• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Joey

    'Nou, volgens mij heeft bijna iedereen zijn spullen wel, en we kunnen om beurten de pan dragen, denk ik.'


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Eh, zullen we even bepalen wat we allemaal wel en wat allemaal niet moeten mee nemen?" Zegt Vince. "Nou, volgens mij heeft bijna iedereen zijn spullen wel, en we kunnen om beurten de pan dragen, denk ik." Zegt Joey. "Wc papier niet vergeten" Mompel ik, terwijl ik nog steeds vooruit staar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    'Laten we maar weer richting het busje gaan. Volgens mij gaan ze zo weg,'
    Ik knik en sta op om samen met Fee naar de bus toe te gaan.

    Vince

    Ik schud mijn hoofd even, 'Eh, ik heb mijn spullen nog helemaal niet gepakt.' antwoord ik.


    I only miss you when I'm breathing

    Elianne
    Lisl ging haar tas pakken en ik deed mijn rugzak op. Lynn zegt dat we het wc-papier niet moeten vergeten en ik grijns. Ik sloeg een paar keer met mijn armen om mijn lichaam en nam een at actievere houding aan. Ik was wel klaar voor deze tocht.


    Cookies!

    Felicity
    James knikt en we staan op waarna we naar de bus lopen. 'Ik ben zo terug,' zeg ik tegen James. Ik spring de bus in en pak mijn rugzak uit mijn koffer. ik doe er verschillende belangrijke dingen in. Dan valt mijn blik op de dekens en ik ga weer naar buiten. 'Moeten we de dekens ook mee?' vraag ik aan de rest.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Lynn reageert niet op me. Een beetje beschaamd kijk ik naar de grond, maar dan bedenk ik me dat ze me gewoon niet gehoord heeft.
    Ik zwijg maar en luister naar de rest.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@Diapel Nu voel ik me schuldig :$ Ik ha het inderdaad niet gelezen :S]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Maakt niet uit. xD Is Iral wel gewend.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Elianne
    'Natuurlijk moeten die mee.' Zeg ik aan Felicity. Ik controleer of ik alles in mijn tas heb en kijk om me heen.


    Cookies!

    Felicity
    'Natuurlijk moeten die mee.' zegt Ellie. Ik knik even, 'moeten ze allemaal mee of gaan we 1 deken per 2 personen doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Als ik toch geen antwoord krijg loop ik maar naar de bus en loop naar mijn koffertas, ik gooi dingen die ik toch niet nodig ga hebben uit de tas en neem daarna een veel lichtere tas mee naar buiten.


    I only miss you when I'm breathing

    Joey

    Ik keek aarzelend naar de stapel dekens. 'Misschien toch 1 deken per 2? Anders hebben we denk ik veel te veel bij ons.' zeg ik.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik stem in met Joey. De tocht zou zwaar zijn, en al helemaal met extra bagage.


    Cookies!

    Felicity
    'Misschien toch 1 deken per 2? Anders hebben we denk ik veel te veel bij ons.' zegt Joey. Ik knik even en loop dan de bus weer in om de rest van me rugzak in te pakken. Mijn jas doe ik aan en mijn sjaal doe ik om. Als ik daar klaar mee ben loop ik de bus weer uit en ga naast James staan, 'ben ik weer,' glimlach ik, 'heb je me gemist?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered