• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    [Ik wist niet dat er al een nieuw topic was :S Sorry...]

    Jim Adams
    Het bouwen ging snel en toen het klaar was hadden we een best een goede hut gemaakt. Hij was niet groot, maar we pasten er prima met z'n tweeën in. Ik zocht nog naar wat extra hout voor een kampvuur. Helaas kwam ik tot de conclusie dat ik geen aansteker had, of een magnsesiumstick of iets dergelijks waarmee het me zou moeten lukken. Misschien met 2 stokjes, wat je altijd zag in van die overlevingsseries.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Abo bericht ;D]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Geen probleem, ik zie dat ook nooit ;P]

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik had twee stokjes en begon die tegen elkaar aan te wrijven.
    'Nee, dat werkt niet. Twee stenen denk ik wel,' zei ik. Ik pakte twee stenen en wreef ze tegen elkaar. Er kwamen na een tijdje vonken vanaf. Ze landden op de houtsnippers en het begon te branden.
    'Mooi,' zei ik trots. Ik deed de oortjes van mijn iPod inen zette Alchemy op.

    Mason Jaden Martin
    'Oké.' Ik snapte de zin niet echt, maar ik had geen zin om ernaar te vragen.
    Ik rilde. Het was koud, ook omdat we allebei zeiknat waren door de regen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:20 ]

    Serena Scott

    'Oké,' zei hij. Ik zuchtte. Ik moest alles echt eens op een rijtje krijgen. Ik keek naar Mason en zag dat hij rilde. Ik deed mijn armen open. 'Kom maar. Het helpt misschien niet veel, maar ok,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Zo lijkt het steeds erger te worden als we worden gevonden. Serena en ik zullen elkaar dan niet meer tegenkomen. Ik werd er een beetje somber van.
    'Hah, bedankt,' zei ik.

    [Hij heeft de knuffel dus aangenomen, ja :"3]

    Serena Scott

    'Hah, bedankt,' zei hij en kwam bij me zitten. Na een tijdje merkte ik dat hij wat somber begon te worden. Gewoon door zijn houding. Ik keek hem aan. Hij keek ook al niet blij. 'Heey. Wat is er nou?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Niks. Ik dacht er gewoon weer aan als we gevonden werden. Ik moet gewoon niet zoveel denken.' Ik lachte naar Serena.

    Serena Scott

    'Niks. Ik dacht er gewoon weer aan als we gevonden werden. Ik moet gewoon niet zoveel denken,' lachte hij. Het klonk voor mij niet zo overtuigend. 'Wat denk jij dat er gaat gebeuren als we gevonden worden?' vroeg ik aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik denk.. ik ga naar Florida en jij naar je vakantiebestemming. Waar ging je trouwens heen?'

    Serena Scott

    'Ik denk.. ik ga naar Florida en jij naar je vakantiebestemming. Waar ging je trouwens heen?' zei hij. Ik keek omlaag. Nou was ik diegene die somber werd. 'Ik weet het niet. Als me moeder nog leeft, gewoon naar huis. Leeft ze niet... Dan weet ik het niet,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik kreeg een haar van Serena in mijn neus. Ik niesde.
    'Zo uit het niets, welke muziek vind je leuk?' vroeg ik. Serena werd alleen maar somber als ze aan haar familie dacht, dus ik bracht haar even op andere gedachten.

    Serena Scott

    Mason nieste. Ik moest eventjes lachen. 'Zo uit het niets, welke muziek vind je leuk?' vroeg hij. Ik vroeg maar niet waarom hij van onderwerp veranderde. 'Verschillend en jij?' vroeg ik aan hem. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en bibberde een beetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Rock, denk ik. The Maximum Hormone, Basket Case, Holiday, die soort liedjes.'
    Serena bibberde een beetje.
    'Fijn hè, die regen,' zei ik.

    Serena Scott

    'Fijn hè, die regen,' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Nu niet. Me kleren maken mij alsmaar kouder,' zei ik bibberend. 'En dan ben ik al zo'n scharminkel die zich slecht warm kan houden,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Same here. Ik heb het altijd koud. Nu helemaal.'
    Buiten was het, zo mogelijk, nog harder aan het regenen.