• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    Oke, dat was dus niet de bedoeling. Maar het klopte wel, toch? "Joey heeft gelijk, als we niet vertrekken raakt het voedsel hier ook op. we moeten alternatieve voedselbronnen vinden" Zegt Ellie. "Laten we maar gewoon onze spullen pakken. Hier met z'n tweeën achterblijven is ook niet heel handig," Zegt Fee die even haar wenkbrauw optrekt wanneer ze mijn opmerking hoort. "Ga jagen ofzo, dat we in ieder geval genoeg voedsel hebben voor een week reizen!" Zegt Vince. "Ow, dus jij zegt dat wij moeten gaan jagen? En jullie dan hea?" Zeg ik. Ik heb hier geen zin in. Ik wil weg, en als hun dat niet willen. Jammer dan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Elianne
    De groep voert een verhitte discussie als ik ineens een raar gevoel in mijn onderbuik krijg. Ik zet mijn tas goed neer en mompel wat waarna ik naar de dichtstbijzijnde bosjes ren. Een punt dat ik haat aan kamperen in de natuur; geen wc's.


    Cookies!

    Joey

    "Ga jagen ofzo, dat we in ieder geval genoeg voedsel hebben voor een week reizen!" Ik wilde net wat terugzeggen, toen ik wat anders bedacht. "O, dus je wilt dat wij gaan jagen he? En waarmee zouden we dat moeten doen? Heb jij wapens bij je?"


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    Ik word echt gek van al dat gebekvecht, 'Koppen dicht! Vince heeft niet gezegd dat júllie degene zijn die moeten jagen. Het was gewoon een voorstel. Jullie hebben gelijk dat het handig is om hier weg te gaan. Maar het is ook niet handig om onvoorbereid de Alpen in te trekken! We weten niet eens in welk deel we zijn. Laten we gewoon eerst alles even goed bespreken voor dat we overhaaste dingen gaan doen'.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wat heb ik allemaal gemist ö]

    Vince

    Ik knik als ik Fee hoor, 'Ja, laten we er in ieder geval even normaal over gaan praten.' voeg ik me bij haar toe.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:26 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.


    "Koppen dicht! Vince heeft niet gezegd dat júllie degene zijn die moeten jagen. Het was gewoon een voorstel. Jullie hebben gelijk dat het handig is om hier weg te gaan. Maar het is ook niet handig om onvoorbereid de Alpen in te trekken! We weten niet eens in welk deel we zijn. Laten we gewoon eerst alles even goed bespreken voor dat we overhaaste dingen gaan doen" Zegt Fee nu. Ik zucht even en laat mezelf in de sneeuw vallen. "Vertel, wat wil je doen" Zeg ik. Ookal wil ik hier weg, ik wil niet doodgaan ofzo.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Proprius schreef:
    [Wat heb ik allemaal gemist ö]


    [Uh, Lynn, Joey, Iral, Ellie, JJ en nog een paar, willen weg. Maar Fee en Vince vinden dat we niet genoeg voorbereid zijn. En tja. XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Joey

    Ik laat me naast Lynn in de sneeuw zakken en zucht. "Oke, heeft iemand héél toevallig een kaart bij zich?" vraag ik.

    [ik ben ff eten, doegg]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Felicity
    'Vertel, wat wil je doen,' zegt Lynn. 'Laten eerst maar eens proberen uit te vogelen waar we ongeveer zijn. Dan weten we welke kant de kortste route naar de bewoonde wereld is. Het is trouwens ook niet handig om je hele koffer mee te nemen. Als we door de sneeuw moeten lopen zorgt dat voor enorme vertraging,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Waar kan James invallen?]

    Proprius schreef:
    [Waar kan James invallen?]


    [ehm, laat hem gewoon iets zeggen of hij het er wel of niet mee eens is om weg te gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lynn Audri.

    "Laten eerst maar eens proberen uit te vogelen waar we ongeveer zijn. Dan weten we welke kant de kortste route naar de bewoonde wereld is. Het is trouwens ook niet handig om je hele koffer mee te nemen. Als we door de sneeuw moeten lopen zorgt dat voor enorme vertraging," Zegt Fee. Ik opende mijn koffer en haalde er een rugzak uit waar ik een paar dingen inpropte. "Zo beter?" Zeg ik en laat me achterover in de sneeuw vallen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Het lijkt me niet echt handig om met een rugzak in de sneeuw te vallen,' zeg ik droog tegen Lynn. 'Misschien wel als je een sneeuw engel maakt.' voeg ik er droog aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    Omdat ik al een grote reis-rugzak heb verander ik niks aan mijn bagage. Ik hoef geen koffer in de sneeuw mee te slepen, en de banden van de rugzak knellen helemaal niet in mijn schouders. Met mij gaat het prima. Dan zegt de jongen die volgens mij Vince heet tegen Lynn dat het niet slim is om met een rugzak in de sneeuw te vallen. Ik snap niet waar hij het over heeft.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 18:50 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~