• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Lynn houdt haar pas in en even denk ik dat ze naast ons gaat lopen, maar dan beent ze snel weer naar Joey.
    Ik kijk even opzij naar de afgrond. Hij lijkt wel bodemloos.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey

    Lynn blijft even staan maar loopt dan snel weer door. Ik geef haar plagerig een por in haar zij. "Je hebt toch geen hoogtevrees?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    James laat mijn hand los en als ik om kijk zie ik dat hij een beetje achterop loopt. Ik wil naar hem glimlachen maar dat heeft toch geen zin aangezien hij zijn ogen op zijn schoenen gericht heeft. 'We zullen wel zie of het nog kan.' zegt Vince. Ik draai me weer naar hem toe en zie dat hij grijnst. 'Dat zullen we inderdaad nog wel zien. Maar daarvoor zul je me wel eerst weer te pakken zien krijgen,' zeg ik met een kleine grijns. Als ik even om mijn heen kijk zie ik aan de linkerkant een bergwand en aan de rechterkant. Ik slik eventjes en pak Vince' hand steviger beet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne
    Ik liep met trillende benen verder. Door de sneeuw zag ik alleen nog maar de schim van de rugzak van degene die voor me liep en ik bedacht me dat als ik oo maar een stap verkeerd deed ik een ravijn in stortte. Ik wilde het liefste mijn ogen dichtknijpen en op de grond gaan zitten, maar misschien was dat niet al te handig in de Alpen.


    Cookies!

    Ze draait even om naar James en daarna weer anar mij. 'Dat zullen we inderdaad nog wel zien. Maar daarvoor zul je me eerst te pakken moeten krijgen,' zegt ze met een klein grijnsje. Ze kijkt even om haar heen en houdt mijn hand steviger vast nadat ze de kloof heeft gezien, ze had vast hoogtevrees.
    'Je zult heus niet vallen hoor,' antwoord ik en knijp zachtjes terug in haar hand.


    I only miss you when I'm breathing

    James

    Ik draai me om en zie een meisje lopen. Ze lijkt bang te zijn dus besluit ik even op haar te wachten. 'Gaat het?' Vraag ik als ze dicht bi genoeg is.

    Lynn Audri.

    "Je hebt toch geen hoogtevrees?" Zegt Joey plagerig, nadat hij me een por heeft gegeven. "Nee," Zeg ik en schud even mijn hoofd. "Alleen ik ben vast niet de enige die geen zin heeft om in een kloof te vallen" Zeg ik dan nogal droog, terwijl ik hem een por terug geef.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Je zult heus niet vallen hoor,' zegt Vince waarna hij zachtjes in mijn hand knijpt. 'Zeg dat nog maar eens als er iemand naar beneden is gedonderd,' mompel ik. Ik heb geen hoogtevrees ofzo maar dit is toch eng. 'Één verkeerde stap en je valt al,' vervolg ik tegen Vince.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elianne
    'Em, ja, nou, nee.' Stamel ik. Ik zag geen hand voor ogen en mijn hart zat in mijn keel. 'Ik bedenk me gewoon te veel wat er zou gebeuren als ik val.'


    Cookies!

    Joey

    "Nee," zegt ze, "Alleen ik ben vast niet de enige die geen zin heeft om in een kloof te vallen" Zegt Lynn nogal droog en ze geeft me een por terug. Ik grinnik even.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    James

    'Ik bedenk me gewoon te veel wat er zou gebeuren als ik val.' Ik knik. Zelf had ik geen last van hoogtevrees. 'Hier.' Ik stak mijn hand naar haar uit en ging zelf aan de kant van de afgron lopen zodat zij er verder vandaan was.

    Vince

    'Zeg dat nog maar eens als er iemand naar beneden is gedonderd,' mompelt ze. 'Één verkeerde stap en je valt al,' vervolgt ze. 'Er dondert echt niet iemand naar beneden hoor,' antwoord ik. Daarna loop ik even achter Fee langs en ga aan de rechterkant bij de kloof lopen, misschien voelde ze zich zo dan iets beter. Haar linker hand houd ik nog even vast alleen nu met mijn andere hand die dus om haar rug is geslagen.


    I only miss you when I'm breathing

    [laten jullie 1 reactie open zodat ik daar de link van 03 in kan zetten? (:]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Hij grinnikt even. "Heb jij daar wel zin in dan?" Vraag ik en kijk hem even recht in zijn ogen aan. Zijn ogen zijn niet lelijk, zeker niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    "Heb jij daar wel zin in dan?" Ze lacht en bekijkt me van top tot teen.
    'Nee maar ik heb liever dat ik val dan jij.' Het is eruit voor ik er erg\in heb.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt