• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    [Begin maar x"d]

    [Ok]

    Serena Scott

    Ik rekte me eigen uit en wreef daarna in me ogen. Ik ging recht op zitten en keek om me heen. Het was nu licht. Ik keek naar Mason die nog lag te slapen. Ik stond op en leunde even op me verkeerde voet. Ik glimlachte wanneer ik merkte dat ik dat al aardig kon. Ik liep alleen nog mank. Ik liep naar buiten en was verbaasd dat de zon scheen. Ik rekte me eigen weer uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik werd wakker. Het licht van de zon verblindde me even. Ik stond op en liep naar buiten, waar Serena ook was. Ik had inmiddels mijn shirt al weer aan.
    Ik ging naast Serena zitten.
    'Lag het aan mij, of hadden we nou een soort van gesprek vannacht?' vroeg ik.

    [Serena heeft dr shirt nog niet aan ;P]

    Serena Scott

    'Lag het aan mij, of hadden we nou een soort van gesprek vannacht?' hoorde ik naast me. Ik keek opzij en zag dat het Mason was. Wie anders? Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Volgens mij wel. Dat.. dat ik je vriendje was, of zo?'

    Serena Scott

    'Volgens mij wel. Dat.. dat ik je vriendje was, of zo?' zei hij. Ik keek hem geschrokken aan. 'Zat ik in me slaap te praten?' zei ik tegen hem. 'Heb ik je wakker gemaakt? I-ik heb alleen over een klein jongetje gedroomd,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik vroeg het en jij antwoordde steeds.'

    Serena Scott

    Hij schudde zijn hoofd. 'Ik vroeg het en jij antwoordde steeds,' zei hij. ik werd nog rooier en rooier. 'Ik eh, eh,' stotterde ik. Ik wist niet wat ik moest doen dus liep ik richting het strand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Serena stond op en liep naar het strand.
    'Uuh, Serena? Het lijkt me slimmer om je shirt aan te trekken,' riep ik haar na.

    [Ze stonde de heletijd al ;P]

    Serena Scott

    'Uuh, Serena? Het lijkt me slimmer om je shirt aan te trekken,' riep Mason me Nog na. Ik zwaaide wat vaag naar hem en liep verder. Er is hier verder toch niemand. Ja, Dan. Alsof hij nu opeens de hoek om komt springen. Ik moest even na denken. Bij de strand aangekomen, zag alles er rustgevend uit. Heerlijk om even na te denken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Toen was het stil..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Toen was het stil..]

    [* crickets *]
    [Haha, sorry, inspiratieloos. Wacht ff, ik schrijf wel.]

    Mason Jaden Martin
    Het leek haar niet veel te schelen en ze liep gewoon door.
    Dan niet, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 21:38 ]

    [Hij mocht haar ook achter na xd]

    Serena Scott

    Ik ging op het strand zitten en zette mijn voeten in het water. Ondanks dat het gisteren hard had geregend was het nu heerlijk warm. Ik probeerde me weer te herinneren wat ik vandaag allemaal verteld had in me dromen. Eigenlijk Mason. Gek genoeg wist ik alles nog en had ik het gevoel alsof ik me voor paal had gezet. Vind hij mij ook leuk?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Niet aan gedacht, ik zei toch, inspiratieloos.]

    Mason Jaden Martin
    Ik besloot toch maar niet haar achterna te lopen. Ze heeft er vast geen zin in 24/7 bij elkaar te zijn. Ik ging op mijn rug liggen. Een lieveheersbeestje landde op mijn neus.

    [Haha ;P]

    Serena Scott

    Ik had wel weer genoeg van het denken en ik begon het als maar kouder en kouder te krijgen. Misschien had ik toch moeten luisteren. Ik stond op en sloeg mijn armen om me heen. Misschien dat ik zo mama en Jake ga zoeken. Ik liep weer terug naar de hut.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you