• Heeft hier iemand nog meer T-Mobile?
    Ik kan niet smsen en niet bellen of gebeld worden... Als ik naar mijn beltegoed bel hoor ik niks en als ik gebeld word word je gelijk doorgeschakeld naar mijn mailbox en ik hoor hem niet eens overgaan?
    Aan mijn mobiel zal het niet liggen want die doet het nog perfect...

    Edit:
    Bij mij doettie het weer!

    [ bericht aangepast op 29 april 2011 - 18:05 ]


    dream, dare, fly!

    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    Ik heb nog maar net 3 weken t-mobile dus ik heb geen idee...


    dream, dare, fly!

    Ixora schreef:
    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Dit heeft een vriendin van mij ook, maar die heeft geen T-Mobile..


    Everything is worse without music.

    Rumour schreef:
    Dit heeft een vriendin van mij ook, maar die heeft geen T-Mobile..


    Echt zo raar... Net lukte het nog wel en ineens sinds een kwartiertje helemaal niet meer :S


    dream, dare, fly!

    Ik heb nergens last van volgens mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij doettie het gewoon?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Wat is een T-Mobile?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    Wat is een T-Mobile?

    Hoe kan je dat nou niet weten..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ixora schreef:
    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ixora schreef:
    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ja omg, dat had ik gisteren ook en vorige week ook nog. Ik werd er zo gek van.

    Ixora schreef:
    Ik heb t-mobile, en ik heb echt nog nooit ergens last van gehad, ook al heeft alles en iedereen er problemen mee..


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    bluelist schreef:
    Ja omg, dat had ik gisteren ook en vorige week ook nog. Ik werd er zo gek van.


    Vorige week had ik dat inderdaad ook al o.O
    Nu doettie het wel weer bij mij


    dream, dare, fly!

    Hmm, het werkt gewoon nog bij mij..


    It ain't broke, so don't fix it.