• Inschrijven is altijd mogelijk ;D

Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..

Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

Regels:

~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams

[ bericht aangepast op 14 feb 2012 - 18:40 ]

Cookies!

[Mason had Serena naar de hut gebracht. x'd]

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:44 ]

[En toen ging zij eruit en naast Mason zitten ;D]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

[Ooh oké. x'd]

Mason Jaden Martin
    Het begon te bliksemen. Ik zag dat Serena het een beetje eng vond. Een bliksemschicht landde nog geen vijf meter naast me. Ik bleef koppig vooruit kijken met mijn armen over elkaar.

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:46 ]

Serena Scott

Het begon te bliksemen. Ergens vond ik het wel wat eng, maar dat gaf ik hem niet toe. Een bliksemschicht landde nog geen 5 meter naast ons. Ik keek naar Mason die koppig vooruit keek met zijn armen over elkaar. 'Denk maar niet dat ik je op deze manier ga vergeven. Dit is gewoon achterlijk,' zei ik tegen hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mason Jaden Martin
    'Wat moet ik allemaal doen?! Zeg het maar, in de zee springen, in een boom klimmen en eruit vallen, je zoenen, je..' ik stopte bij die zin. Dat is veruit het stomste wat ik ooit gezegd heb. Natuurlijk wil ze dat niet. 'Ik uuh..' Ik had een soort black-out. Ik had geen idee wat ik moest zeggen.

[lol.]

[ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 22:04 ]

Serena Scott

'Wat moet ik allemaal doen?! Zeg het maar, in de zee springen, in een boom klimmen en eruit vallen, je zoenen, je..' zei hij. Ik keek hem verbaasd aan. Zei hij dat nou echt? 'Ik uuh..' zei hij na een tijdje. Ik wist niet wat hij allemaal meende en wat niet. 'Zoenen voor vergiffenis? Zoenen terwijl je niet weet wat de ander voel? Dat is met gevoelens spelen,' zei ik. We waren nu kledder nat. Zelfs me bh en al waren kledder nat.

Mason Jaden Martin
    Ik besloot het daar maar bij te laten.. 'Ligt er aan,' maar helaas kon ik dat nooit.
    Wauw, dit was een gênant gesprek.

Serena Scott

'Ligt er aan,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Hoezo? Waar moet het dan aan liggen?' vroeg ik aan hem.

Mason Jaden Martin
    'Als je elkaar nou leuk vindt. Dan kan het toch?' Ik bleef vooruit kijken, deels omdat ik Serena voor geen goud aan durfde te kijken.

Serena Scott

'Als je elkaar nou leuk vindt. Dan kan het toch?' zei hij. Hij bleef vooruit kijken. Ik deed me hoofd beetje schuin en bleef hem aankijken. 'Maar dat kan je niet weten. Dus de kans bestaat dat het niet zo is,' zei ik en krabde eventjes aan mijn hoofd.

Mason Jaden Martin
    Bliksem.
    'Vind jij iemand leuk dan?' vroeg ik.
    Donder.

Serena Scott

Ik zag bliksem. Die waren niet eng. Eerder mooi. 'Vind jij iemand leuk dan?' vroeg Mason. Ik hoorde een luide gedonder. Ik krimp uit schrik even in één. Ik keek hem aan. 'Misschien, en jij dan?' zei ik tegen hem met een glimlach. Ik wist het niet precies wat ik voelde. Ik bedoel, dan is hij heel lief en zo is hij zo afstandelijk.

Mason Jaden Martin
    'Ja. Ik denk het.' Nu keek ik haar sowieso niet aan, ik zou mezelf verraden.

Serena Scott

'Ja. Ik denk het,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. 'Wie dan?' vroeg ik uit nieuwsgierigheid. De kans was groot dat hij het niet ging beantwoorden.

Mason Jaden Martin
    'Oh, dat is geheim,' zei ik mysterieus. Ik lachte om het niet te serieus te laten klinken. 'Ben ik trouwens al vergeven, of moet ik blijven zitten?'