• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Vince gaat van me af en denkt even na. 'Hmm, a la Shakira lijkt me wel wat,' zegt hij met een grijns, 'Maar doe maar wat je zelf wil'. Ik knik, 'even mijn iPod halen.' Ik loop snel het busje in en pak mijn iPod waarna ik weer terug loop naar Vince. Ik schuif mijn shirt wat omhoog waardoor mijn buik bloot wordt. Het is koud maar dat hoort tenslotte wel bij een dans a la Shakira. Ik zet de iPod op Hips don't lie, geef die aan Vince en begin dan te dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Een meisje - dat volgens mij Felicity heet - staat op en loopt naar de bus. Dan komt ze weer terug en trekt haar shirt ietsjes omhoog, zodat haar buik te zien is. Ik vraag me af wat ze gaat doen. Een sexy dansje of zo?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even naar de jongen die volgens mij Iral heette, hij keek een beetje raar naar Felicity. Ik grijns even maar richt dan mijn aandacht weer op Fee die er aan komt lopen en haar shirtje iets omhoog doet. Ik glimlach al een beetje en houd dan de iPod voor haar vast.

    [Ik ga nu, ga film kijken.]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 16:11 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik zie dat Iral me aankijkt maar ik trek me er niks van aan. Als het liedje begint richt ik me op Vince en beweeg met mijn heupen perfect mee op de maat.

    [ Kom je vanaaf nog wel?]

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 16:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Jup, denk het wel.]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Ze zet een nummer op en begint dan met haar heupen te bewegen. Mijn wenkbrauwen gaan omhoog. Oké...?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Felicity
    Ik zie vanuit mijn ogenhoeken dat Iral zijn wenkbrauwen optrekt. Ach, whatever. Het is toch niet voor hem bedoelt. Ik richt me aandacht nu op de muziek en ga er helemaal in op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Ondanks dat het raar is, is het best wel sexy...
    Snel zet ik die gedachte mijn hoofd uit. Wat bezielt me? Ik wend mijn blik af en kijk naar de grond.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Jeez, mensen, jullie zijn snel :P]

    Joey

    Felicity begint te dansen. Ik kijk even maar kijk dan weer naar Lynn. "Maar ik wil hier weg.." zei ze net. "Ik ook, ik heb geen zin meer om hier te blijven" zeg ik tegen haar. "Hopelijk wil de rest wel mee"

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 17:39 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Ik ook, ik heb geen zin meer om hier te blijven," Zegt Joey tegen me, "Hopelijk wil de rest wel mee". "Maakt mij niet uit of ze meegaan, al ga ik alleen." Zeg ik. Fee begint opeens een wel heel sexy dansje te doen, wat ik niet hoef te zien, dus sta ik op en loop naar het busje om naar mijn koffer te zoeken. Ik weet niet hoe het met de andere zit, maar ik wil hier echt weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    "Maakt mij niet uit of ze meegaan, al ga ik alleen." zegt Lynn en ze loopt naar het busje voor haar koffer. Ik loop haar achterna en pak ook mijn koffer in. "Zullen we het straks nog eens vragen? En anders gaan we toch samen?" vraag ik aan haar.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Elianne
    Ik stond op en wendde mijn blik af van het dansje dat werd gedaan. Ik was blij om weer eens muziek te horen, maar het was leuker geweest als het muziek was die ik goed vond. Ik liep naar Lynn en Joey.
    'Gaan jullie weg?' Vroeg ik. 'Kan ik mee?'


    Cookies!

    Lynn Audri.

    "Zullen we het straks nog eens vragen? En anders gaan we toch samen?" Vraagt hij, als hij ook zijn koffer pakt. Ik knik even terwijl ik het handvat van mijn zilvere koffer beetpak en hem uit de stapel trek. "Gaan jullie weg?" Vraagt een meisje. Ik draai mijn hoofd een stukje en zie dat het Ellie is. "Kan ik mee?" Vraagt ze dan. "Hoe meer zielen hoe meer vreugde" Zeg ik en richt me weer op mijn koffer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    "Kan ik mee?" vraagt Ellie. "Hoe meer zielen hoe meer vreugde" zegt Lynn.
    "Inderdaad, kom maar mee." zeg ik tegen haar. Ik heb mijn koffer al klaar en ik zie dat Lynn hem ook al heeft. "We zouden net zo goed nu meteen kunnen gaan.. of wil je Fee's dansje afkijken?" vraag ik sarcastisch.


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Inderdaad, kom maar meer" Zegt Joey. Ik haal een klein tasje tevoorschijn uit mijn koffer en haal er een elastiekje uit. Wanneer ik mijn haar in een staart heb gedaan, stop ik het tasje terug in mijn koffer en kijk naar Ellie. "We zouden net zo goed nu meteen kunnen gaan.. of wil je Fee's dansje afkijken?" Vraagt Joey sarcastisch. "Nee, alsjeblieft niet zeg" Antwoord ik, "Misschien willen er wel meer mee, zoals Lisl en James bijvoorbeeld?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'