• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Jim Adams
    'JE HEBT HET OVERLEEFD!' riep ze terwijl ze haar IPod knuffelde. Ik grinnikte, die was ook blij met dat ding. Maar ik kon het wel begrijpen, mijn superdure camera was heilig voor me, maar die had in mijn rugzak gezeten. Ik probeerde snel aan iets anders, leukers te denken, voor ik weer in een depressieve bui belandde, waarin alles me tegen zou werken.
    'Eten?' vroeg ik


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik knikte. 'We hebben alleen keuze uit vis, vrees ik. Kun je vissen?' vroeg ik.

    Mason Jaden Martin
    Ik liet het beestje op mijn vinger wandelen en zette hem toen in het gras. Serena kwam aanlopen.

    Serena Scott

    'Eey,' zei ik zachtjes tegen Mason en ging naast hem zitten. 'Wat deed je?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Niks. Hoezo?'

    [Kortste antwoord ooit haha ;P]

    Serena Scott

    'Niks. Hoezo?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Nieuwsgierig. Waar is me shirt trouwens?' vroeg ik en keek om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hut.' Ik wees naar de hut.

    [Nieuw record. (;]

    Serena Scott

    'Hut,' zei hij en hij wees naar de hut. Ik keek hem een beetje sip aan en liep toen naar de hut. Waarom deed hij opeens zo kort af? In de hut ging ik zitten en deed mijn shirt aan. Ergens deed het me wel pijn dat hij zo kort af deed. Wat had ik gedaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, late reactie. Was een site aan het kijken (:]

    Mason Jaden Martin
    Ze liep naar de hut en deed haar shirt aan. Ze leek wel sip.
    Wat had ik nu weer verkeerd gedaan? Ik ging weer rechtop zitten.

    [Haha geef niet ;P]

    Serena Scott

    Ik plukte wat aan het gras en keek eventjes Masons kant op. Hij zat met zijn rug naar me toe. Zachtjes stond ik op en liep naar hem toe. Ik ging met mijn rug tegen zijn rug aan zitten en keek naar de lucht. 'Waarom doe je nu opeens weer zo kort af?' vroeg ik aan hem. 'Heb ik iets verkeerds gedaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik keek haar verbaasd aan. 'Nee, tuurlijk niet. Weet niet waarom ik zo doe, zal wel gewoon aan mij liggen.'

    [Door het kijken draait hij zich om?]

    Serena Scott

    Mason draaide zich om, zodat hij mij aan kon kijken. Ik leunde tegen hem aan dus viel zo beetje om. 'Nee, tuurlijk niet. Weet niet waarom ik zo doe, zal wel gewoon aan mij liggen,' zei hij. Ik bleef zo liggen en keek hem aan. 'Wat ging er zo net allemaal door je hoofd? Waar dacht je aan?' vroeg ik. Misschien dat ik dan antwoord kreeg, waarom hij kortaf deed.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Letterlijk, niks. Er vloog een lieveheersbeestje op mijn neus, teruggezet, jij kwam aan. Dat was het.'

    [Beslis jij maar hoe ze ligt XD ik heb ff geen idee XD]

    Serena Scott

    'Letterlijk, niks. Er vloog een lieveheersbeestje op mijn neus, teruggezet, jij kwam aan. Dat was het,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Waarom doe je dan zo kort af? Er moet toch een reden zijn waarom je zo kortaf doet? Het doet mij zeer als jij zo doet. Ik heb dan het gevoel als of je me niet moet en liever alleen bent,' zei ik en er liep een traan over mijn wang.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Waar kwam dit ineens vandaan? 'Dat is niet zo, echt niet.' Het was even stil. 'Hé, zullen we je familie gaan zoeken? Misschien word je daar vrolijker van?'

    [Dr familie ligt gewoon ergens dood in et bos ;d Even dat je het weet ;d]

    Serena Scott

    'Dat is niet zo, echt niet,' zei hij en het was stil. Ik geloofde het niet zo heel zeker. 'Hé, zullen we je familie gaan zoeken? Misschien word je daar vrolijker van?' zei hij en ik knikte halfjes. Ik stond op en liep al richting het bos. 'Kom je?' vroeg ik aan Mason.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you