• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    [Ik ga even wat bakken, muffins volgens mij. Laterz]

    Vince

    'St-stop,' zegt ze lachend. Ik schud mijn hoofd, 'Wie stopte er ook al weer niet bij mij toen ik dat vroeg?' zeg ik met een grijns terwijl ik verder ga.


    I only miss you when I'm breathing

    [okee, veel bakplezier :P]
    Felicity
    'Wie stopte er ook al weer niet bij mij toen ik dat vroeg?' zegt hij met een grijns terwijl hij me blijft kietelen. 'Ik stopte uiteindelijk toch? Kom op, ik doe alles,' zeg ik weer lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okeey, ik had er niks te doen xd maar ga zo wel glazuur doen :-) xd]

    Vince

    'Ik stopte uiteindelijk toch? Kom op, ik doe alles,' zegt ze lachend. 'Ja, doordat ik jou begon te kietelen.' antwoord ik weer met een kleine grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    [oehh, glazuur is lekker (:]
    Felicity
    'Ja, doordat ik jou begon te kietelen.' zegt Vince met een kleine grijns. Ik probeer onder hem weg te komen maar hij is alweer sterker. 'Kom op,' smeek ik, 'ik doe bíjna alles,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Inderdaad, daarom ga ik dat doen xd Maar iemand heeft een bladwijzer op mijn verhaal, een van jullie?]

    Vince

    'Kom op, ik doe bijna alles,' smeekt ze. 'Nou net deed je alles, en nu bijna?' vraag ik terwijl ze probeert onder me weg te komen.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik heb een abo.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Maar voor er een abo stond zag ik al dat iemand een bladwijzer had...]


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Nou net deed je alles, en nu bijna?' Ik knik, 'klopt. Ik heb me bedacht. Maar goed wat moet ik doen zodat je stopt,' zeg ik terwijl ik weer onder hem weg probeer te komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze knikt, 'klopt. Ik heb me bedacht. Maar goed wat moet ik doen zodat je stopt,' zegt ze terwijl ze weer onder hem weg probeer te komen. 'Ehm, ik weet niet precies... Hmm, probeer maar is iets.'


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ehm, ik weet niet precies... Hmm, probeer maar is iets.' Ik zucht even, 'Hoe kan ik ooit weten wat ik moet dan zodat jij stopt met kietelen en van me af gaat? Dan kan ik wel eeuwen bezig zijn. Verzin jij maar gewoon iets,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Hoe kan ik ooit weten wat ik moet dan zodat jij stopt met kietelen en van me af gaat? Dan kan ik wel eeuwen bezig zijn. Verzin jij maar gewoon iets,' antwoord ze. 'Eh, oké je zei dat je op dansen zat. Dans maar iets.' antwoord ik na een tijdje als ik echt niks kan bedenken.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    ' Eh, oké je zei dat je op dansen zat. Dans maar iets.' zegt Vince. 'Okee, maar dan zul je wel van me af moeten gaan. En wat voor een dans wil je, hiphop, modern of meer iets a la Shakira?' vraag ik met een kleine grijns.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    'Okee, maar dan zul je wel van me af moeten gaan. En wat voor een dans wil je, hiphop, modern of meer iets a la Shakira?' vraagt ze met een kleine grijns. Ik ga van haar af en denk even na, 'Hmm, a la Shakira lijkt me wel wat,' zeg ik met een grijns, 'Maar doe maar wat je zelf wil,' voeg ik er iets later aan toe.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik wil brownie's gaan maken ;o ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Brownies zijn lekker :D Maar wij hebben volgens mij cupcakes nu, niet zo lekker als brownies maar ook lekker xd]


    I only miss you when I'm breathing