• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]

Cookies!

Mason Jaden Martin
    Ik kon me nauwelijks meer bewegen. Die dagen van bouwen, werken, lopen, alles, hebben me behoorlijk gebroken. Ik legde mijn hand op Serena's rug en viel binnen no-time in slaap.

Serena Scott

Ik voelde een hand op me rug. Ik begon te glimlachen. Ik voelde de ademhaling van Mason zwaarder worden. Ik keek hem aan en zag dat hij sliep. Ik gaf hem voorzichtigjes een kusje op zijn mond en ging weer liggen. Waarom durfde ik het niet als hij wakker was?

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Waarom wij zoveel posten.. ik denk dat het komt omdat ik elke avond online ben en Midna 24/7 bijna x"d]

Mason Jaden Martin
    De volgende morgen was ik zo'n beetje uitgerust. Serena lag nog precies zoals gisteren. Ik besloot haar niet weer op het gras te leggen, maar te blijven liggen. Ik keek naar het plafond. Ik dacht aan niks, ik keek gewoon.

[Ben om half 10 trouwens ff douchen]

Serena Scott

Ik had echt heerlijk geslapen. Ik deed me ogen klein beetje open en zag dat ik nog op Mason lag. Zou hij nog slapen? Ik verplaatste mijn hoofd wat meer omhoog, zodat ik bovenop zijn hart lag. Mijn hand legde ik op zijn buik neer en begon zachtjes te kriebelen. Ik glimlachte.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mason Jaden Martin
    Ik legde mijn hand op die van haar, Dat kietelde.
    Ik keek haar aan. 'Goeiemorgen,' zei ik.

Serena Scott

Mason legde zijn hand op de mijne. Ik bloosde een beetje en wat vlinder gingen er door mij buik. 'Goeiemorgen,' zei hij. 'Hallo,' zei ik zachtjes. Met mijn vinger ging ik hartjes bewegingen maken. Zou hij het voelen wat ik tekende?

Jim Adams
    'We hebben alleen keuze uit vis, vrees ik. Kun je vissen?' Ik haalde even kort mijn neus op, ik hield niet zo van vis. Maar ze had gelijk, er was geen andere keuze. Op de vraag of ik kon vissen kon ik wel een positief antwoord geven. 'Ja, ik heb wel eens gevist.' Dat is best vreemd als je niet van vis houdt, maar elke man moet wel eens in zijn leven gaan vissen met vrienden.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Chiya Amorina Hoshi
    'Mooi, ik ook.' Ik zette mijn iPod uit. Jammer genoeg ging overleven nu eenmaal voor muziek. Ik pakte een geschikte stok, een kleinere en boog die zo ver mogelijk tot een haakje. 'Nu nog een draad of zo, tenzij je toevallig een echt visdraad hebt. Of we moeten met speren gaan werken, maar ik betwijfel of je dat wel eens gedaan hebt?'

Mason Jaden Martin
    Serena tekende met haar vinger een vormpje. Volgens mij was het een hartje.
    'Wil je vandaag weer gaan zoeken, of vandaag een dagje vrij?'

Serena Scott

'Wil je vandaag weer gaan zoeken, of vandaag een dagje vrij?' vroeg hij. Het voelde best grappig aan als hij praatte. Ik dacht eventjes na. 'Als het een dagje vrij word, mag ik dan heel lang blijven liggen hier?' vroeg ik aan hem. Met mijn vinger tekende ik eerst een I toen een hartje en als laatste vijf stipjes.

[Ik dacht eerst "Waarom een I?" Toen snapte ik 'm pas :"D]

Mason Jaden Martin
    'Ik vind het best. Wat ben je aan het tekenen?'

[haha xd]

Serena Scott

'Ik vind het best. Wat ben je aan het tekenen?' vroeg hij. Ik bloosde eventjes. Gelukkig dat hij dat nu niet kon zien. 'Dan moet je opletten en voelen,' lachte ik zachtjes en ik tekende/schreef weer hetzelfde. Een I, een hartje en vijf stipjes.

Mason Jaden Martin
    Een hartje? Dûh, natuurlijk niet. 'Geen idee. Ik ben daar altijd slecht in. Zeg het maar.'

Serena Scott

'Geen idee. Ik ben daar altijd slecht in. Zeg het maar,' zei hij. Ik begon zachtjes te lachen en tekende het nog een keer. Alleen dit keer iets groter. 'Ik ga het niet vertellen. Je moet het raden. Of zeg op zijn minst wat je denk te voelen, of wat je wilt voelen,' zei ik tegen hem. Ik tekende het nog een paar keer.

Mason Jaden Martin
    Wat je wilt voelen... zou ze me door hebben?
    'Een hartje?'

Serena Scott

'Een hartje?' vroeg hij. Ik lachte zachtjes. Ik pakte zijn hand en met zijn hand tekende ik het nog eens. Een I, een hartje en de vijf stipjes. 'Wat nog meer?' vroeg ik aan hem.