• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    Als ik voel dat hij me terug kust, leg ik mijn hand op zijn schouder. Ik beïndig de kus. "Het kan vanavond verder op het feest, maar nu moeten we naar jouw huis om Valerie te helpen" zeg ik rustig.


    El Diablo.

    [Hihi mag ik een samenvatting?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chrissie

    "Zal me goed staan," glimlacht Danny. Ik trek mijn neus op wanneer een beeld van hem in bikini voor mijn ogen zie. Ik glimlach naar hem en schud mijn hoofd.
    "Tuurlijk," mompelt Blanda afwezig. "Gaan we nu?"
    Ze hangt alvast haar tas over haar schouder. Ik ben best dankbaar dat ik even kan vluchten en knik.
    "Laat die bikini maar aan mij over," fluister ik glimlachend in Danny's oor. Ik druk nog een kusje op zijn wang en schiet me dan naar Blanda en Ivy.
    "Let's get out of here," zeg ik lachend terwijl ik mijn armen in die van hun haak.

    Devon

    "Maar, maar ik kan helemaal niet zingen!"
    "Ik was even ver weg in mijn gedachte" zegt Noa grinnikend. Ik kijk haar aan en rol met mijn ogen. Ik maak een 'gek' gebaartje naar Pandora.
    "Speel je een instrument? Gitaar, piano, ukelele, mondharmonica?" vraag ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Oke " zei ik toen teleurgesteld ik had geen zin om Valerie te helpen.
    Maar ja belooft is belooft.
    Ik stond op en pakte de hand van Alyson "Laten we dan maar gaan "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    "Let's get out of here," zegt Chrissie lachend terwijl ze haar armen in die van ons haak.
    Ik lach naar het uitbundige meisje. Zo snel als ik kan loop ik de school uit. Benauwd, dat word ik hiervan. Spaans benauwd.
    Waarom had ik ook alweer 'ja' gezegd om met deze meiden bikini's te gaan passen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    Ik kijk nieuwschierig naar het meisje dat ineens het glee lokaal ingetrokken wordt door Devon. 'Speel je een instrument? Gitaar, piano, ukelele, mondharmonica?' vraagt Devon aan haar. Ik kijk haar afwachtend aan terwijl ik afwezig een paar akkoorden speel op de gitaar.

    Ivy Florance Devlin
    'Let get's out of here,' zegt Chrissie terwijl ze haar armen door die van mij en Blanda haakt. 'Naar welke winkel gaan we eerst?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    "Laten we dan maar gaan" zei hij, en pakte mijn hand vast. Ik trok hem mee, en na 10 minuten lopen kwamen we bij hun huis aan. "Heey Val!" zei ik toen ik de keuken in liep.


    El Diablo.

    Tristan

    Heey zusje we zijn er

    Valerie

    Heey, zijn jullie nu al terug??
    En hoe was het?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Laat die bikini maar aan mij over," fluistert ze glimlachend in mijn oor en drukt een kusje op mijn wang, waarna ze haar armen in die van Ivy en Blanda haakt. Ik glimlach nog even naar ze, maar draai me dan om naar mijn kluisje, waar ik mijn oortjes uithaal. Ik stop het draadje in mijn Iphone en klik een willekeurig nummer aan.

    Noa Lise Wing.

    "Speel je een instrument? Gitaar, piano, ukelele, mondharmonica?" Vraagt Devon aan het meisje. Ik grinnik even en loop dan naar een van de vele stoelen en neem plaats.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lova
    Met een zucht sta ik op en loop naar mijn volgende les.

    [Welke les heeft 4b nu of zijn er geen lessen meer? ]


    May the odds be ever in your favor

    ( ik heb geen idee Tristan spijbelt)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    Ik bedenk me dat ik nog steeds mijn wiskunde boeken in mijn tas heb zitten. 'Ik ga even mijn wiskunde boeken in mijn kluis doen,' zeg ik tegen Noa, Devon en het onbekende meisje, 'Als ik me kluis al open kan krijgen,' mompel ik er achteraan. Ik doe de oortjes van mijn iPod in en loop het lokaal uit. Eerst ga ik nog even naar de conciërge voor de reserve sleutel die hij gelukkig zonder problemen mee geeft. Terwijl ik verder naar mijn kluis loop neurie ik mee met Marry You van Bruno Mars. Ik stop gelijk met neuriën als ik zie dat Danny bij zijn kluis staat. Jemig, hoe lang kan iemand op een gang staan. Zonder een woord te zeggen doe ik mijn kluis open.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    Ik keek Alyson aan met zo'n blik van zeg jij het of zeg ik het


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Flighted schreef:
    Lova
    Met een zucht sta ik op en loop naar mijn volgende les.

    [Welke les heeft 4b nu of zijn er geen lessen meer? ]


    [Lova zit niet in 4B... dus dan heeft ze dan ook geen les mee lijkt me...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik keek Tristan aan met een blik van ik-vertel-het straks. 'Moet ik nog wat doen?' vraag ik aan Valerie.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:36 ]


    El Diablo.