• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Iral

    Ik zie dat Lynn naast Joey gaat lopen, wat ik eigenlijk best wel jammer vind. Zij is zowat de enige waar ik tot nu toe een gesprek mee heb gehad, en ik vind haar gewoon aardig.
    In mijn eentje wandel ik achter de groep aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik doe mijn grote tas om mijn rug en loop achter aan achter de groep aan een helling op.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Lynn komt naast Ellie en mij lopen en ik glimlach snel naar haar. "Waar gaan we precies heen?" vraagt Ellie. "Richting het zuidwesten, waar het hotel ligt. We komen een paar wegen tegen onderweg, dus hopelijk kunnen we liften en zo alsnog naar het hotel komen" leg ik uit.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Als ik even achterom kijk zie ik Vince lopen. 'He Vince!' roep ik naar hem, 'hier komen!'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Gosh, het gaat zo snel! Ik moet straks alweer hoofdstuk 3 aanmaken xd)


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik knik en kijk achter me. De groep loopt pratend achter ons aan. Ik blijf even aan de kant staan tot ik achteraan kom. Er liep een blonde jongen en ik besloot naast hem te gaan lopen.


    Cookies!

    Vince

    Ik grinnik als ik Fee hoor roepen en versnel mijn pas zodat ik naast haar kom lopen. 'Zo goed?' vraag ik met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Zo goed?' vraagt Vince met een kleine grijns als hij naast me komt lopen. Ik knik en pak met mijn vrije hand zijn hand vast terwijl ik met de andere nog steeds die van James vast heb. Zo kon ik in elk geval niet onderuit gaan. 'Wat vond je eigenlijk van mijn dansje?' vraag ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Er komt een meisje naast me lopen die ik nog niet ken, maar ik zeg niets en loop gewoon door. Toch ben ik blij dat ze de moeite neemt om aandacht aan me te besteden.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lisl

    Ik heb net mijn rugzak gepakt als ik zie dat de groep al weg is. Ik voel me net een dom klein meisje als ik achter ze aan ren. Nouja, ik val ook niet zo op, dus misschien weten sommigen niet eens dat ik besta. Ik zie Elianne ergens naast een blonde jongen lopen en besluit daar naar toe te gaan. "Hee." zeg ik voorzichtig.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Joey schenkt me even snel een glimlach. "Waar gaan we precies heen?" Vraagt Ellie dan. "Richting het zuidwesten, waar het hotel ligt. We komen een paar wegen tegen onderweg, dus hopelijk kunnen we liften en zo alsnog naar het hotel komen" Antwoord Joey. Ik haal mijn vrije hand door mijn haar en kijk naar een berg die voor ons ligt, terwijl Ellie naar achter loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:34 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    'Hey.' Zeg ik tegen Lisl die naast me komt lopen. De jongen naast me zwijgt en ik besluit mezelf maar even voor te stellen. 'Ik ben Ellie' Zeg ik.


    Cookies!

    Joey

    Ellie loopt naar achter, en ik zie Lynn naar een berg verderop kijken. We lopen maar, en alles is wit. Alleen wit, en af en toe een verdwaalde boom. Ik begin me te vervelen, maar daar is niks aan te doen. Ik zucht eens diep.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lisl

    Ellie stelt zich voor aan de jongen, Iral geloof ik. " Ik ben Lisl." zeg ik tegen hem.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Jo? [Djow] Ben jij niet bang?" Vraag ik, wanneer ik geen zin meer heb op naar de berg te kijken. "Bang voor hetgene wat we nog niet hebben gezien. Bang voor de kans dat we niet meer thuis komen?" Hervat ik mijn vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'