• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

    Klik hier voor het inschrijftopic


    HOOFDSTUK 3
    De personages:

    CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]


    Hope. It's the only thing stronger than fear.

    Lynn Audri.

    "Dan doet ze heel gemeen" Zegt Vince. Fee grinnikt even en steekt plagerig haar tong naar hem uit. "Baby die je bent" Zegt ze lachend. "Sorry voor gister hé guys" Zeg ik tegen Fee en Vince. Ik heb gister niet echt een goede indruk achtergelaten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Sorry voor gister hé guys,' zegt Lynn. Ik haal mijn schouders op, 'maakt niet uit.' Vince werpt me even een zure blik en wendt dan zijn blik af. Ik sta op en ga naast hem zitten waarna hem begin te kietelen, 'niet zo chagrijnig doen hoor,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Hopend dat niemand vraagt of ik me niet voor moet stellen zet ik mijn lege kommetje neer. Ik ga eventjes met mijn hand door mijn haar en kijk dan naar de grond.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Lynn Audri.

    "Maakt niet uit" Zegt Fee en ik schenk haar even een glimlach. "Niet zo chagrijnig doen hoor" Zegt ze tegen Vince, wanneer ze hem begint te kietelen. Ik kijk even naar de lucht, waar de zon al boven aan de hemel staat. "Zullen we zo maar eens gaan?" Vraag ik en blijf naar boven kijken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Vince

    'Of zullen we morgen gaan, dan kunnen we ons vandaag nog helemaal voorbereiden.' zeg ik tegen Lynn.
    Dan staat Fee op en gaat naast me zitten waarna ze mij begint te kietelen, 'niet zo chagrijnig doen hoor,' zegt ze. Ik begin te lachen als ik haar vingers voel, 'Hou op,' zeg ik daarna terwijl ik mijn lach probeer in te houden.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:43 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Lynn Audri.

    "Of zullen we morgen gaan, dan kunnen we ons vandaag nog helemaal voorbereiden." Zegt Vince. "Maar ik wil hier weg" Mompel ik en kijk naar het hutje en de bus.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Felicity
    'Zullen we zo maar eens gaan?'zegt Lynn. Ik haal mijn schouders op, 'maakt mij niet uit'. 'Hou op,' zegt Vince terwijl hij zijn lach in probeert te houden. Ik schud mijn hoofd, 'vergeet het maar,' grinnik ik. Dan laat ik mijn handen onder zijn shirt glijden zodat het nog meer kietelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik op als ik haar koude handen onder mijn shirt voel en kijk haar even raar aan maar die blik wordt snel weer een glimlach als ze me weer kietelt.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Ik begin Vince over zijn hele buik te kietelen. Dan ga ik boven op hem zitten zodat ik beter kan kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik schrik nog meer als ze op me op me komt zitten en me nog meer gaat kietelen, ik kijk haar weer even raar aan wat ik dit keer iets langer vol houd.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince kijkt me even raar aan. Ik rol met mijn ogen, 'wat? Zo kan ik je beter kietelen,' zeg ik nonchalant, 'Als je het niet fijn vind dat ik op je zit zeg het dan gewoon in plaats van me raar aan te kijken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze rolt met haar ogen, 'wat? Zo kan ik je beter kietelen,' zegt ze nonchalant, 'Als je het niet fijn vind dat ik op je zit zeg het dan gewoon in plaats van me raar aan te kijken,' vervolgt ze daarna. 'Ehm, oké. Maar wie zei dat ik het niet fijn vond?' antwoord ik nonchalant terug.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    'Ehm, oké. Maar wie zei dat ik het niet fijn vond?' zegt hij even nonchalant terug. Ik haal mijn schouders op, 'I don't know, ik dacht dat je me daarom zo raar aankeek,' antwoord ik waarna ik hem weer begin te kietelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ze haalt mijn schouders op, 'I don't know, ik dacht dat je me daarom zo raar aankeek,' antwoordt ze waarna ze me weer begint te kietelen. Ik moet weer even lachen maar druk haar daarna naar achter en draai de rollen om.


    I only miss you when I'm breathing

    Felicity
    Vince lacht eventjes maar drukt me dan naar achteren. Nu is híj degene die míj kietelt. Ik begin te lachen als zijn handen over mijn buik kriebelen. 'St-stop,' zeg ik lachend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered