• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    [Ja, dat weet ik ;P Maar Mason niet.]

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte en liep mee. 'Maar.. waar beginnen we?' vroeg ik.

    Serena Scott

    'Maar.. waar beginnen we?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'In het bos,' zei ik en liep verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    We liepen uren door het bos. Het enige wat we vonden was kleine stukjes vliegtuig.
    Ik zuchtte. 'Misschien zijn ze ook op een open plek, of bij het strand?'

    Serena Scott

    'Misschien zijn ze ook op een open plek, of bij het strand?' zei hij. Ik haalde me schouders op. 'Ik weet het niet,' zei ik alleen maar en liep een beetje doelloos verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik struikelde over iets. Iets wat begraven was. Serena was al een eind verder, ze hoorde het niet.
    Ik keek naar over wat ik gestruikeld was en groef het uit. Een schoen... en voet!
    Ik schoot achteruit maar kroop toch weer dichterbij. Ik groef het verder uit, helemaal. Het was een jongetje.
    'Serena!' riep ik. 'Kom eens kijken!'

    [Ja, het is Jake. (;]

    Serena Scott

    'Serena! Kom eens kijken!' riep Mason. Ik draaide me om en liep naar hem toe. Toen ik bij hem kwam zag ik wat liggen. Ik keek ernaar er mijn ogen werden groter. 'Nee,' zei ik zachtjes. 'Nee, nee, nee!' riep ik. Ik ging naar achteren en struikelde ergens over. Waardoor ik op me kont viel. 'Jake,' jammerde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik legde de jongen neer, of liet hem vallen, dat leek er meer op.
    'Het.. Het spijt me voor je.' Ik liep naar haar toe en gaf haar een knuffel.

    [& haar moeder? (;]

    [& haar moeder? Die ligt ook ergens dood]

    Serena Scott

    'Het.. Het spijt me voor je,' zei hij en hij gaf me een knuffel. Ik had mijn armen om me knieën heen gedaan en wiegde mezelf. 'Dit is een grapje,' snikte ik. 'Een gestoorde grapje, maar het is een grapje. Toch?' vroeg ik aan Mason en ik keek hem aan. Ik begon te huilen. 'Wie hou ik voor de gek,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Wat moet ik hier nu op antwoorden? :"D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [True.]

    Mason Jaden Martin
    Tja, wat moest ik hier op zeggen? 'Misschien is je moeder hier nog ergens,' besloot ik te zeggen.

    Serena Scott

    'Misschien is je moeder hier nog ergens,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Dat weet ik wel zeker, maar of ze leeft is de vraag,' snikte ik. Ik stond op en liep wat moeilijk vooruit. Ik wou hier weg, zo snel mogelijk. Wat moest ik anders doen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Maar, laten we hem gewoon liggen?' vroeg ik. Als iemand hem vond konden ze nog denken dat iemand hem vermoord heeft, maar ik zou me gewoon kapot schrikken als ik een lijk tegenkwam.

    Serena Scott

    'Maar, laten we hem gewoon liggen?' vroeg hij. Ik stopte met lopen en keek hem aan. Mijn benen stonden gewoon te trillen. 'I-ik weet het niet,' stotterde ik. Ik veegde mijn tranen weg.


    -Ben even snel douchen-

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [biw]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you