• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Ik denk dat het dan beter is als je je shirt weer aantrekt, zo krijgen we het niet echt warmer, wel?' zei hij. Ik keek naar me shirt. 'Hij is nog nat. Ik denk niet dat ik het warm ga krijgen van een koud nat ding,' zei ik tegen hem. Ik kroop wat dichter tegen hem aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Goed dan.' Ik glimlachte naar haar. Ik wist me eigenlijk geen houding te geven, maar Serena leek ontspannen te zijn, dus ik vond het wel oké.

    Serena Scott

    'Goed dan,' zei hij. 'Nu is de regen wel leuk,' zei ik heel zachtjes. Ik deed mijn benen ook om hem heen en stootte me ene voet tegen de andere. Eventjes kromp ik in elkaar. Ik zuchtte eventjes en legde mijn hoofd op zijn schouders. 'Misschien een dutje,' mompelde ik. Ik haalde nog even diep adem door mijn neus en de vertrouwde geur van Mason rook ik weer. Ik sloot mijn ogen en glimlachte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Dutje? Het is volgens mijn horloge half één en volgens mij loopt hij goed. Slapen zul je dus bedoelen. Ik ben ook moe.' Ik tilde Serena op en legde haar zacht neer op het droge gras. Ik ging zelf ook liggen.

    [Ik heb iets bedacht voor dadelijk. Maakt niet uit welk antwoord Serena geeft, ik heb er lol in.]

    Serena Scott

    'Dutje? Het is volgens mijn horloge half één en volgens mij loopt hij goed. Slapen zul je dus bedoelen. Ik ben ook moe,' zei hij. Hij tilde mij op en legde me neer op het droge gras. Het gras prikkelde onder mijn rug. Automatisch kroop ik weer naar hem toe en ging zijn buik weer gebruiken als kussen. 'Slaap lekker Mason,' zei ik en deed mijn ogen dicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik werd wakker. Nou, half dan. Ik kon nauwelijks beseffen wat ik zag.
    'Serena, die jongen die je leuk vond? Was ik dat toevallig?' De woorden kwamen vanzelf, ik had geen idee wat ik zei.

    Serena Scott

    'Serena, die jongen die je leuk vond? Was ik dat toevallig?' hoorde ik beetje in de verte. Ik maakte een slaap kreun. 'Ik vond niet ik vind,' mompelde ik en draaide me om. Ik voelde gewoon dat ik nu helemaal op het gras lag. Het gras kriebelde in me neus, waardoor ik niesde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ben ik dat?' De woorden gleden uit mijn mond.

    Serena Scott

    'Ben ik dat?' hoorde ik weer. Volgens mij droomde ik nog. 'Nee, nee,' mompelde ik en bewoog. 'Mijn vriendje,' mompelde ik erachter aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oké.' Ik sliep verder.

    Serena Scott

    'Oké,' zei de persoon. Ik draaide me weer om. Ik werd eventjes wakker door het gras die te erg prikte. Ik wreef in me ogen en keek om me heen. Het was nog steeds donker. Ik keek naar Mason die nog steeds sliep. Rare droom, zei ik in gedachte. Ik kroop weer naar Mason toe en legde mijn hoofd weer op zijn buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Wie is jou vriendje eigenlijk?' vroeg ik, nog steeds slapend.

    [Ja Midna, ik maak het je lekker moeilijk (:]

    Serena Scott

    Ik begon weer met dromen. Ik was op een grasveld. Ik zag niet alles helemaal helder. Sliep ik half? Er was een persoon. Klein jongetje. Ik keek naar mijn lichaam en zag dat het niet de mijne was. Ik keek naar me haar en het was donker. 'Wie is jou vriendje eigenlijk?' vroeg het jongetje. Ik keek de jongetje vragend aan. 'Jij toch gekkie?' zei ik lachend. Waarom zei ik dat? Ik wist niet eens wie hij was. Hij kwam me wel bekend voor.

    [Wat zij zegt hoort Mason dus (:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Muwhaha.]

    Mason Jaden Martin
    'Jij toch gekkie?' zei Serena lachend.
    Ik glimlachte. Ik knikte en sliep verder.

    [Hij weet het morgen nog, ja. (; Ff next day?]

    [Maakt mij niet uit? ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you