• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Tristan

    'Wat dan?' zei ze grijnzend
    "Dat weet je zelf ook wel" en drukte mijn lippen op de hare


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dave Harvey Leathers.
    Doordat ik de avond voor mijn eerste school dag met vrienden in de kroeg heb gehangen, word ik nu gek van de hoofdpijn van de kater die ik eraan heb overgehouden. Eigen schuld. Ik stap onder de douche en probeer mezelf wakker te krijgen. Ik was mijn haar en m'n lichaam. Nadat ik schoon ben kijk ik in de spiegel, mijn ogen staan niet fantastisch, maar dat boeit me niet. Ik poets mijn tanden om de alcohol geur te verdrijven. Daarna trek ik mijn kleren aan, slenter naar beneden en smeer een broodje. Het huis is een puinhoop, maar dat zal mijn moeder wel opruimen. Ik pak mijn Eastpak rugzak en loop naar de garage. Daar staat mijn scooter. Op mijn scooter scheur ik naar school.

    [Ik ga eten! Ciao ! <3]

    Alyson

    Ik grinnik, en zoen hem terug. O ja, vanavond word een knallend feest met hem.


    El Diablo.

    [Ben ik weer :D, Waar kan ik inspringen? :D Ik wil nog een cheerleader maken, maar daar zijn er al zoveel van. Zal ik nog een footballer maken? na het eten ben ik er wee rXD]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:16 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Het eten was klaar en had zelf ook al gegeten
    Ik besloot nog even naar school tegaan

    ik stuurde snel een smsje naar Alyson

    Ik heb de blik in mijn broer zijn ogen gezien, je hebt het goed voor elkaar.
    Ik zei toch dat het goed kwam. Maar ik ben terug naar school en het eten staat op het aanrecht eet smakelijk en tot straks op het feestje


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik stopte even met zoenen, en pakte mijn telefoon. Ik las Valerie's smsje.

    Ik heb nu ook wat met hem hoor!! xoxo verstuur ik.


    El Diablo.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik wou extra vroeg bij Alyson aankomen, dus deed ik alvast mijn zwarte bikini en cocktail jurkje aan. Ik deed ook mijn blauwe blazer erbij aan, keek snel naar mijn schoenen en pakte de versleten All-Stars. Ik keek in de spiegel en liep de kamer uit(Ik was inmiddels in mijn kamer alweer). Ik rende de trap af en dacht aan mijn moeder.
    "Ik ga naar een persoon toe!" riep ik.
    Ik rende het huis uit en besloot naar Alyson's huis te lopen. Ik liep zo snel mogelijk, maar begon toen te rennen, waardoor mijn wangen helemaal rood waren toen ik aankwam bij Alyson. Ik belde aan en wachtte geduldig.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Valerie

    Ik heb nu ook wat met hem hoor! las ik

    snel stuurde ik terug

    Zo'n vermoeden had ik al. Ik ben echt blij voor jullie xoxo

    Ondertussen was ik bij school aangekomen en zag Dave "Heey" riep ik en liep naar hem toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Ik hoorde de deurbel

    "Wie het ook is kunnen we die niet buiten laten staan en verder gaan met wat we aan het doen waren" zei ik grijnzend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Argh komop ! Nog een hele topic gemist ?! Waar kan ik inspringen en kan ik een heeeeeeel korte samenvatting krijgen van 2 topics ?]

    Alyson

    Ik hoorde de deurbel, en ik wist dat het Jennifer was. 'Doe alsof je thuis bent' zei ik tegen Tristan, en deed toen de deur open zodat we naar binnen konden. Ik liep gelijk naar de voordeur. Ik deed hem open, en zag haar staan. 'Kom mee, we beginnen gelijk! We hebben maar een halfuur!' zei ik, en trok haar meteen naar boven.


    El Diablo.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Maak je een grapje?" vroeg ik achterdochtig.
    Misschien is dit gewoon een stomme rotstreek. En flikt ze me weer zoiets.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    "Maak je een grapje?" vroeg ze achterdochtig. "Tuurlijk niet, jij bent best cool" zei ik. Ik ben de beste in acteren!


    El Diablo.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Heb je je brein achtergelaten op school ofzo? Cool? En ik? Gaat niet samen," zei ik.
    Ik moet minder wantrouwen, maar ugh wantrouwen is het best.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik kan vragen om niet nog een hele topic vol te schrijven, maar luisteren zal moeilijk gaan xp]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt