• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 18:39 ]


    El Diablo.

    [Nooo, Tumblr!? Are you kidding me? Owke, srry, moest effe xdd]


    Cookies!

    Alyson

    "Waarom wou je eigenlijk dat ik met jullie mee ging winkelen?". "Omdat je leuk bent" zeg ik, en dan pas wist ik wat ik had gezegd. En het kwam er totaal verkeerd uit, nu lijk ik echt een weirdo


    El Diablo.

    [Haha nope not kidding. Ik zit zelf ook op tumblr. Jij?]


    May the odds be ever in your favor

    Tristan

    Ik voelde opluchting "Meen je dat echt?" vroeg ik haar ietss te onzeker voor mijn gevoel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Meen je dat echt?" vroeg hij wat onzeker. "Uhhuh" antwoordde ik. En keek naar mijn witte sportschoenen.


    El Diablo.

    Tristan

    "Ik denk dat ik jou ook iets moet opbiechten" zei ik toen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Ik denk dat ik jou ook iets moet opbiechten" zei hij. Ik keek hem aan, "en dat is?" vroeg ik toen.


    El Diablo.

    [Sorry dat ik niet zei dat ik wegging ;$ Ik was naar een vriendin. Maar heeft iemand ff samenvatting voor me :D ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan
    Ineens waren mijn schoenen ook heel erg interssant "Laat ik het maar zeggen er is toch geen weg meer terug ik ben sinds de dag dat ik je zag verliefd op je" zei ik toen

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gancanagh schreef:

    Chrissie

    Ik voel Danny naar me kijken en richt mijn blik op hem. Er verschijnt een lachje op mijn gezicht terwijl ik vraag,
    "En wat ben jij van plan te dragen vanavond, ook een bikini?"
    Ik grinnik en geef hem zacht een stootje met mijn elleboog. Plots loopt Tristan weg met de mededeling dat hij naar Starbucks moet. Ik zoek er niet veel achter en richt mijn aandacht weer op Dan. Plots krijg ik door dat ik tegen hem aangeleund sta en ga snel weer recht staan.


    [Devon, Noa en Hayley zijn in het Glee lokaal, Pandora is er ook bijgesleept en de popi's staan nog steeds bij elkaar.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ( valerie is thuis aan het koken en Tristan geeft net toe dat hij verliefd is op Alyson)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Laat ik het maar zeggen er is toch geen weg meer terug ik ben sinds de dag dat ik je zag verliefd op je" zei hij. Ik keek hem even aan, 'dan maakt dit zeker ook niet uit?' zei ik. Waarna ik hem zacht op zijn lippen kuste.


    El Diablo.

    Tristan

    Ik ben een beetje overdonderd van de reactie van Alyson maar kus haar uiteindelijk toch terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Blanda
    Ik hoor de meiden naast me iets zeggen over de bikini's.
    "Tuurlijk," zeg ik nog half in gedachte."Gaan we nu?"
    Ik pak mijn tas en hang het hengsel over mijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Danni Dial.

    "En wat ben jij van plant te dragen vanavond, ook een bikini?" Zegt Chrissie en grinnikt even, wanneer ze me een zacht stootje met haar elleboog geeft. "Zal me goed staan" Antwoord ik en glimlach even. Wanneer Chrissie doorheeft dat ze tegen me aanleund, gaat ze weer recht staan.

    Noa Lise Wing.

    "Probeer het een keer" Zegt Devon die het glee lokaal weer in komt met een meisje. Ik schrik daardoor op uit mijn gedachte en kijk ze even aan. "Ik was even ver weg in mijn gedachte" Zeg ik grinnikend en kijk naar het meisje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'