• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams



    [ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]


    Cookies!

    [wb, moet zo gaan D:]

    Mason Jaden Martin
    'Laat maar, we lopen wel verder.'

    [Ahww ok]

    Serena Scott

    'Laat maar, we lopen wel verder,' zei hij en ik knikte. Ik liep wat wankelend naar Mason en liet me een beetje tegen hem aanvallen. 'Mason? Ik ben bang,' snikte ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hoeft niet, ik ben er toch bij,' zei ik zacht. Ik aaide haar over haar hoofd.

    Serena Scott

    'Hoeft niet, ik ben er toch bij,' zei hij zacht en aaide over mijn hoofd. Ik snikte. 'Je begrijpt het niet,' begon ik. 'Wat als mama ook dood is. Ik ben nog maar 17, dan moet ik naar me papa toe,' zei ik. Ik liet me weer op de grond zakken. Ik kon het niet meer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Drama.. :3]

    Mason Jaden Martin
    'Nee, dat gaat niet gebeuren.' Ik probeerde haar omhoog te tillen, maar ze bleef zitten. Ik ging naast haar zitten. 'Het komt allemaal goed, ik beloof het.'

    [Ik hou van drama]

    Serena Scott

    'Nee, dat gaat niet gebeuren,' zei hij. Hij probeerde me omhoog te tillen, maar ik werkte tegen. Mason kwam naast me zitten. 'Het komt allemaal goed, ik beloof het,' zei hij. Ik keek hem aan. 'Het komt goed, omdat het jou niet overkomt. Als we gered worden, ga jij naar Florida. Jij hebt je Happy End,' snikte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Voor mijn part mag je mee! Als je dat wil, tenminste.' Ik veegde een traan van Serena's wang weg.

    Serena Scott

    'Voor mijn part mag je mee! Als je dat wil, tenminste,' zei hij. Ik voelde zijn hand langs mijn wang gaan. Ik keek hem aan. 'Meen je dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte. 'Zeker. Ik kan je zeker toch niet bij je vader laten? En ik vind het wel gezellig met jou.' Ik glimlachte. Ik probeerde haar enigszins nog wat op te vrolijken.

    Serena Scott

    Hij knikte. 'Zeker. Ik kan je zeker toch niet bij je vader laten? En ik vind het wel gezellig met jou,' zei hij en hij glimlachte. Ik begon een beetje te blozen en glimlachte zwakjes. Ik liet me tegen hem aan hangen. 'Je bent lief, wist je dat?' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2012 - 21:37 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hah, bedankt,' zei ik. Ik liet Serena nog even tegen me aan leunen en stond toen op. 'Gaan we verder of wil je terug?'

    Serena Scott

    'Hah, bedankt,' zei hij. We bleven zo eventjes zitten. Mason stond op en ik veel omver. Blijkbaar was hij vergeten dat ik tegen hem aanlag. 'Gaan we verder of wil je terug?' vroeg hij. Ik keek hem aan. 'Ik weet niet, maar ik lag net lekker,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Sorry.' Ik hielp haar omhoog. 'Ik denk niet dat het een goed idee is om verder te zoeken.' Het begon te waaien, en niet zo'n beetje ook.

    Serena Scott

    'Sorry,' zei hij en hij hielp me omhoog. Ik glimlachte naar me. 'Ik denk niet dat het een goed idee is om verder te zoeken,' zei hij en het begon aardig te waaien. Ik sloeg me armen om me heen en liep samen met Mason terug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ondertussen begon het ook fijn te onweren. Er kwam een bliksemschicht net naast me. Ik sprong weg.
    'Wow,' zei ik geschrokken.