• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Goed met jou? Ik zag dat je goed kunt dansen.' antwoordt James waarna hij lachend zijn hoofd schudt. Oeps, hij had het dus wel gezien... Nouja whatever. 'Ook goed, en dankje. Denk ik,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lisl

    Ik zit een beetje besluiteloos rond te kijken, tot ik zie dat Ellie een boekje heeft. Over de Alpen zo te zien. Ik loop naar haar toe. 'Hoi..' Ik ben vergeten wat ik eigenlijk wilde zeggen, of dat had ik nog niet bedacht.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    James Oliver Pryst

    'Ook goed, en dankje. Denk ik,' Ik glimlach. 'Nee ik meen het je kunt goed dansen. Ik hoop dat je het me kunt leren.' Grinnik ik. 'Jij kunt dansen en ik kan dat totaal niet.'

    Joey

    Vince knikt. Ik kijk nog eens naar de kaart. "Ik denk dat we het beste naar het zuid-westen kunnen gaan, dat is richting het hotel. Onderweg komen we een weg tegen, misschien kunnen we daar liften?" vraag ik aan de anderen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ik denk dat we het beste naar het zuid-westen kunnen gaan, dat is richting het hotel. Onderweg komen we een weg tegen, misschien kunnen we daar liften?" Vraagt Joey aan niemand in het bijzonder. "Doe maar" Zeg ik en een diepe zucht verlaat mijn mond. Mijn stemming is toch al verpest.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Nee ik meen het je kunt goed dansen. Ik hoop dat je het me kunt leren.' Grinnikt hij. 'Jij kunt dansen en ik kan dat totaal niet.' 'Hmmm,' zeg ik terwijl ik doe alsof ik diep nadenk, 'dat zou in inderdaad wel kunnen doen ja. Wil je ook Shakira moves leren?' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Doe maar,' zegt Lynn met een diepe zucht als Joey voorstelt om naar het zuid-westen te gaan. Er ontstaat een kleine frons op mijn gezicht. Ze klinkt best wel gefrustreerd.
    'Gaat het?' vraag ik daarom zacht.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey

    "Doe maar" zegt Lynn met een diepe zucht. Ik kijk haar even aan, ze kijkt nogal chagrijnig. Ik loop naar haar toe en ga weer naast haar zitten. "Oké, we hebben een kaart en een richting, zullen we gewoon gaan?" stel ik voor.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Ik knik even, 'Ja, dat lijkt me het beste idee.' antwoord ik terwijl ik nog even de kaart bekijk. 'Liften lijkt de beste optie ja.' voeg ik er aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    Ik kijk Lisl even aan.
    'Het gaat over wat er in de Alpen is. Bijna alles staat erin.' Zeg ik. 'Het zou handig kunnen zijn bij het verzamelen van voedsel.' Leg ik uit en ze knikt. Ik laat haar het boekje wat beter zien.


    Cookies!

    James

    'Ohh ja tuurlijk ik bedoel komop hips don't lie!' Ik knipoog en grinnik. 'Dan leer ik je honkbal of muziek?' Ik kijk haar vragend aan.

    Lynn Audri.

    Ik voel de blik van Joey op mijn lichaam branden, maar negeerde het. Hij liep naar me toe en ging naast me zitten. Ik haalde mijn elastiekje uit mijn haar, waardoor mijn haar langs mijn schouder viel en ik mijn zicht op Joey, en andersom, verlies. "Oké, we hebben een kaart en een richting, zullen we gewoon gaan?" Stelt Joey voor. "Ja, dat lijkt me het beste idee." Antwoord Vince. Ik haal even nonchalant mijn schouders op en friemel aan mijn sjaal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Ohh ja tuurlijk ik bedoel komop hips don't lie!' knipoogt James en hij grinnikt. 'Dan leer ik je honkbal of muziek?' Ik lach eventjes, 'Ik kan absoluut niet zingen dus laten we maar honkbal doen,' Dan hoor ik dat we zo gaan en kijk James aan. 'Laten we maar weer richting het busje gaan. Volgens mij gaan ze zo weg,'

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 20:20 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    Gelukkig stemt Vince met het plan in. "Nou, waar wachten we dan op?" vraag ik met een klein glimlachje.

    Lisl

    Ellie laat me het boekje beter zien. Verwonderd blader ik er een beetje door, het kan echt nog van pas komen. Dan merk ik dat er wordt afgesproken om nu te gaan, dus ik pak voor het geval dat mijn tas vast, die nog in het busje ligt.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Eh, zullen we even bepalen wat we allemaal wel en wat allemaal niet moeten mee nemen?' zeg ik daarna als ik even rond me heen kijk.


    I only miss you when I'm breathing