the hell up." Mompel ik. "Ik laat dat wijf geen opmerkingen maken over míjn meisje." Zeg ik tegen Danny. "'Je hoorde wel wat ik zei." Ik voel nog meer woede in me op komen. "Gaan we nog grappig doen ook?!" Ik ga weer dichter bij haar staan. Ze is nog lang niet van me af.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 15:58 ]

    Danny Dial.

    "Danny, shut the hell up." Mompelt hij. "Ik laat dat wijf geen opmerkingen maken over míjn meisje" Zegt hij dan tegen me. "Je hoorde wel wat ik zei" Zegt Hayley, wanneer ze haar kluisje heeft dichtgedaan. Dat had je niet moeten zeggen Hayley Denk ik en kijk naar Jason. "Gaan we nog grappig doen ook?!" Zegt hij en gaat weer dichter bij haar staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Ik laat dat wijf geen opmerkingen maken over míjn meisje,' zegt Jason tegen Danny. 'Gaan we nog grappig doen ook?!' zegt hij vervolgens waarna hij weer dichterbij gaat staan. 'Dat "wijf"?' zeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Okee, nu heb ik er echt genoeg van. 'Waag het niet om boos op me te worden voor wat ik zei,' bijt ik hem toe, 'ik en anderen mensen worden al tijden door júlllie gepest en daar zeggen we bijna nooit wat over terug. En nu maak ík één opmerking en je wordt gelijk boos?! Flikker toch een eind op!' vervolg ik boos.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik beëindig de kus met Tristan, en zoek naar mijn BlackBerry. Als ik hem heb gevonden stuur ik naar iedereen een sms, zelfs de losers.

    Vanavond feestje bij mij om half 9!! En voor de losers.. Jullie zijn ZO niet uitgenodigd!!


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Zullen we eerst alle spullen maar weg brengen?, we hebben vanavond nog de hele avond om ons uit te leven tijdens jou geweldig feest" zegt Tristan. "Is goed" zeg ik, en druk nog een zacht kusje op zijn wang.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:13 ]


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Dat 'wijf'?" Zegt ze met opgrtrokken wenkbrauwen. "Ja, jij. Wijf." Mompel ik. "Waag het niet om boos op me te worden voor wat ik zei." Bijt ze me toe. "Ik En anderen mensen worden al tijden door júllie gepest en daar zeggen we bijna nooit wat over terug. En nu maak ík één opmerking en je wordt gelijk boos?! Flikker toch een eind op!" Vervolgt ze boos. "Logisch dat je gepest wordt! Met deze opmerkingen zou ik je allang in elkaar geslagen hebben." Waarschuw ik. "Waag het om nog een opmerking over Blanda te maken. Ze is perfect zoals ze is. Dat kan je van jou niet zeggen."

    Tristan

    "Is goed" zei Alyson, en drukte nog een zacht kusje op mijn wang.
    Ik kon het niet laten en gaf haar nog een kus op haar lippen
    Toen stond ik op en stak me hand uit om haar overeind te helpen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik pakte zijn hand, en kwam overeind. Ik pakte een van de dozen die ik nodig had, en liep naar beneden. 'Gaan we met de auto?' vroeg ik aan Tristan.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    Mijn gedachte zijn allang weer weg gedwaald naar het feest in plaats van de ruzie die Jason en Hayley hebben. Wanneer mijn Iphone, die ik nog steeds vast heb, even trilt, kijk ik op het beeldscherm en ontgrendel ik hem. 'A new message' Lees ik en bekijk het berichtje wat van Alyson afkomstig is.
    Vanavond feestje bij mij om half 9!! En voor de losers.. Jullie zijn ZO niet uitgenodigd!!
    Half 9 hé, zouden mijn ouders er dan al zijn? Vraag ik me af en denk even na.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Logisch dat je gepest wordt! Met deze opmerkingen zou ik je allang in elkaar geslagen hebben,' waarschuwt Jason, 'Waag het om nog een opmerking over Blanda te maken. Ze is perfect zoals ze is. Dat kan je van jou niet zeggen'. Normaal zou die opmerking pijn gedaan hebben maar nu kan het me niks schelen. 'En wat zie jij dan als perfect? Een meisje met Cup C die alleen maar cheerleader uniformen draagt? Dan hebben we duidelijk een verschillend beeld van "perfect",' begin ik, 'En het zou wel erg laf zijn als je een meisje zou slaan,' dan kijk ik op mijn mobiel en zie dat ik een smsje heb van Alyson. Vanavond feestje bij mij om half 9!! En voor de losers.. Jullie zijn ZO niet uitgenodigd!! Ik trek even mijn wenkbrauwen, Mooi, want ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan



    'Gaan we met de auto?' vroeg Alyson
    "Ja is goed anders krijgen we nooit al die dozen mee" en keek naar de dozen die naast me stonden
    Ik pakte ook een doos en liep achter Alyson de trap af.
    "Val Wij zijn de dozen wegbrengen"


    Valerie

    Ik hoorde Tristan roepen dat ze de dozen weg gingen brengen
    "Is goed" riep ik nog maar hoorde de deur al in het slot vallen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik kan met een arm de doos vasthouden, terwijl ik met mijn andere arm mijn mobiel heb. Snel kijk ik naar het smsje van loser Hayley. Mooi, want ik zou daar nog niet dood gevonden willen worden lees ik. Als je zo graag dood wil, regel ik dat wel. Dan houden ze nog meer van me verstuur ik. Ik zette de doos in Tristan's auto, en ging toen op de passagiersstoel zitten.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:27 ]


    El Diablo.

    Tristan

    "Is goed" hoorde ik Valerie nog roepen voor de deur in het slot viel
    Ik zette de doos op de achterbank en ging achter het stuur zitten
    "Weet je zeker dat je ouders al weg zijn" vroeg ik en reed de straat uit opweg naar Alyson's huis

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 16:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ffies naar Piano ;) ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'