• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey

    "We kunnen heus wel weten waar we zijn, als we de weg waar we vandaan komen maar volgen" zegt Vince zonder me aan te kijken. Er is iets met hem waardoor ik hem opeens niet meer mag. "Ja, áls je weet waar we vandaan kwamen. Heb jij op de naam van de wegen gelet?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    'Eh ik weet waar ik met de bus vandaan ging en ik weet waar we naar toe gaan dus gewoon de weg daar tussen in volgen en we weten ongeveer waar we zijn.' antwoord ik rustig.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    'Eh ik weet waar ik met de bus vandaan ging en ik weet waar we naar toe gaan dus gewoon de weg daar tussen in volgen en we weten ongeveer waar we zijn.' zegt Vince rustig. Ik haal mijn schouders op. 'Als jij het zeker weet.. Kan je denk je aanwijzen waar we zijn?'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Vince

    Hij haalt zijn schouders op. 'Als jij het zeker weet.. Kan je denk je aanwijzen waar we zijn?' zegt hij. Ik haal ook even mijn schouders op en buig me iets meer over de kaart, ik volg met mijn vinger een weg naar onze bestemming.

    [Ik ga ff eten, laterz]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:29 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Iral heeft een kaart gepakt en Joey en Vince proberen nu uit te vogelen waar we zijn. Ik zucht even en loop dan naar ze toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joey

    Hij gaat met zijn vinger over de kaart en ik volg hem met mijn ogen. Plotseling zie ik ergens een klein weggetje staan, bijna onzichtbaar, maar toch staat het er, ongeveer halverwege onze route. "Zou dit het kunnen zijn?" vraag ik aan Vince.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    James Oliver Pryst

    Wat verveeld loop ik een beetje heen en weer terwijl ik toe keek hoe iedereen met zijn eigen of haar eigen dingen bezig was. Ik zucht en loop naar mij vertrouwde boom en ga er tegen over zitten.

    Felicity
    Ik glimlach even als Joey en Vince denken dat ze de plek hebben gevonden. Dan valt mijn blik op James die weer in zijn eentje bij een boom zit. Ik loop naar hem toe, 'hee,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    Ik blaas even naar het plukje haar wat weer is losgekomen, zodat het omhoog gaat en ik kijk verveeld naar een boom. Als ik een tijdje naar de boom aan het staren ben, loopt James naar de boom en gaat ertegenaan leunen. Daarna loopt Fee naar hem toe, waardoor ik mijn blik afwend en verveeld naar Vince en Joey kijk.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Oliver Pryst

    'hee,' Ik kijk op en zie Feliciy. 'Hey.' Glimlach ik naar haar. En klop op de grond naast me. 'Kom je erbij zitten?' Glimlach ik.

    Felicity
    'Hey,' glimlacht James en hij klopt naast zich op de grond. 'Kom je erbij zitten?' Ik knik en laat me naast hem op de grond vallen. Ik had hem gelukkig niet gezien toen ik ehm, mijn dansje voor Vince deed. 'Alles goed?' vraag ik na een tijdje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne
    Met een opgelucht gevoel loop ik weer terug naar de anderen. Ik geef de rollen wc-papier terug aan hun eigenaars en ik keek naar hoe iedereen zat te overleggen of we wel of niet moesten gaan. Ik pakte mijn tas weer en haalde er een boekje uit over de Alpen. Er stond erg veel informatie in. Van de geschiedenis tot de hoeveelheden sneeuw van de Alpen; alles behalve een kaart. Er stonden echter wel nuttige dingen in. Welke dieren leven er? Welke planten groeien er? Wat is gevaarlijk?


    Cookies!

    Iral

    'Nee, ik kwam niet tot spreken in jullie discussie,' antwoord ik doodleuk als Joey geïrriteerd vraagt of ik het niet wat eerder had kunnen zeggen. Daarna verontschuldigt hij zich. Ik schenk hem een knikje, overhandig de kaart aan Vince en luister dan weer naar het gesprek.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:48 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even naar het weggetje ongeveer in het midden van onze route, je zou het bijna niet zien als je niet wist dat je op een klein weggetje zat midden in de Alpen.
    Ik bestudeer even en knik dan, 'Ja, ik denk dat we daar zijn.'


    I only miss you when I'm breathing

    James

    'Alles goed?' Ik knik. 'Goed met jou? Ik zag dat je goed kunt dansen.' Antwoord ik en schud lachend mijn hoofd.