• Hallo mensen van Quizlet!

    Ik werk nu al een tijdje aan een stripboek voor een wedstrijd genaamd Kunstbende en deze strip wordt binnenkort uitgegeven. Het verhaal heb ik compleet zelf geschreven, bedacht en geillustreerd - het is ook gerelateerd aan mijn boek 'Jongens huilen niet'.

    De stripboeken verkoop ik persoonlijk en zullen worden voorzien van een handtekening en een CD met soundtracks. Het boek is ongeveer 30 pagina's waarvan twee derde compleet gekleurd is.

    Ik weet dat zeer commerciele topics niet mogen op Quizlet, maar ik ben nou eenmaal zo enthousiast omdat dit mijn eerste boek is! Ik hoop dat het niet erg is als ik vermeld dat de pre-orders nu open zijn. Met een pre-order bespaar je twee euro en nee, geen extra kosten. Ik accepteer ook geen geld totdat ik 100% zeker ben dat het boek klaar is om te printen (het boek wordt per bestelling geprint).

    Hier kun je meer informatie vinden, alhoewel deze informatie (nog) niet compleet is!

    Hopelijk mag dit topic blijven staan! En alvast bedankt voor het lezen van dit topic. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.