• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    Alyson

    Ik herkende meteen de stem, loser Jeniffer. 'Wat moet je?'.


    El Diablo.

    Tristan

    'Wat moet je?' goorde ik Alyson zeggen als ze dat zei was het nooit iemand die interssant was.Langzaam werd ik nieuwsgierig en keek haar aan met een wat-is-er blik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Ik vroeg me af of je vanavond iets zou gaan doen. Ik wil werken aan mijn reputatie," kwam ik meteen ter zake.
    Als er iemand is die je kan helpen populair te worden, dan is het Alyson wel en ik beken nu oprecht ik heb iemands hulp nodig wie ik soms echt haat.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    Ik maakte een een-of-andere-loser gebaar naar Tristan en richtte me toen weer op het gesprek. 'Is goed, kom vanavond maar, kom om 8 uur, dan help ik met je uiterlijk' zeg ik nep-blij. Maar ik kan goed acteren, dus niemand merkt dat het nep is.


    El Diablo.

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Bedankt. Ik moet nu ophangen," zei ik snel.
    Ik verbrak de verbinding en gooide mijn telefoon op het bed, ik liep snel naar de keuken en pakte snel een blikje Cola uit de koelkast.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Let op! Dave Harvey Leathers was een nerd, maar is nu een footballer.
    Klik hier
    voor zijn foto.]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:48 ]

    Jason Ruben Holyfield.
    Ze begint te gillen, maar ik gooi haar niet in het water. "Dankje," Mompel ze. Ik zet haar terug op de grond. "Genoeg geschrokken?" Grijns ik.

    Hayley
    Jason zet me weer op de grond, 'genoeg geschrokken?' Grijnst hij. 'Als je me een hartaanval wilde bezorgen is dat gelukt ja,' zeg ik, 'alleen pech voor Alyson dat ik er niet aan gestorven ben,' mompel ik er achter aan.

    [Ik ben zo trainen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    Ik ving bepaalde worden op en aan haar blik zei ook genoeg.
    Toen ze ophing zei ik met een grijns "Laat maar raden een of andere loser is moedig genoeg om zich vanavond hier te vertonen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Laat maar raden een of andere loser is moedig genoeg om zich vanavond hier te vertonen" zei Tristan lachend. 'Uhhuh, je bent zo slim' zei ik. Ik sloeg mijn armen om zijn nek, en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas.


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    "Als je me een hartaanval wilde bezorgen is dat gelukt, ja." Ik grinnik even. "Alleen pech voor Alyson dat ik er niet aan gestorven ben." Van binnen schrik dat ze het zegt, maar laat het niet merken. "Denk je serieus zo?" Vraag ik een beetje onverschillig.


    [Okeee, (:]

    Tristan

    'Uhhuh, je bent zo slim' zei Alyson. Ze sloeg haar armen om mijn nek, en legde haar hoofd tegen mijn borstkas
    "Nog steeds niet zo slim als jou als ik zo je plannen af en toe hoor" en sloeg ook mijn armen om haar heen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Neh, ik ben alleen slim in sluwe gemene plannetjes' zei ik, en begon kusjes in zijn nek te geven.


    El Diablo.

    Tristan

    'Neh, ik ben alleen slim in sluwe gemene plannetjes' zei Alyson, en begon kusjes in mijn nek te geven

    "Daar moet je slim voor zijn om zoiets te verzinnen en je hebt mijn zusje ook flink geholpen met alles"
    "En je hebt mijn zwakke plek te pakken" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik grinnik, 'Misschien ben ik best slim' mompel ik. "En je hebt mijn zwakke plek te pakken" zei hij. 'Wat dan?' zei ik grijnzend.


    El Diablo.