• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Same here. Ik heb het altijd koud. Nu helemaal,' zei hij. Ik keek naar buiten en het was nog harder gaan regenen. 'Misschien heel idioot, maar hoe zit het met je bovenlichaam? Is dat nog warm?' vroeg ik. Ik wil niet weten wat hij nu van mij dacht, maar ik had geen zin om me her te verkleumen. 'Want dan konden we onze shirt uit doen en dan elkaar proberen warm te houden? Ik denk niet dat het zo ga lukken met die natte dingen,' zei ik. 'Maar me bh hou ik aan!' voegde ik er nog aan toe.

    [Ik ben over 5 minuutjes ofzo aan het douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik lachte. 'Wat denk je, dat ik een of andere pedofiel ben of zo? Is goed.' Ik trok mijn shirt uit, toen besefte ik pas dat Serena dat ook ging doen.

    [Douche ze. ;P]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:25 ]

    Serena Scott

    'Wat denk je, dat ik een of andere pedofiel ben of zo? Is goed,' zei hij en trok zijn shirt uit. 'Pedofiel? We schelen één jaar,' zei ik en trok mijn shirt ook uit. Ik keek een en gelukkig had ik geen oma bh aan. Mijn bh was alleen nog wel kledder nat. Ik kroop tegen Mason aan. Gek genoeg straalde hij heerlijk warmte af.

    [Nu ben ik douche ;D tot zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'En, helpt het?' vroeg ik. Ik keek maar niet naar Serena. Lag het nou aan mij, of waren we wel erg close voor mensen die elkaar zo'n vier dagen kenden?

    [Moet gaan om tien uur. Dan ben je er waarschijnlijk nog niet, Midna. (; Tot morgen alvast dus.]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 21:54 ]

    [Officieel kennen ze elkaar al 5 jaar ofzo hea Xd]

    Serena Scott

    'En, helpt het?' vroeg hij. Ik keek hem aan, maar hij mij niet. Ik knikte. 'Ik had dit eerder moeten bedenken,' lachte ik. Ik rook zijn geur. Het bleef vertrouwd. Ik moest weer aan vroeger denken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte, zo min of meer. Ik keek naar buiten.
    'Dat wordt 'm niet meer vandaag,' zei ik. Het zou de hele dag nog wel gaan regenen, als ik de lucht mocht vertrouwen.

    Serena Scott

    'Dat wordt 'm niet meer vandaag,' zei hij. Ik keek hem eventjes aan en toen naar buiten. Zonder er bij na te denken, ging ik bij hem op schoot zitten. 'Ik wil je wel knuffen, maar ik denk dat jij je dan rot schrikt,' zei ik en keek even naar mijn bh. Die was nog koud door de regen. 'Een dagje binnen zitten is niet erg. Ik ga mama en Jake morgen wel zoeken,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Lol, wij spammen serieus alle topics van The Crash vol. x"d ThePinneapple, zeg maar als we wat rustiger aan moeten doen ;P]

    Mason Jaden Martin
    'Ik, mezelf rot schrikken? Ik heb halfnaakte zwervers gezien, ik schrik nergens meer van,' lachte ik.

    Serena Scott

    'Ik, mezelf rot schrikken? Ik heb halfnaakte zwervers gezien, ik schrik nergens meer van,' lachte hij. Ik lachte mee. Ik haalde mijn schouders op. 'Als jij het zegt,' zei ik en ik deed mijn armen om hem heen en ging tegen hem aanliggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik zit de hele tijd te wachten dat er iemand binnenkomt. Lol, awkward.]

    Mason Jaden Martin
    Dat was raar. Goede manier raar. Mijn spijkerbroek was ook doorweekt en ging plakken. Maar met Serena merkte ik er niks van, ik lette alleen maar op haar.

    [Ik vind het toch best vaag dat ze niet eens weten dat ze elkaar leuk vinden zo. ;P Zal wel aan mij liggen.]

    [Ach, dat gebeurd in boeken en films ook zo ;d]

    Serena Scott

    Mason die zei niets. Waarom zei hij niets? Hij negeerde me toch niet weer? Ik zuchtte eventjes. Er ging een koude windvlaag over me rug heen en ik kreeg de rillingen. Ik keek eventjes naar mijn armen en zag kippenvel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jim Adams
    Na een mislukte poging met stokjes probeerde Chiya het met 2 stenen. Dit lukte wel na een tijdje.
    'Mooi,' zei ze trots. Dat mocht ze ook best zijn, ze had zojuist een vuur gemaakt, nummer 1 wat je moest hebben om te overleven. Ze haalde iets uit haar zak, ik wist eerst niet wat het was. Het zag eruit als een IPod.
    'Hoe kom je daar nu aan, zat die in je zak tijdens de crash?' vroeg ik.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Njah, true.]

    Mason Jaden Martin
    'Koud?' vroeg ik en ik keek haar aan. Daarna naar haar beha.
    'Mooi, roze,' zei ik.

    [Ik heb ZOO geen zin in morgen.]

    Chiya Amorina Hoshi
    'Wat?' toen merkte ik pas dat ik mijn iPod in mijn hand had. Ik keek er verbaasd naar. 'JE HEBT HET OVERLEEFD!' riep in dankbaar. Mijn iPod was heilig voor me, maar Jim zou nu vast denken dat ik één of andere gek ben.

    [Lol. (:]

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 18:57 ]

    Serena Scott

    'Koud?' vroeg hij. Ik keek hem aan. Hij keek mij eerst even na en daarna naar mijn bh. 'Mooi, roze,' zei hij. Ik keek naar me bh. 'Vloekt weer lekker met mijn haar,' zei ik. Net nu ik in zulke moment zit heb ik vloekende kleuren gekozen. 'En eh, ja. Ik heb het koud,' biechtte ik op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Ik denk dat het dan beter is als je je shirt weer aantrekt, zo krijgen we het niet echt warmer, wel?'