• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    Serena Scott

    'Oh, dat is geheim,' zei hij. Ik keek eventjes omlaag. Nu wist ik niet of ik verder kon gaan met uitzoeken wat ik voor hem voelde, of er gelijk een punt achter zetten. 'Ben ik trouwens al vergeven, of moet ik blijven zitten?' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Bedenk zelf maar,' zei ik en ik stond op. Ik liep met moeite en pijn terug naar de hut.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan Blake


    Ik stond op en liep weg. Ik had besloten om alleen verder te gaan.
    Daarbij wist ik dat ik niet gewild was en ik had geen zin om hier naar klef gedoe te zitten te kijken terwijl Aria ergens anders, levend of dood was.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mason Jaden Martin
    'Ik denk het wel.' Ik liep met haar mee.
    In de hut begon ik weer. 'Serena, mag ik dan weten wie jij "misschien" leuk vind?'

    [Oh lol, klef gedoe, ze weten niet eens dat ze elkaar leuk vinden. :"D]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:33 ]

    Serena Scott

    'Serena, mag ik dan weten wie jij "misschien" leuk vind?' vroeg hij toen hij ook in de hut was. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik weet het niet eens zeker en waarom zou ik het vertellen? Jij vertelde het ook niet,' zei ik tegen hem. Ik voelde me nu echt een klein kind.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Oké dan.' Ik schoot opeens in de lach. 'Moet je ons zien, we lijken met een stel kleuters.'

    Serena Scott

    'Oké dan,' zei hij en opeens schoot hij in de lach. Ik keek hem raar aan. 'Moet je ons zien, we lijken met een stel kleuters,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Kan,' zei ik uiteindelijk. Ik deed mijn armen om me knieën heen. Mijn enkel was daar alleen niet helemaal mee eens en voelde hem wat bonken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (oh wist ik niet. Naja care haha)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Mason Jaden Martin
    Dan was niet terug. Hij ging waarschijnlijk alleen verder, hij praatte sowieso niet veel tegen ons.
    'Stomme regen,' mompelde ik.

    Serena Scott

    Dan was nog steeds niet terug. Het kon mij eerlijk gezegd weinig schelen. 'Stomme regen,' mompelde Mason. Ik keek hem aan. 'Regen vind ik anders nog best romantisch,' zei ik en haalde mijn schouders op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Wat is dit, een comeback op ons gesprek?' vroeg ik lachend.

    [Moet zo gaan.]

    [Ok]

    Serena Scott

    'Wat is dit, een comeback op ons gesprek?' vroeg hij lachend. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, dit is de waarheid,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Bedoel je er iets mee of zo?' vroeg ik. Dat klonk bijna of ik boos op haar was.

    Serena Scott

    'Bedoel je er iets mee of zo?' vroeg hij. Het klonk wat bozig. Ik keek hem geschrokken aan en schudde snel mijn hoofd. 'N-nee,' stotterde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik keek haar niet-begrijpend aan. 'Is er iets? Oh sorry, dat klonk natuurlijk boos.'

    [Tot morgen]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:57 ]

    Serena Scott

    'Is er iets? Oh sorry, dat klonk natuurlijk boos,' zei hij. Ik zuchtte. 'Oké, en er is niet. Ben in de war,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you