• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    James

    'heb je me gemist?' Ik knik. 'Ja verschikkelijk zelfs.' Ik buk me en prop mijn losse veter in mijn schoen. Dan steek ik mijn handen in mijn zakken en kijk ongeintereseerd rond.

    Iral

    Ik ben het eens met Joey. Ik betrap mezelf erop dat ik ergens tegenaan wil leunen, maar alleen de bus staat er - een eindje verderop.
    En er zijn ook mensen om tegen aan te leunen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik sta klaar met mijn jas en muts op en kijk even naar de anderen. 'Zullen we zo dan maar op weg gaan?' vraag ik aan de anderen.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ja verschikkelijk zelfs.' zegt James. Ik grinnik eventjes en doe een paar dunne handschoenen aan. 'Zullen we zo dan maar op weg gaan?' vraagt Vince. Ik knik, 'Ik vind het best,'

    JJ
    Iedereen heeft zo ongeveer als zijn of haar spullen bij elkaar als Vince voorstelt om ze op weg te gaan. 'Goed idee,' antwoord ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Zullen we zo dan maar op weg gaan?" Vraagt Vince. Dát is wat ik wilde horen. Al de hele dag. "Dat lijkt me een goed idee" Zeg ik, maar nog steeds is mijn humeur er niet op vooruit gegaan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Vince stelt voor op weg te gaan. Ik zucht opgelucht, eindelijk! Ik pak een deken en mijn koffer, en wacht tot de anderen ook zijn opgestaan.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Afwachtend kijk ik naar de rest terwijl ik wat met een touwtje van mijn rugzak speel. Ik wil niet de eerste zijn die in beweging komt, maar ook niet de laatste.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    Langzaam sta ik op en schud het sneeuw uit mijn haar. Ik buk even en raap mijn rugzak op van de grond. Doeg koffer, Denk ik en gooi mijn rugzak over mijn schouder. Ik zucht even en bijt op mijn lip. Wat zal ons nog meer te wachten staan?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    Ik zag dat we eindelijk zouden vertrekken. Ik werd wat enthousiaster en hees mijn tas een beetje op.
    'Dan gaan we maar he?' Zei ik en ik zette een paar stappen in de goede richting.


    Cookies!

    Joey

    Als niemand beweegt en er maar een beetje afwachtend bij staat, loop ik maar als eerste de goede richting uit. Zo te zien loopt Ellie ook al. Ik kijk over mij schouder om te kijken of de anderen ook al meekomen.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    JJ
    Joey begint te lopen, net als Ellie. Ik kom overeind, pak snel een deken en loop achter ze aan. Nu is het alleen maar te hopen dat we een goede slaapplek kunnen vinden vanavond.

    Felicity
    Joey en nog een paar anderen beginnen te lopen. Ik pak snel een deken en kijk naar James. 'Kom,' zeg ik tegen James als hij zijn spullen heeft gepakt. Ik pak zijn hand en trek hem voorzichtig mee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Direct nadat Joey en een ander meisje de helling oplopen ga ik achter ze aan. Ik frunnik wat aan de banden van mijn rugzak. Als die helemaal goed zitten, loop ik stevig door.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    Ik kijk even rond en zie verschillende mensen lopen achter Ellie en Joey aan. Nog een zucht verlaat mijn mond, voordat ik ook mijn eerste stappen achter ze aanzet. De eerste passen versnel ik even, zodat ik naast Joey loop. Ik heb geen zin om in mijn eentje achter de groep aan te waggelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    'Kom,' Fee neemt mijn hand vast en ik volg haar mee. Over mijn schouder hield ik mijn rugzak waar ik mijn spullen in had gedaan.

    Elianne
    Lynn kwam naast ons lopen.
    'Waar gaan we precies heen?' Vraag ik aan Joey en Lynn.


    Cookies!