• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    Ik liep al ietsjes verder naar voren, toen ik een klap hoorde. 'Wow,' hoorde ik Mason geschrokken zeggen. Ik draaide me eigen om en keek naar Mason. Het was ondertussen gaan onweren. fijn, weer natte kleren. 'Mason, gaat alles goed met je?' vroeg ik aan hem


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik moet gaan D: Tot morgen ^^]

    [Tot morgen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ja, prima, denk ik.' ik liep door.

    Serena Scott

    'Ja, prima, denk ik,' zei hij en hij liep door. Ik ging naast hem lopen en deed mijn arm om zijn arm heen. 'Hoezo denk je dat? Is er iets?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Nee, niks.'

    [Nieuw kort antwoord. (;]

    Serena Scott

    'Nee, niks,' zei hij. Ik ging voor hem staan en liet hem stoppen. 'Waarom doe je nu weer zo kort af?' vroeg ik aan hem. We waren nu toch al nat geregend. Wat meer regen erbij kon me niet echt veel schelen. Ik wou antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik zei toch, eer is niks. Ik schrik er alleen van als ik bijna geraakt word door de bliksem?'

    Serena Scott

    'Ik zei toch, eer is niks. Ik schrik er alleen van als ik bijna geraakt word door de bliksem?' zei hij. Ik bleef hem aankijken. 'Waarom klink je dan gelijk zo mokkig?' vroeg ik aan hem. Ik had eigenlijk geen zin om op antwoord te wachten. Ik zal wel hetzelfde antwoord krijgen zoals altijd. Ik liep weer verder naar het hut.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ze verwachtte blijkbaar geen antwoord. Niet dat ik zin had om dat te geven. Ik was gewoon moe, nat en chagrijnig, dat mocht ik hopelijk ook een keer zijn.

    Serena Scott

    In de hut weer aangekomen, ging ik op me rug liggen. Ik ademde diep in en daarna zo ver mogelijk uit. 'Ik meende trouwens wel alles wat ik zei,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte. 'Ik snap het. Ik ben gewoon moe, of zo. In ieder geval wat chagrijnig.'

    Serena Scott

    'Ik snap het. Ik ben gewoon moe, of zo. In ieder geval wat chagrijnig,' zei hij. Ik knikte. 'Kom je er ook bij liggen? En waarom ben je chagrijnig als ik vragen mag?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik haalde mijn schouders op. Ik ging bij Serena liggen. 'Moe. Zei ik toch.' Ik glimlachte wat geforceerd.

    Serena Scott

    Ik haalde zijn schouders op en ging toch naast me liggen. 'Moe. Zei ik toch,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik wist niet dat het daardoor kwam,' zei ik tegen hem. Ik stroopte zijn shirt wat op en ging met me hoofd op zijn buik liggen. Ik had geen zin om op een nat shirt te liggen. Zijn buik was klam, maar dat maakte mij niets uit. Ik voelde zijn buik op en neer gaan door de ademhaling. Onbewust begon ik op het zelfde ritme te ademen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you