• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

Klik hier voor het inschrijftopic

HOOFDSTUK 3
    De personages:

CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]

Hope. It's the only thing stronger than fear.

Felicity
    Lynn opent haar koffer, haalt er een rugzak uit en propt er een paar dingen in. 'Zo beter?' zegt ze waarna ze zich weer achterover laat vallen in de sneeuw. Ik zucht even, 'het was alleen maar een voorstel hoor,' mompel ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lynn Audri.

"Het lijkt me niet echt handig om met een rugzak in de sneeuw te vallen" Zegt Vince droog. "Misschien wel als je een sneeuw engel maakt" Voegt hij er droog aan toe. "Voor jou maak ik wel een sneeuw engel" Werp ik terug en wrijf met mijn armen en benen over het sneeuw. "Heeft er nog iemand iets op te merken over mij?" Vraag ik dan.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Joey

Ik ben natuurlijk niet slim genoeg geweest om een rugzak mee te nemen. "Je hebt wel gelijk, maar ik heb alleen m'n koffer.." mompel ik tegen Fee. Als niemand een kaart heeft, en we dus niet weten waar we zitten, heeft deze bespreking misschien niet zo veel zin. Onze enige optie is gewoon een kant uit gaan, denk ik zo. Maar misschien is dat ook niet zo, ik ben een nogal simpele denker..

Iral

'Ik heb een kaart,' mompel ik terwijl ik mijn rugzak van mijn schouders slinger. Nadat ik de anderen even verlegen heb aangekeken, rits ik mijn tas langzaam open en haal de kaart eruit, die ik daarna openvouw.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Vince

'Ja, ik heb er wel nog een.' antwoord ik Lynn. 'Maar die houd ik maar voor me,' voeg ik er aan toe.
    Ik kijk even naar Joey, 'Je kan ook improviseren.' zeg ik tegen hem. Daarna richt ik mijn blik op Iral die zegt dat hij een kaart heeft.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:52 ]

I only miss you when I'm breathing

--

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:53 ]

[ik ben eten]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lynn Audri.

"Ja, ik heb er wel nog een" Zegt Vince tegen me, "Maar die houd ik maar voor me". "Nee, zeg maar. We zitten hier nog wel een tijdje met elkaar opgescheept, dus als je problemen met me hebt tell me" Zeg ik. "We hebben nu wel een kaart, maar dat betekend toch niet dat we weten waar we zijn?" Zeg ik en verstop een pluk haar dat losgekomen is uit mijn staart achter mijn oor.

Elianne
    Ik kon vanaf hier horen dat er nog steeds verhit word gediscussieerd, maar ik zat al met een ander probleem. De bladeren van het bosje voor me zagen er prikkelig uit en ik wist niet hoe vaak we kansen zouden krijgen om kleding te wassen.. Ik stak mijn hoofd boven het bosje uit.
    'Heeft iemand, em, wc-papier?' Vroeg ik en de groep draaide zich naar me om. Ik kreeg een kop als een biet.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:59 ]

Cookies!

Joey

"Had je dat niet eerder kunnen zeggen?" vraag ik Iral, maar daar heb ik meteen spijt van. "Sorry.." mompel ik. "Waar zitten we nu dan?"

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:00 ]

Lisl Strole

Ellie vraagt ineens om wc-papier. De hele groep draait zich om. Ik begin te lachen. "Ja, heb ik wel." ik pak een rol uit mijn tas en geef hem aan haar.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:01 ]

Lynn Audri.

"Heeft iemand em, wc papier?" Vraagt Ellie die haar hoofd boven een bosje uitsteekt. "Ikke!" Roep ik en haal een rol uit mijn koffer die ik daarna richting Ellie gooi. "Alsje!" Roep ik erachteraan en richt me dan weer op de rest. "Ja ik heb wel" Zegt Lisl. Ik grinnik even wanneer ook hij een rol pakt. "zo heb je wel genoeg toch?" Voeg ik er nog even aan toe.
    [Ik lach stuk XD ]

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 19:03 ]

Vince

Ik negeer Lynn en buig me even over de kaart van Iral, 'We kunnen heus wel vinden waar we zijn, als we de weg van waar we vandaan zijn gekomen volgen.' antwoord ik Joey zonder hem aan te kijken.

I only miss you when I'm breathing

[ ETen :D ]

Lisl

Als Lynn ook een wc rol naar Ellie gooit barst ik in lachen uit. "zo heb je wel genoeg toch?" vraagt ze. "Ik hoop van wel" mompel ik en ik grinnik.