• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pandaaaa


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mijn keel blijft gewoon een bitch. Like, go fuck yourself of zo.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb like.. zóveel trek in iets van chocola. Anything will do. En dit stomme bedrijf heeft nergens snackautomaten. Vrouwonvriendelijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH SVEDBERG GAAT DOOOOOOOOOOOOOOOD NONDEJU TERINGTYFUS


    #notallcaps


    Slightly drunk.

    Vanmorgen droomde ik over je. Ik vraag me af of je na al die jaren ook nog wel eens aan mij denkt..

    Waarom droom ik überhaupt over de mensen die ik hard probeer te vergeten?

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 10:15 ]

    Mijn haar zit voor geen meter vandaag

    Oh my, ik ben zo blij.


    Your make-up is terrible

    Ik droomde vannacht dat we een heleboel soorten drugs gingen gebruiken en ik had er echt al super veel op in combinatie met alcohol, en toen wilde de persoon met wie ik was (en die ik niet eens ken) beginnen aan de heroine, maar ik stemde tegen, want ik wilde geen overdosis krijgen en toen ging ik dood en zij lachte duivels. Right:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat vind ik wel een post in het bijbehorende Droom-topic waard :')


    Slightly drunk.

    Ik heb mijn monster van een scriptie af, mijn bf is onverwachts blijven slapen en vanavond ga ik me helemaal naar de tyfus kanen en drinken bij mijn commissiezevengangendiner. I really needed this


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Halleluja, ik kan weer ademen!
    En mijn ultra, niet normaal knappe collega loopt nu binnen. <3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Niphredil schreef:
    Ik heb mijn monster van een scriptie af, mijn bf is onverwachts blijven slapen en vanavond ga ik me helemaal naar de tyfus kanen en drinken bij mijn commissiezevengangendiner. I really needed this

    MARGOT IK BEN ZO TROTS OP JE HELL YEAH JE HEBT JE SCRIPTIE AF *O* *O* *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    heeeeuuuuuj guess what.
    Ik kom hier weer zeggen dat ik dood neer wil vallen so someone help me killing me thanks.

    Oké, dat is heel duidelijk. Ik zeg wel niks meer.


    Happy Birthday my Potter!

    GiIderoy schreef:
    YolandaaPandaaaa.


    Don't walk. Run, you sheep, run.