• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Dan ook niet" Mompelt ze, "Ik wilde alleen maar helpen hoor,". "Sorry," Zeg ik dan en een zucht verlaat mijn mond. Waarom reageer ik dan ook zo? denk ik en kijk weer terug naar het beeldscherm. "Mijn vakantie was helemaal niet zo geweldig, als wat ik tegen iedereen zeg" Vertel ik zachtjes. Oke, Danny, waarom vertel je dit aan háár? Zegt een stemmetje in mijn hoofd.

    [Ik ga. tot morgen ! <33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga slapen]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hayley Celine Grey
    'sorry,' zegt hij met een zucht. 'mijn vakantie was helemaal niet zo geweldig als wat ik tegen iedereen zeg,' zegt hij zachtjes. Ik kijk hem verbaasd aan, 'dat is het? Je vakantie was niet zo geweldig?' ik wil een sarcastische opmerking maken maar die slik ik snel in, 'wat is er gebeurd dan?' vraag ik na een tijdje,Vast iets dat hij een meisje niet in bed heeft kunnen krijgen ofzoiets

    [tot morgen!]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [L0L. -Vast iets dat hij een meisje niet in bed heeft kunnen krijgen ofzoiets- XDDDD]

    IHEARTNIALLx schreef:
    [L0L. -Vast iets dat hij een meisje niet in bed heeft kunnen krijgen ofzoiets- XDDDD]



    [haha, ik kon het niet laten omdat er bij te zetten a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "dat is het? Je vakantie was niet zo geweldig?" Zegt ze en kijkt me even verbaasd aan. Ja, ook mensen waarvan je het niet verwacht hebben problemen hoor. Denk je dat ons leven leuk is? Denk ik. "Wat is er gebeurd dan?" Vraagt ze na een tijdje. Danny, nu moet je het haar vertellen. Anders zal ze zeker doorgaan zeuren totdat je het zegt. "Ik euh, zit in een pleeggezin.." Mompel ik bijna onverstaanbaar, maar het is nog net mogelijk voor Hayley om het te horen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Ik euh zit in een pleeggezin,' mompelt hij een beetje onverstaanbaar. Ik bijt even op mijn onderlip, zoiets had ik niet verwacht. 'En, ehm, waarom zit je dan in een pleeggezin? Ruzie met je ouders?' Vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    "En, ehm, waarom zit je dan in een pleeggezin? Ruzie met je ouders?" Vraagt ze voorzichtig. Ik knik en laat mijn hand, waar ik mijn Iphone mee vast hou, naar beneden zakken, zodat ze het berichtje kan lezen. "Ik ben, tja, wel blij met het pleeggezin, maar het is gewoon, ja, raar dat je niet meer thuis bent.." Mompel ik dan. Sjees Danny, je moest iets vertellen, niet meteen alles.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (kga naar school, :S)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley
    Hij laat zijn iPhone een beetje zakken zodat ik het bericht kan lezen. 'Ik ben tsja wel blij met het pleeggezin, maar het is gewoon ja, raar dat je niet meer thuis bent,' mompelt hij. 'Maar het is dan toch juist fijn dat je even met je ouders kan praten?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora McMallen
    Ik dacht even na. Speelde ik een instrument?
    'Ik heb ooit een Balalaika gehad..' Zeg ik nadenkend. 'Maar dat lijkt erg op een gitaar.'


    Cookies!

    Danny Dial.

    "Maar het is dan toch juist fijn dat je even met je ouders kan praten?" Zegt ze zachtjes. "Nee," Zeg ik en schud even mijn hoofd, "Je begrijpt het niet. Een verkeerde beweging of woord en we hebben ruzie". Ik hou van mijn echte ouders, maar we kunnen gewoon niet samen in een huis wonen. Ik weet niet wat het is. Of ik ben zo vervelend, of mijn ouders zijn gewoon streng. Ondanks dat, blijf ik liever in het pleeggezin wonen met Aliya. Ze is in die twee maanden al echt als mijn zusje gaan voelen. Eigenlijk heb ik nog steeds geen idee waarom ik dit tegen Hayley zeg, maar stiekem vind ik het wel fijn dat ik het bij iemand kwijt kan. Oké, Jason weet er ook wel wat van, maar lang niet alles.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hayley Celine Grey
    'Nee,' zegt Danny waarna hij zijn hoofd schudt,'Je begrijpt het niet. Een verkeerde beweging of woord en we hebben ruzie'. Ik bijt weer even op mijn onderlip waarna ik hem weer aankijk, 'je zult toch een keer met je ouders moeten praten...Dan kan je het toch beter zo snel mogelijk doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Danny Dial.

    Hayley bijt even op haar lip, waarna ze me weer aankijkt. "Je zult toch een keer met je ouders moeten praten.. Dan kan je het toch beter zo snel mogelijk doen?" Zegt ze. "Praten? Er valt niets te praten. Niet met hun." Zeg ik en denk even aan mijn ouders, maar wuif de gedachte weg. No way dat ik met hún ga praten. En trouwens, ik ga naar het feest van vanavond. Dat laat ik niet door hún verpesten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    "Ik heb ooit een Balalaika gehad. Maar dat lijkt erg op een gitaar."
    Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en ik ga prompt een gitaar uit de kast halen. Ik loop terug naar Pandora en stop ze in haar handen.
    "Speel," beveel ik lachend. Ik hou nog even mijn hand op om haar tegen te houden wijs naar Noa.
    "Die gek daar is is Noa," lach ik. "Noa, dit is Pandora."

    Chrissie

    "Naar welke winkel gaan we eerst?" vraagt Ivy.
    Ik denk even na terwijl we verder wandelen.
    "Ik zou liefst eerst kijken voor een bikini," zeg ik dan. "Daarna zien we wel."
    Ergens ben ik wel zenuwachtig als ik er aan denk dat ik vanavond in bikini moet rondlopen. Ik koop nog wel een leuke tuniek voor erover.
    "Kan ik me vanavond bij jou omkleden?" vraag ik aan Ivy.
    Geen sprake van dat mijn ouders me zullen laten vertrekken in de kleren die ik in gedachten heb. Ze zeuren er al over als ik voor het dansen een topje draag waarbij mijn buik een stukje bloot is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.