• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    -
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:


    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 17:47 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Je begrijpt me echt altijd he?" zei ik toen alyson raadde wat ik van plan was
    "Nu moet ik nog een van de jongens nodig die wil helpen en goed kan acteren en we kunnen beginnen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Ik hoorde iets over 3 losers?" zei Danny grijnzend. 'Kan jij goed acteren?' zei ik grijnzend terug.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:29 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Let the game begins" zei ik grijzend en nogmaals "Wat ik ook zeg of doe tegen jullie ik meen het niet en hou jullie altijd over alles op de hoogte"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Kan jij goed acteren?" Zegt Alyson grijnzend terug. "Tuurlijk kan ik dat, wie niet?" Antwoord ik grijnzend en sla een arm om Alyson heen. "Dat weet je toch?" Zeg ik er nog grijnzend achteraan. "Wat ik ook zeg of doe tegen jullie ik meen het niet en hou jullie altijd over alles op de hoogte" Zegt Valerie dan.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:31 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Danny slaat zijn arm om me heen, en ik leun met mijn hoofd op zijn schouder. 'Losers kunnen niet acteren.' mompel ik 'Iemand een sigaret?'

    [ bericht aangepast op 15 feb 2012 - 14:35 ]


    El Diablo.

    Valerie

    "Ja doe maar" zei ik tegn Alyson die vroeg of iemand een sigaret wou


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    "Losers kunnen niet acteren" Mompelt Alyson, terwijl ze met haar hoofd op mijn schouder leunt. "Iemand een sigaret?" Vraagt ze daarna. "Doe mij der maar eentje" Zeg ik. "Ja doe maar" Zei Valerie ook tegen Alyson.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik geef Danny en Valerie een sigaret, en haal daarna mijn diamanten aansteker tevoorschijn. Ik steek ze alledrie aan, en neem snel een trek. Ik blaas de rook in het kluisje waar Hayley zit. En leg mijn hoofd dan weer op Danny's schouder.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    Alyson heeft Valerie en mij een sigaret en haalt daarna haar diamanten aansteken tevoorschijn waar ze onze sigaretten mee aansteekt. Ze neemt even snel een trek en blaast de rook uit in een kluisje, waarna ze haar hoofd weer op mijn schouder legt. Ik neem een trek en kijk naar de kinderen die langslopen, wanneer ik de rook uitblaas.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Wanneer mijn sigaret op is, gooi ik hem nog een beetje brandend door Hayley's kluisje. 'Ik heb zin in een feestje, en aangezien mijn ouders vanaf vanmiddag een week wegzijn, kan ik er wel een geven.' mompel ik.


    El Diablo.

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik laat de omhelzing met Blanda verslappen en laat haar dan los. "Ik ga even naar Danny," Mompel ik en loop weg. Snel zie ik Danny staan, ik slenter erheen en steek mijn hand op. "Hée,"

    Pandora
    Ik had Devon gezegd dat ik mijn gegevens op moest halen en ze was meegelopen naar mijn kluis. Het waren ruimere kluisjes dat mijn vorige school en ik legde er een paar boeken in. Ik sloeg hem weer dicht en haalde even het rooster uit mijn agenda.


    Cookies!

    Dave Harvey Leathers.
    Ik word blij, mijn boek is uit. Eindelijk! Er komt een grijns op mijn gezicht en ik stop het in mijn tas. Ik loop met mijn rugzak naar de administratie en vraag mijn kluisnummer.

    Danny Dial.

    "Hée," Hoor ik Jason zeggen, wanneer ik hem aan zie komen lopen. "Hey," Zeg ik, waarna ik nog een haal neem, "En, hoe is het met Jason?". Ik blaas de rook uit en gooi de sigaret ergens op de grond, waarna ik me op Jason richt met nog steeds mijn arm om Alyson's schouder heen geslagen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    "'Ik heb zin in een feestje, en aangezien mijn ouders vanaf vanmiddag een week wegzijn, kan ik er wel een geven" mompelde Alyson
    "Leuk dat moet je echt doen hoor volgens mij kan iedereen dat wel gebruiken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer