• Alweer hoofdstuk 2 ^^
    Volgens mij was iedereen zo'n beetje aan het slapen. Dus nu dag 2!
    Have fun (:

Klik hier voor het inschrijftopic

HOOFDSTUK 3
    De personages:

CookAholic - Lisl Strole
    CookAholic - Joey Evans
    Sunsparkle - Celeste Charlotte Barnes
    Sunsparkle - Jason Samuel Jhonson
    ThePineapple - Henry McKinney
    ThePineapple - Elianne Thompson
    Mylox - Mayla
    LovingStyles - Felicity 'Fee' Sophia Jones
    LovingStyles - Jayden James 'JJ' Jackson
    IHEARTZAYN - Lynn Audri
    Diapal - Iral
    Spyclon - Vince de Capri

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:56 ]

Hope. It's the only thing stronger than fear.

Jason

"Oke, ik dan, ik ben Jason, 18 en was barman of ober, hing ervan af welke avond het was" zei ik waarna ik nog wat van mijn soep dronk.

Lynn Audri.

"Goed idee, wie begint?" Vraagt Vince die even rondkijkt. "Oke," Begint een meisje. "Ik ben Elianne, oftewel Ellie, ik ben zeventien en ik verkocht suikerspinnen" Zegt ze. "Ik zal wel nu, ik ben Celeste 17 jaar en was op zoek naar een vakantiejob waar nu niet veel van in huis zal komen". Zegt een meisje dat Celeste blijkt te heten. "Oke, ik dan, ik ben Jason, 18 en was barman of ober, hing ervan af welke avond het was" Zei een andere jongen. "Wie nu? Anders ga ik" Zeg ik en kijk even rond.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:05 ]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Iral

Iemand stelt voor dat iedereen iets over zichzelf moet vertellen. Oké, daar heb ik dus echt geen zin in.
    Ik probeer alle namen te onthouden, maar dat lukt niet helemaal.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

JJ
    Iedereen begint zich een beetje voor te stellen.'Wie nu? Anders ga ik,' zeg Lynn. Ik knik, 'is goed. Ik ga daarna wel,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Lynn Audri.

"is goed. Ik ga daarna wel," zegt een jongen. Een zucht verlaat mijn mond en denk ik even na wat ik over mezelf kan zeggen. Misschien is het wel zo verstandig om te zeggen dat ik een groeistoornis heb. "Nou eh, ik ben Lynn" Zeg ik glimlachend, "Ik ben 17 jaar en ik ben net begonnen aan een fotografische cariëre. Voor het geval je het nog niet doorhad, ik ben erg klein omdat ik eh een groeistoornis heb.." Dat laatste zei ik wat zachter en beet even op mijn lip. "En ik hou van dieren" Voeg ik er nog snel aan toe.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:14 ]

Vince

Oh, ze had dus een groeistoornis daarom was ze dus zo klein. Ik kijk even naar de jongen die zie dat hij naar Lynn wat over zich zelf ging zeggen.

I only miss you when I'm breathing

JJ
    Ik knik even. Dat verklaart ook waarom ze zo klein is. Ik schraap mijn keel, 'okee, ik ben Jayden maar iedereen noemt me altijd JJ. De tweede naam staat voor James. Ik heb geen baantje en ik zit al sinds ik 8 ben op tennis. Volgende mag,'

Lynn Audri.

"okee, ik ben Jayden maar iedereen noemt me altijd JJ. De tweede naam staat voor James. Ik heb geen baantje en ik zit al sinds ik 8 ben op tennis. Volgende mag," Zegt Jayden. "Dit is eigenlijk best wel lollig" Mompel ik glimlachend en kijk de groep weer rond.

Vince

Ik knik even, 'Oké ik ga wel. Ik ben Vince, ik ben 17 en ik heb geen baantje meer. Ik zit al sinds ik 7 ben op voetbal en ehm... ja ik woon op mezelf.' besluit ik maar te zeggen, waarom ik alleen woonde hoefde ze niet te weten.

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:28 ]

Felicity
    'Oké ik ga wel. Ik ben Vince, ik ben 17 en ik heb geen baantje. Ik zit al sinds ik 7 ben op voetbal en ehm... ja ik woon op mezelf.'zegt Vince. Ik zal later wel vragen waarom hij alleen woont. Dan stel ik mezelf voor, 'Ik ben Felicity, maar ik heb liever dat je me Fee noemt. Vraag maar aan Vince wat er gebeurd als je dat niet doet. Ik heb net zoals JJ en Vince geen baantje en ik zit op dansen en voetbal. Volgende,'

[ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 14:29 ]

[Eh, Fee had zich op de vorige bladzijde toch al voorgesteld? xd]

Spyclon schreef:
    [Eh, Fee had zich op de vorige bladzijde toch al voorgesteld? xd]

[dat was alleen aan James :P]

[Oh, domme ik xd]

Vince

'Ik ben Felicity, maar ik heb liever dat je me Fee noemt. Vraag maar aan Vince wat er gebeurd als je dat niet doet. Ik heb net zoals JJ en Vince geen baantje en ik zit op dansen en voetbal. Volgende,' is hoe Fee zich voorstelt. Ik grinnik even, 'Dan doet ze heel gemeen,' antwoord ik.

Felicity
    'Dan doet ze heel gemeen,' zegt Vince. Ik grinnik even en steek dan plagerig mijn tong naar hem uit, 'baby die je bent,' zeg ik lachend.

Vince

Ze steekt haar tong plagerig naar met uit 'Baby die je bent,' zegt ze lachend. Ik kijk haar even zuur aan en wend dan mijn blik van haar af.