• Ik ben meer dan 2 maand niet meer op Quizlet geweest door mijn examens & vandaag merk ik dat het voetbal-forum weg is. Wth zo out of the blue? Wie zijn idee was dat? Er zitten hier gelijk super veel voetbalvrouwen/mannen op :8


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    k wist nie eens dat er een voetbal subforum was -_- Do not really care about it.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nou aangezien er in ik weet niet hoeveel maanden geen voetbal/topic is geweest is het niet zo vreemd. Zoveel zitten er hier volgens mij niet hoor.
    Je kan ze toch ook gewoon in stamcafé zetten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben niet zo een voetbal-fan dus mij maakt het niet zoveel uit.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik ben niet zo een voetbal-fan dus mij maakt het niet zoveel uit.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 15:50 ]


    comfort in c h a o s

    Frigga schreef:
    Nou aangezien er in ik weet niet hoeveel maanden geen voetbal/topic is geweest is het niet zo vreemd. Zoveel zitten er hier volgens mij niet hoor.
    Je kan ze toch ook gewoon in stamcafé zetten?


    Maar dat was zo echt helemaal up-to-date de laatste nieuwe roddels enz, ik vond dat echt een chill-topic en nu is het ineens weg :(


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Barcalonista schreef:
    (...)

    Maar dat was zo echt helemaal up-to-date de laatste nieuwe roddels enz, ik vond dat echt een chill-topic en nu is het ineens weg :(


    Misschien had men toch geen behoefte er meer aan


    Physics is awesome