• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey

    "Ben jij niet bang? Bang voor hetgene wat we nog niet hebben gezien. Bang voor de kans dat we niet meer thuis komen?" vraagt Lynn. Ik kijk haar even aan. "Ja." geef ik toe. "Tuurlijk ben ik bang. Er is natuurlijk kans dat we niet mee kunnen liften, of mensen kwijtraken, of we kunnen verdwalen.. álles kan misgaan."


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ja," Geeft hij toe, "Tuurlijk ben ik bang. Er is natuurlijk kans dat we niet mee kunnen liften, of mensen kwijtraken, of we kunnen verdwalen.. álles kan misgaan.". Ik knik even en kijk naar de grond, terwijl ik doorloop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Lynn knikt en kijkt naar de grond. Ik loop gestaag door tot er plotseling een sneeuwvlok op mijn neus land. Ik kijk omhoog en zie dat het begint te sneeuwen. "Great, dat kon er ook nog wel bij" mompel ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Great, dat kon er ook nog wel bij" Mompelt Joey naast me, terwijl de zachte sneeuwvlokken op mijn lichaam landen. "Tja, het blijft de Alpen hé" Zeg ik en kijk even achterom naar de rest van de groep.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vonce

    Ik zie nu ook dat er nog een jongen naast Fee loopt die ook haar hand vast houd, eigenlijk leek het best wel playerig van Fee. 'Wat vond je eigenlijk van mijn dansje?' vraagt Fee dan, ik schuif snel mijn gedachtes aan de kant en begin dan een klein beetje te grijnsen. 'Echt heel mooi, jammer dat je het onderbrak.' antwoord ik met diezelfde grijns.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 7:48 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Echt heel mooi, jammer dat je het onderbrak.' zegt Vince met een grijns. 'Hmmm, misschien kan ik het nog wel een keer doen...' zeg ik ook met een grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    'Iral,' stel ik mezelf kort voor aan beide meisjes. Deze keer kijk ik ze allebei aan en neem ze even in me op. Dan wend ik mijn ogen snel weer af.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Elianne
    De jongen ad zichzelf voorgesteld als Iral en we liepen een stukje zwijgend door. Aan de ene kant was een steile bergwand en aan de andere kant een kloof. Een beetje onwennig keek ik naar beneden, maar ik vermande mezelf en keek strak vooruit. Een beetje zenuwachtig was ik wel. Het begon harder te sneeuwen en ik moest mijn best gaan doen om degene voor me niet kwijt te raken.


    Cookies!

    Iral

    Uit mijn ooghoek zie ik dat het meisje Ellie een beetje nerveus naar beneden kijkt. Dan kijkt ze weer naar voren, maar ik denk dat ze hoogtevrees heeft of zo.
    Het begint harder te sneeuwen en ik vernauw mijn ogen een beetje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Joey

    "Tja, het blijf de alpen hé" zegt Lynn. Ik grijns even. Ik kijk om me heen; links een bergwand en rechts een kloof. Ben ik even blij dat ik geen hoogtevrees heb. Ik steek mijn handen in mijn zakken.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    James

    Ik laat Fee maar los en loop in mijn eentje een beetje achter de groep aan. Ik hou mijn zicht op mijn schoenen gericht en steek ijn handen nog verder in mijn zakken. Ik trap tegen een steentje en let niet op wat er allemaal gezegt word.

    Vince

    Weer verschijnt er een grijns op mijn gezicht, 'We zullen wel zie of het nog kan.' antwoord ik met nog steeds die grijns oo mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    Joey grijnst even en kijkt om zich heen, waarna hij zijn handen in zijn zakken stopt. Ik kijk even naar Rechts en zie een, nogal diepe, kloof. Mijn ogen worden even groot en ik blijf even staan, maar al snel merk ik dat ik de groep ophoud en loop weer naar Joey.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    De weg werd smaller en smaller en mijn hart bonkte in mijn keel. De diepe kloof aan de zijkant zag er eng uit en wie weet brokkelde de weg wel af ofzo! Mijn ademhaling ging sneller en zonder het te merken ging ik vanzelf ook sneller lopen.


    Cookies!

    Lisl

    De jongen stelt zich voor als Iral. Ik zie dat Ellie een beetje nerveus is, en als ik om me heen kijk voel ik ook even een rilling over mijn rug gaan. Sneeuwvlokken dalen steeds sneller neer.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.